- Ikä
- 40
Hillitöntä vimmastumista aiheuttavat huonosti äänitetyt radiohaastattelut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Njaada njaada
Mistä lähtien moinen on ollu käytöntö? Joulukuun alussa ei ainakaan vielä ollu, mutta ketuttaa moiset ylimääräset venklaukset jos toi jää pysyväksi.Kyllähän seuraavaan käytäntöön on varmasti hyvät tietoturvasyyt, mutta silti ärsyttää - pikkuisen.
VR:n sivuilta e-lippua ostaessa maksuvaihtoehtoina ovat luottokortit, verkkopankit tai VR:n matkatilikortti. Verkkopankkiani varten tarvitsen Solo-tunnusliuskan, jota en mielellään kantele mukana (menee hukkaan helposti ja uusiminen vie aikaa) joten olen yleensä ostellut matkoilla ollessani liput luottokortilla tai työmatkoilla tuolla matkatilikortilla.
No nyt vanhempien luona vieraillessani yritin ostaa verkossa paluulippua luottokortille, mutta eihän se onnistunutkaan, kun pitäisi olla tuo Solo-palvelun tunnistelappu mukana. Siis WTF? Mitä ideaa on edes tarjota luottokorttimaksua vaihtoehdoksi, jos sen edellytyksenä on verkkopankin tunnistelipun mukanaolo?! Sekä MasterCardin ja VISAn kanssa oli sama idioottimainen käytäntö. Kyllä mielestäni sen kortin tietojen pitäisi riittää.
Tietääkö joku, toimisiko esimerkiksi American Express eri tavalla, vai onko sekin Luottokunnan monopolipalveluja? Niin kauan kun mulla on ollut luottokortit, olen tunkenut numeroita verkkokauppoihin ja maksanut huoletta ulkomailla. Ongelmia ei ole ollut (ainakaan palvelujen tarjoajien puolelta), ja mitä olen kuullut muiden kokemuksista, niin luottoyhtiöiden kanssa ei ole hirveästi ongelmia järjestää asiaa jos joku sattuu korttia asiattomasti käyttämään. Vituttaa kun korjataan olematonta ongelmaa tekemällä kortin käytöstä vaikeampaa.
(Siinäpä tuli oikea jouluavautuminen)
Anteeks. :D
Vois aueta samalla tavalla populismista. Siis ei ihme, että Halmeet ja Halla-ahot pääsee eduskuntaan, kun netissä saa uskottavuutta kärjistämällä ja kirjoittamalla ns huumorilla. Sitten se otetaan vielä tosissaan. Tiedän mistä kirjoitan. :D
En tiedä. Eilen kun yritin ostaa lippua, niin molempien korttien varmistukseksi vaadittiin verkkopankkitunnus. :(Mistä lähtien moinen on ollu käytöntö? Joulukuun alussa ei ainakaan vielä ollu, mutta ketuttaa moiset ylimääräset venklaukset jos toi jää pysyväksi.
Niin on. Kokeilen vielä tuossa huomenna uudestaan (ihan vain varmistuakseni asiasta) ja sitten laitan valitusta liikkeelle. Suosittelen samaa muillekin.^Todella outoa ja ärsyttävää.
Mistä lähtien moinen on ollu käytöntö? Joulukuun alussa ei ainakaan vielä ollu, mutta ketuttaa moiset ylimääräset venklaukset jos toi jää pysyväksi.
Kyllä se on koko syksyn niitä tunnuksia kysellyt ainakin Sammon Visalla maksellessa.
Ja mua ärsyttää kun takana oleva tööttää HETI kun valo vaihtuu. Ei haittaa silloin jos en oo huomannu niiden vaihtuvan, mutta miksi hemmetissä tööttäillä samalla sekunnilla? Ja sit ku siinä yrittää pikapikaa lähteä niin auto sammuu ja tööttäillään vähän lisää. Mitä se auttaa? Sitä vaan hätäilee enemmän ja voila auto sammuu uudestaan:D Elikkä menee vaan kauemman aikaa kun alkaa tööttäileen. Sama se silloin kun on syytä töötätä, mutta EI SAMALLA HETKELLÄ KU VALO VAIHTUU.
Samaa paskaa kaikki, vaikka kikkare onkin joskus eri muotoinen.
Sitä koko joulun yrittää katsoa vähän syömisten päälle, sitten tapanina sallii itselleen muhkean pizzan. Niin eikös puolet täytteistä ole vääriä. Ja kun ottaa lätyn mukaan, niin sen huomaa vasta kotona.
Aina kun on kuurannut vessanpöntön, niin heti tulee iso vessahätä ja kaik menee uusiks :curs: