Olen varmaan avautunut tästä ennenkin, mutta menköön uusiksi kun ärsyttää lisää.
Minkä helvetin takia nykyään on niin muodikasta olla omituinen? Joka ikinen tavan paskiainen luonnehtii itseään suorastaan friikiksi (vittu tuonkin sanan voisi poistaa kokonaan), huumorintaju on kaikilla tosi OUTO ja KIEROUTUNUT ja joka saatanan paikkaan jossa itsestään kertoo, on muistettava loppuun sanoa, että "no mä nyt oon vähän tällänen/hullu/omanlainen". Ja yleensä ne asiat, joita mainostetaan, ovat ihan tavallisia. Kaiken huippu oli joku vitun chattijuontaja, joka jossain selosti kuinka on niinku vähän outo kun hän tykkää makaronista ja voisi syödä vaikka joka päivä jotain pastaa. Siis mitä vittua? Jokapäiväinen koiranpaskan mutustaminen on outoa, melkein kaikki saatana pitävät makaronista!
Ja kun tämä erikoisuus on vielä kaiken inhimillisen kontaktin esteenä. Voi kamala kun maailmassa ei ole kuin miljoona ihmistä, jotka kuuntelevat metallimusiikkia; kyllä sinä nyt kuolet yksin ja olet niin saatanan outo. Monty Pythonkin naurattaa, se se vasta extremeä onkin ja kieroutunutta. Naurattaako, kun vammaisia potkitaan, häh? Ja tosi taiteellinen pitää olla ja vähintäänkin piirtää ja kirjoittaa kaikkea ja olla niin saatanan lahjakas ja syvällinen, toivottavasti kaikki sen huomaavat vaikka ei siitä saakaan puhua, paitsi aina välillä pitää muistuttaa, että oletpa sinä sitten PERSOONALLINEN. Tai sitten olet kaiken tämän vastakohta, ja se se vasta onkin erikoista! Ai että!
Jokainen on ainutkertainen yhdistelmä eri elementtejä, mutta se on sitten siinä. Samaa paskaa kaikki, vaikka kikkare onkin joskus eri muotoinen.