Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
^Ja erityisesti se, että puhelinhaastattelujen ääni kuuluu huomattavasti hiljempaa kuin mitä muu ohjelma.

Kyllähän seuraavaan käytäntöön on varmasti hyvät tietoturvasyyt, mutta silti ärsyttää - pikkuisen.

VR:n sivuilta e-lippua ostaessa maksuvaihtoehtoina ovat luottokortit, verkkopankit tai VR:n matkatilikortti. Verkkopankkiani varten tarvitsen Solo-tunnusliuskan, jota en mielellään kantele mukana (menee hukkaan helposti ja uusiminen vie aikaa) joten olen yleensä ostellut matkoilla ollessani liput luottokortilla tai työmatkoilla tuolla matkatilikortilla.

No nyt vanhempien luona vieraillessani yritin ostaa verkossa paluulippua luottokortille, mutta eihän se onnistunutkaan, kun pitäisi olla tuo Solo-palvelun tunnistelappu mukana. Siis WTF? Mitä ideaa on edes tarjota luottokorttimaksua vaihtoehdoksi, jos sen edellytyksenä on verkkopankin tunnistelipun mukanaolo?! :confused: Sekä MasterCardin ja VISAn kanssa oli sama idioottimainen käytäntö. Kyllä mielestäni sen kortin tietojen pitäisi riittää.

Tietääkö joku, toimisiko esimerkiksi American Express eri tavalla, vai onko sekin Luottokunnan monopolipalveluja? Niin kauan kun mulla on ollut luottokortit, olen tunkenut numeroita verkkokauppoihin ja maksanut huoletta ulkomailla. Ongelmia ei ole ollut (ainakaan palvelujen tarjoajien puolelta), ja mitä olen kuullut muiden kokemuksista, niin luottoyhtiöiden kanssa ei ole hirveästi ongelmia järjestää asiaa jos joku sattuu korttia asiattomasti käyttämään. Vituttaa kun korjataan olematonta ongelmaa tekemällä kortin käytöstä vaikeampaa.

(Siinäpä tuli oikea jouluavautuminen)
Mistä lähtien moinen on ollu käytöntö? Joulukuun alussa ei ainakaan vielä ollu, mutta ketuttaa moiset ylimääräset venklaukset jos toi jää pysyväksi.

Anteeks. :D

Vois aueta samalla tavalla populismista. Siis ei ihme, että Halmeet ja Halla-ahot pääsee eduskuntaan, kun netissä saa uskottavuutta kärjistämällä ja kirjoittamalla ns huumorilla. Sitten se otetaan vielä tosissaan. Tiedän mistä kirjoitan. :D

Sanos kuule muuta ;).

Mistä lähtien moinen on ollu käytöntö? Joulukuun alussa ei ainakaan vielä ollu, mutta ketuttaa moiset ylimääräset venklaukset jos toi jää pysyväksi.
En tiedä. Eilen kun yritin ostaa lippua, niin molempien korttien varmistukseksi vaadittiin verkkopankkitunnus. :(

"Autolla ajaessa ärsyttää ne edellä ajavat, jotka valojen vaihduttua ei heti huomaa ja jää unelmoimaan. Sitten pitää töötätä kiukkuisena."

Ja mua ärsyttää kun takana oleva tööttää HETI kun valo vaihtuu. Ei haittaa silloin jos en oo huomannu niiden vaihtuvan, mutta miksi hemmetissä tööttäillä samalla sekunnilla? Ja sit ku siinä yrittää pikapikaa lähteä niin auto sammuu ja tööttäillään vähän lisää. Mitä se auttaa? Sitä vaan hätäilee enemmän ja voila auto sammuu uudestaan:D Elikkä menee vaan kauemman aikaa kun alkaa tööttäileen. Sama se silloin kun on syytä töötätä, mutta EI SAMALLA HETKELLÄ KU VALO VAIHTUU.

Muita ärsyttäviä asioita: Bad hair-day. V*tuttaa niin älyttömästi ku haivenet sojottaa joka ilman suuntaan ja niitä ei saa laitettua normaalisti. Ja sit tää mun muisti... joko salivaatteet tai kortti jää kotiin. Tai molemmat! Sit ajellaan ees takas hakemassa tavaroita. Unohdan myös mihin olen tunkenut avaimet, laukun, rillien puhistus rätin, hanskat, electronkortin, lompakon, jonku tietyn vaatteen ym ym. Parhaimmillaan oon jättäny käsilaukun linkkariin joka oli jatkamassa matkaa rovaniemelle...onneks ehdin asemalle ennen ku lähti:D Niin ja ruokaostokset kaupan veskiin ja huomannut sen vasta kotona.

Kyllä se on koko syksyn niitä tunnuksia kysellyt ainakin Sammon Visalla maksellessa.

Aha, mulla ei kysyny tossa kuun alussa ainakaan, eikä muutama kk takaperinkään.

Ja mua ärsyttää kun takana oleva tööttää HETI kun valo vaihtuu. Ei haittaa silloin jos en oo huomannu niiden vaihtuvan, mutta miksi hemmetissä tööttäillä samalla sekunnilla? Ja sit ku siinä yrittää pikapikaa lähteä niin auto sammuu ja tööttäillään vähän lisää. Mitä se auttaa? Sitä vaan hätäilee enemmän ja voila auto sammuu uudestaan:D Elikkä menee vaan kauemman aikaa kun alkaa tööttäileen. Sama se silloin kun on syytä töötätä, mutta EI SAMALLA HETKELLÄ KU VALO VAIHTUU.

Itse ajoin kerran paikallisella valtaväylällä. En ollut ajanut keppivaihteista autoa puoleen vuoteen, ja kaverin Sunny oli ensimmäistä kertaa alla. Valojen vaihduttua lähdin sitten liikkeelle. Ei aikaakaan, kun takana ollut lippalakkipäinen Sierran kuljettaja tuuttasi. No, nykihän se auto vähän, mutta kyydissä olleen kaverinkaan mielestä lähtö ei edes ollut mikään älyttömän hidas. Tööttääjä tuli tietysti ohi ja näytti vielä keskisormea. Mahtoi olla kova kiire. Kaverille tuli tietysti hinku vetää tööttääjää turpaan, mutta itse tunsin vain suurta ylemmyyttä.

Minua ärsyttävät myös ne, jotka ajavat +/- 30 km/h rajoituksesta. Kiva ajella satasen alueella 70 km/h. Toisaalta on turha vinkua muiden hitaudesta, jos itse ajaa sen 30 km/h yli.

Kouvolan Sanomien yleisönosasto ja Napakat-palsta. Kouvolan Sanomat kokonaisuudessaan.. ikkunoiden raappaus auki talvella......
Niin ja TV-mainokset!.. prkl ku sieppaa kaikenmaailman pomppivat plussapallot.

Niin ja Suom24.fi. kun oikein haluan lietsoa Aggrea päälle niin sinne lukemaan ihmisten monkumista raha-huolista.. ja tavallisen kansan ongelmista jnejne. Ei mullakaan mene rahallisesti erityisen hyvin, mutta en mä perkele itke siitä intterwebissä. tekis sille jotain?

Nimim. Member/KylmäKalle Autoverokeskusteluista, Tuulilasin palstoilta ja Suomi24sesta. Koko suomen tieliikennepolitiikka.

Niin ja suomalainen asenne, että suomi on maailman paras esim siinä tässä tai tossa (nimeä tähän joku juttu). Useinhan se on aika lähellä totuutta ei sitä voi kiistääkkään, mutta silti se on helvetin ylimielistä.

Niin ja monikulttuuriystävät.. mitä ne siitä saa hyötyä jos tänne rahataan väkisin kaikenmaailman rosvojengejä?..

Sitä koko joulun yrittää katsoa vähän syömisten päälle, sitten tapanina sallii itselleen muhkean pizzan. Niin eikös puolet täytteistä ole vääriä. Ja kun ottaa lätyn mukaan, niin sen huomaa vasta kotona.

Sitä koko joulun yrittää katsoa vähän syömisten päälle, sitten tapanina sallii itselleen muhkean pizzan. Niin eikös puolet täytteistä ole vääriä. Ja kun ottaa lätyn mukaan, niin sen huomaa vasta kotona.

Tää on just niiiiiiin ihanaa. Oli kiva ylläri kun pääsin kotiin hamppariannokseni kanssa. Siinä oli joku hemmetin täysjyväleipä päällä...enkä pyytäny sitä! Jumaliste..en halua mitään "terveellisempää vaihtoehtoa" jos silloin tällöin syön roskaruokaa. Silloin sen on oltavaa oikeaa hampparileipää, kunnon pihvi, rapeat ranskalaiset ja kunnon pläjäys majoneesia väliin. Piste. Ja se leipä maistu ihan hirveälle. Mukavaa kun antaa itselleen luvan mässäillä niin tulee jotain ihan muuta kun on tilannut.

Kun pitäs kuiva-ainekaapista jotain saada niin se "jokin" on aina kaikista taaimmaisena kaikkien jauhopussien ja muiden kipposten takana. Sitte sitä epätoivosena yrittää kättä survoa niistä pienistä väleistä sinne taakse siinä toivossa, että "jospa sitä jotenki sais sen tarvittavan purnukan ujutettua niistä väleistä". Kohta onki kaikki tavarat kaapista lattialla ja kattila hyvää vauhtia kiehumassa yli.

Aina kun on kuurannut vessanpöntön, niin heti tulee iso vessahätä ja kaik menee uusiks :curs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom