Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Rekkakuskit jotka ajaa kasikympin alueella ysikymppiä perseessä kiinni, vitut se aikesemmin pääse perille vaikka ois kuinka lähellä. Sillon joutuu aina antaan takas ja pudottaa nopeutta hiljaksiin 60....

Ihmiset jotka ruokakauppajen jonossa tökkii takana sillä kärryllään vaikka itte olen melkein edellä olevan selässä. Eikö ne tajuu ettei se kassatäti niitä tavaroita yhtään nopeampaan ota.

Muutenkin toi kiire kaikilla ihmisillä nykyään, luulis osaavan suunnitella ajankäytön paremmin ni ei tarvii toisten elämää omalla kiireelllään vaikeuttaa..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Viikko sitten tulin brasiliasta. 2,5 viikon aikana 11 sisämaanlentoa ja JOKA vitun lennossa tajuton kusihätä iskee. Otan turvavyön irti, nousen seisomaan, JOKA vitun kerta tässä vaiheessa iski törkeen pitkät turbulenssit ja eiköhä lentoemännät huuda takaisin istumaan ja siinä se 15-30min joutu pidättelemään ja JOKA vitun kerta oli niin lähellä etten virtsannu/paskonu housuun.

E: Ja ne helvetin märät pierut etelänmaissa. Sitä sai joka päivä toivoa että tulisipa joskus edes kuiva ettei bokserit vettyisi :/

Hohoh! Tuo avautuminen johti spontaaniin naurunpurskahdukseen, hyvä ettei lentäny eväät näppikselle. :D

Oon itte kironnu just noita jääpalloja, miks hitossa niitä ei "hiota" pois... Ja noista maitotölkeistä, puukko auttaa todellakin siihen vaivaan. :thumbs:

No PERIAATTEESSA jos kyseinen automaatti on esim sittarin seinässä niin se ois vartiointifirman hommii käydä lapiolla hakkaan se paakku pois siitä. Kuuluuhan kyseisen paikan vartijan työnkuvaan myös henkilökunnan ja asiakkaiden turvallisuuden suojaaminen. Näin ainakin meillä oli kun olin vahtimestarina kaupassa.

Rekkakuskit jotka ajaa kasikympin alueella ysikymppiä perseessä kiinni, vitut se aikesemmin pääse perille vaikka ois kuinka lähellä. Sillon joutuu aina antaan takas ja pudottaa nopeutta hiljaksiin 60....

Muutenkin toi kiire kaikilla ihmisillä nykyään, luulis osaavan suunnitella ajankäytön paremmin ni ei tarvii toisten elämää omalla kiireelllään vaikeuttaa..

Juuri tälläiset ihmiset vituttavat minua suuresti, parantavat maailmaa hankaloittamalla rahtarien elämää ja vaarantamalla oman ja toisten hengen lapsellisilla leikeillään. Liikenne ei ole leikkipaikka :david: :curs:

PS. tarkasta nopeusmittarin virhe..

Juuri tälläiset ihmiset vituttavat minua suuresti, parantavat maailmaa hankaloittamalla rahtarien elämää ja vaarantamalla oman ja toisten hengen lapsellisilla leikeillään. Liikenne ei ole leikkipaikka :david: :curs:

Minua vituttavat suuresti rekkakuskit ja busskikuskit jotka ajavat aivan henkilöautojen perässä kiinni, vaarantaen samalla edellä ajavan hengen. Jos se edellä ajava ajaa sitä 75 km/h niin se on aivan sama ajatko sitä 75 sen edellä ajavan perseessä kiinni vai pidätkö sen turvavälin ja ajat siellä sitä samaa nopeutta, joten en nää mitään hyötyä ajaa aivan perässä kiinni. Saa vain edellä ajavan panikoimaan kun ainoa asia mikä taustapeilistä näkyy on scanian maski.

Unohtaa uusia Vip-maksun ajoissa. Nyt ei pääse Vip-kannulle ja keli on mitä loistavin kaikkeen muuhun sunnuntaiaktiviteettiin.

Ei toi rekkakuskien ylinopeus johdu mittarivirheestä vaan siitä, että se nopeus rajoteen siten, että se menee kaasu pohjassa ~86.

olla rakastunut naiseen jota ei vaan voi saada.. ei se ettei em. tyttöä omaksi saa, vaan se että en osaa olla olematta heikko. ja nyt en pysty kyllä tykkäämään millään tasolla kenestäkään muusta ihmisestä, vaikka millainen tyyppi olisi, kun toi on niin ihana ja super yyber tapaus. ihana nainen ei siinä mitään, ainoa vaan että mä en osaa hillitä tunteita. ikävää, perin ikävää. Ikävää etten osaa olla tykkäämättä ihmisistä. haluisin olla kyllä sellainen joka ei pysty rakastumaan kehenkään. naiset ei vituta, eikä toi nainen. vaan että mä en pysty olemaan pitämättä hänestä. se vituttaa

Tarkastettu on, ja miten vaarannan henkiä hiljentämällä vauhtia? En siis todellakaan jarruta lukkoon vaan hiljakseen kevennän kaasua. Ja ei kuule toisen auton perseessä saa ajaa kiinni vaikka toinen ajaisi hiljempaa, sillon vasta vaarantaakin henkiä kun tulee esim. hirvi tielle ja joudut tekemään äkkijarrutuksen... Mun mielestä on lapsellisempaa kaahata kuin ajaa järkevästi, en paranna myöskään maailmaa vaan ihan silkasta vitutuksen nousemisesta annan takas niille jotka ei osaa työtään tehdä.

Wasted vaikuttaa kyllä suhteellisen urpolta jos kasinkympin tiellä pudotetaan vauhti 60 ihan vaan vittuillakseen. Ajan aina lähes poikkeuksetta siellä nopeuden ylärajoilla (80=90 jne). Ei oo kovin fiksua ajaa hanuriin kiinni, mutta kyllä se rekkakuski luultavasti olettaa, että hyvällä kelillä sillä henkilöautolla uskalletaan myös ajaa nopeusrajoitusten mukaan. Kuorma- ja rekka-autolla ei edes pääse kasinkympin tiellä ylinopeutta ja sä puhut kaahailusta :lol2: Rajoitinta vastaan ne ajelee.

Ps. Liikenne ei todellakaan ole mikään leikkikenttä. Katsohan peiliin jos tekee mieli pelleillä ja aja vaikka P paikalle odottelemaan, että letka pääsee ohi.

hahhaaa, tää on tätä parasta tässä palstassa, vedetään pahimmat oletukset ja vedetään omat kommentit yli. Enkös just sanonu että ittekkin ajoin yli kasikymppiä, mittari on tarkastettu ja sääkin oli ihan helvetin huono, sumua välillä ja räntä/vesi sadetta, ja edelleen niitä yllätystilanteita voi tulla. En mä ala kaasuttaan karkuun jotta se rekkakuski pääsee lasautteleen mittaria vastaan.

Mua taas vitutti kun tuli lumet ekaan kertaan tänä vuonna etelä-suomeen, niin jumalauta ihmiset ei voi ajaa 80 rajotuksellakaan kun sitä 60-65. Sehän onkin aina niin uus asia se lumen tulo.

Ihan hyvin pysty ajella sitä 90-100 mitä yleensä ajankin tuolla tiellä. Pitäis ihmisten ymmärtää ettei muut halua lähtee töihin ajamaan 20min aikasemmin sen takia, että joku epävarma kuski ei uskalla ajaa edes rajotusten mukaan.

Ja myönnän että teen itsekkin noin että hiljennän vähäsen perseessä roikkuvan edessä, tai väläytän jarruvaloja. Mutta toi 60km/h 80 rajotuksella vaarantaa kyllä liikennettä enemmän kun pieni ylinopeus.

Ihmiset, joille postaamisen määrä on tärkeämpää kuin laatu. Vitun kiva lukea ketjuja, joissa voisi periaatteessa olla mielenkiintoisiakin juttuja, mutta joissa onkin pääasiassa mihinkään liittymättömitä paskakommentteja -- ei siis edes normaalia off topic -vitsailua tai muuta keskustelua, vaan yhden hymiön "hah hah, olipa hauskaa" -posteja. Pthyi.

Ja ennen kuin joku mukahauska vinkuintiaani ehtii sanomaan, joo, varmasti tämäkin viesti sopii monen neron mielestä tuohon kuvailemaani postaustyyppiin. Heh heh, olipa hauskasti oivallettu (homo).

Vielä enenmmän ottaa päähän ihmiset jotka eivät ymmärrä että jos on liukasta, niin välimatkat on pidettävä isompina ja jarrutukset ja vauhdit sopeutettava säähän ja varsinkin omiin ajotaitoihin. tuntuu että ihmisillä on aika yltiöpositiivinen mielikuva omista kyvyistään ja autonsa toiminnasta. Sen näkee kun lukee kolareista jota aina näin lumen tullen tapahtuu runsaasti.

Kukaan ei näköjään osaltaan edes tajunnut miten homma meni mutta aika sama, sainpahan avautua ja nauraa

Vielä enenmmän ottaa päähän ihmiset jotka eivät ymmärrä että jos on liukasta, niin välimatkat on pidettävä isompina ja jarrutukset ja vauhdit sopeutettava säähän ja varsinkin omiin ajotaitoihin. tuntuu että ihmisillä on aika yltiöpositiivinen mielikuva omista kyvyistään ja autonsa toiminnasta. Sen näkee kun lukee kolareista jota aina näin lumen tullen tapahtuu runsaasti.

Kukaan ei näköjään osaltaan edes tajunnut miten homma meni mutta aika sama, sainpahan avautua ja nauraa

Mikä homma? Sä ajat vittuillakses alinopeutta, aiheutat jonoja, ihmiset joutuu tekemään vaarallisia ohituksia koska niillä on tietyt aikataulut jonka mukaan liikkuvat (mitkä pätee kun ajaa rajotusten mukaan).

Ensinnäkin, en aiheuttanut jonoja, ajoin hiljaa abaut 500-700 metriä, rekka ei mennyt ohi, sää oli paska. Tää on taas näitä perus 18-vuotiaiden juuri kortin saaneiden haihattelua, jos on paska sää nii siellä saa ajaa hiljempaa kuin rajoitus on, sano mitä sanot. Samanlaiset tyypit luule että auto käyttäytyy samalla tavalla talvella kuin kesällä. Mutta tää tästä keskustelun aiheesta, aika valittaa muista asioista, ei tää palsta oo meitin väittelyä varten.

Mikä homma? Sä ajat vittuillakses alinopeutta, aiheutat jonoja, ihmiset joutuu tekemään vaarallisia ohituksia koska niillä on tietyt aikataulut jonka mukaan liikkuvat (mitkä pätee kun ajaa rajotusten mukaan).

Kai sä nyt tajuat, että paskalla säällä kannattaa ajaa vähän hiljempaa?

Kai sä nyt tajuat, että paskalla säällä kannattaa ajaa vähän hiljempaa?

Tiedän kyllä, mutta jos joku ajaa 80 rajotuksella sumussa yhtäkkiä kuuttakymppiä niin se aiheuttaa kyllä rajotusten mukaa takaata tuleville jonkunverran ongelmia, jos nyt kerran vielä oli tosi liukas kelikin. Enkä aja sillä asenteella että olisin hyvä kuski, mutta jos yritän ajaa niin että siitä ei kellekkään muille tule häiriötä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom