Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Superärsyttävä asia on, jos mikroaaltouuni piipittelee uudelleen ensimmäisen valmista-piippauksen jälkeen. Ihan kuin se olisi jotenkin kärsimätön pääsemään eroon mun iltapalasta. Tekisi mieli heittää koko romu ikkunasta. :curs: Muahan ei koneet komentele! Kyllä sen hurinasta kuulee, että laite on vielä päällä.

Hahah, uskomatonta! Meinasin just kirjoittaa samasta asiasta. Mun mikrossa on kaiken lisäksi vielä erikoisen ärsyttävä ääni. Mitä niillä insinööreillä on liikkunut päässä, kun ne ovat suunnitelleet tätä ns. "jälkiääntä." Onko idea siinä, ettei unohda sitä maksalaatikkoa mikroon, jos vaikka nälkä lähteekin yhtäkkiä pois. Siis kai sen nyt muistaa, että laittoi lautasen mikroon.:david:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei sitä aina muista että sen lautasen sinne pistää :D Eikä leivänpaahtimeen pistettyjä leipiäkään. Aamulla sitä kattoo vaan että jaa että sellasta.

:offtopic:
Veikkaisin että "syyllisiä" ovat dementoituneet vanhukset, jotka saattavat unohtaa sapuskat mikroon. Tämän vuoksi sitten viranomaiset ovat säätäneet säädöksiä siitä, miten mikrojen tulee toimia. Ja insinöörit sitten suunnittelevat mikrot näiden mukaan.

Toisaalta jos näin olisi, niin ihmettelen, miksi edelleen on liesiä, jotka voivat jäädä päälle. Ei luulisi olevan vaikeaa rakentaa automaattikatkaisua jos esim. kattila ei ole ollut levyllä kahteen minuuttiin.

Mutta koska en itse ole (vielä) dementikko, toivoisin nappia, jolla tuon voi ohittaa. Tai edes mahdollisuuden valita piipityksen sijaan mukavamman merkkiäänen.

Viimeksi muokattu:
Se että joka kerta kun olis ihan oikeesti kiire, huomaa pihassa unohtaneensa sisälle joko lompakon, puhelimen, duunipaikan avaimet ym. Tai kun kannat sateenvarjoa viikon mukanas eikä vettä tule taivaalta yhtäään, mutta sinä jumalan päivänä kun et ota sitä mukaan sataa varmana kun seisot pysäkillä ja kastut läpi märäksi. Se että jotkin hajuaistinsa menettäneet kylpee pistävän ja paskan hajuissa parfyymeissä ja istuu sitten joko viereen tai muuten vaan tarpeeksi lähelle, jotta joudut pidättämään hengitystä koko matkan täältä Tampereelle. Sekin vituttaa ihan sairaasti kun pitäisi ehtiä dösällä esim. vaihtariin, niin joka helvetin pysäkillä kilahtaa stop-nappi tai joku tunkee kyytiin, niin että linja-auto ei ehdi edes kiihdyttään kun taas pitää pysähtyä.
Eniten tällä hetkellä vituttaa noi banaanikärpäset joista en pääse eroon myrkyistä huolimatta, ne tunkee suuhun, nenään ja silmiin ja erityisesti ruokalautaselle just kun oot syömässä, ne näyttää ihan suoraan sanottuna syöksyvän puuron sekaan ihan vaan vittuillakseen mulle.

Ärsyttää kun haluais tehä 2 häränsilmää , niin joka kerta toinen niistä hajoaa:david:

Ärsyttää myös kaverit jotka ovat AINA joko myöhässä tai peruuttavat esim. puntti treenit 5min ennen kun oon lähössä...Ei siinä mitään kyllähän mä yksinkin ne voin vetää mutta ärsyttää se , että miksi pitää sopia joku aika jos siitä ei kuitenkaan pidetä kiinni:wall: ( tuntuu vielä että 90% kavereista tälläisiä , ja pidän itseäni kuitenkin suht täsmällisenä )

Ite aina meinaan unohtaa ne mikroruoat sinne mikroon, eli ihan hyvä , että se ääni on siinä :D

tytöt. pieniä ja ärsyttäviä.

Kiteytit juuri kaikki... eh korjaan puolet pakkiksen parisuhdethreadien kirjoituksista neljään sanaan! Harvinaista viisautta nuorelta mieheltä. :D

tytöt. pieniä ja ärsyttäviä.
Aamen. Totuus kuuluu... ööh... nuorison suusta :) Onhan nyt tietenkin paljon muitakin pieniä ja ärsyttäviä asioita olemassa mutta tässä kuitenkin on loppujen lopuksi se alku ja juuri. Niin ja anteeksi nyt vaan kaikki naiset..

Putkimiehet jotka antavat 8 tunnin marginaalin että millon tulee. Ei tässä muuta kun toi koira raatelis ne ennen ku sais väliovea auki kun ne on paukutellu noita putkia jo monta tuntia ennen ku tulee meille. Kaupassa ois pitäny käydä mutta en tajunnut ennen aamu 8, siinä sitten istuttiin 7 tuntia nälässä kun ei päässyt ruokaa hakemaan. Kesti sillä 30 sekkaa kattoa ettei putket vuotanu ja lähti sitten tupakalle. Vittu kun sais ees kerran jonkun oottamaan tohon ovelle 8-16 että tuun käymään siinä välissä kotona ja oot sitten siinä ovella oottamassa.

Kaamea pissihätä --> verkkareiden vyötärönaru menee avatessa umpisolmuun. :eek: Ai jumalauta sitä kiroilun määrää mikä siitä seuraa, kun yrittää epätoivoisesti kupla otsassa purkaa syntynyttä kireää umpparia. :curs:

Tämä on kyllä ärsyttävää. Viimeksi eilen tapahtui taas. Narut meni tietysti kovimman mahdollisen kusihädän aikaan umpisolmuun. Ei ollut kyllä hetkeäkään aikaa miettiä tuon solmun avaamista, joten revin housuja väkisin alas sen vertaa, että syntyy se kullinmenevä tila. Pakkokeino. Voitte vain arvata mikä oli osumatarkkuus, kun ureaa tuli tavallistakin kovemmalla paineella ja ohjaaminen oli lähinnä jalkojen varassa. Solmukin meni tietty niin kireälle, että narut piti katkaista saksilla. Jälkeenpäin vituttaa, kun en vain suoraan kussut housuihini. Ei olisi tarvinnut edes pidättää.

Tämä on kyllä ärsyttävää. Viimeksi eilen tapahtui taas. Narut meni tietysti kovimman mahdollisen kusihädän aikaan umpisolmuun. Ei ollut kyllä hetkeäkään aikaa miettiä tuon solmun avaamista, joten revin housuja väkisin alas sen vertaa, että syntyy se kullinmenevä tila. Pakkokeino. Voitte vain arvata mikä oli osumatarkkuus, kun ureaa tuli tavallistakin kovemmalla paineella ja ohjaaminen oli lähinnä jalkojen varassa. Solmukin meni tietty niin kireälle, että narut piti katkaista saksilla. Jälkeenpäin vituttaa, kun en vain suoraan kussut housuihini. Ei olisi tarvinnut edes pidättää.

Kaveri kusi housuunsa juuri noin. Ei saanut ajoissa naruja auki. Oli siinä sitten mulla pokan pitämistä ku kaveri kipristelee vierellä ja loppujen lopuksi lirauttaa litran pöksyihin.

Eniten tällä hetkellä vituttaa noi banaanikärpäset joista en pääse eroon myrkyistä huolimatta, ne tunkee suuhun, nenään ja silmiin ja erityisesti ruokalautaselle just kun oot syömässä, ne näyttää ihan suoraan sanottuna syöksyvän puuron sekaan ihan vaan vittuillakseen mulle.

Oletko kokeillut jo tätäkin? Pitäisi toimia:

Lasin pohjalle punaviiniä/punaviinietikkaa tms. ja päälle tilkka fairya rikkomaan pintajännitys. Pian sitten pohjalla onkin banaanikärpästen joukkokokoontuminen :thumbs:

Lasin pohjalle punaviiniä/punaviinietikkaa tms. ja päälle tilkka fairya rikkomaan pintajännitys. Pian sitten pohjalla onkin banaanikärpästen joukkokokoontuminen :thumbs:

Joo ansoja on ollut ympäri kämppää ja kyllähän ne ääliöt sinne sukeltaakin, mutta lisääntyvät myöskin sitä tahtia että koko kannan joukkotuhoominen ei vaan onnistu. Pari päivää saattaa olla rauhallisempaa ja sitten taas niitä ilmestyy lenteleen...

Ihmiset jotka laittaa user titleen sanan Bannattu, joita ei ole bannattu. Hämää, ei muuta.

edit: Ja se etten voi edes lukea mitä tuolla Old School-osiolla puhutaan. Prkl, luen forumia jota en voi lukea.

edit: Ja se etten voi edes lukea mitä tuolla Old School-osiolla puhutaan. Prkl, luen forumia jota en voi lukea.

Keksi aikakone ja taivuttele vanhempasi tekemään sinut 12 vuotta aiemmin.

Ärsyttää, kun kukaan ei keksi aikakonetta mun puolesta.

Kynsien leikkaus on ehdottomasti ärsyttävin asia! Mä saatan miettiä sitä joskus muutaman viikonki vittuuntuneena ja katsellessani pitkiä kynsiä. Ärsyttävä toimentpide ja pitää leikata ihan liian usein (varpaat ja kädet) :curs:

Mua ärsyttää kuumuus. Jos mulla on kuuma, olen maailman vihaisin ja äkkipikaisin ihminen. Jos mulla on sopiva/viilee, oon ihan rento.
Mua vituttaa kyllä oikeestaan kaikki. Lähestulkoon kaikki tässä threadissa mainitut asiat vituttaa mua, ja tulin tosi pahalle päällä kun luin noita :curs: :D Eniten mua vituttaa, että mua vituttaa kaikki... :wall:

Mua vituttaa kyllä oikeestaan kaikki. Lähestulkoon kaikki tässä threadissa mainitut asiat vituttaa mua, ja tulin tosi pahalle päällä kun luin noita :curs: :D Eniten mua vituttaa, että mua vituttaa kaikki... :wall:
Minä kun luulin olevani ainoa. Hienoa että löytyy muitakin. :kippis1:

Onnistuu myös pelkällä fairylla ja vedellä.

Nimim. 60 kärpästä päivässä :)

1. Aina ennen treenejä pesen plakkaripöntön ja kuivaan, laitan uudet jauhot ja menen salille. Treenin loputtua laitan vettä mömmöpönttöön ja yllätys yllätys sinne pöntön alle oli jäävyt vettä ennen ku laitoin pulverit sinne ja pohjalle on jähmettynyt ikävä mömmöklöntti, eikä lähe vaikka kuinka ravistelee.

2. Miksei vanukkaita (esim. naminami) voi myydä litran jogura purkeissa? Ne nykyisen on niin kamalan pieniä (mutta niin hyviä) että ne katuaa sielt liian nopiaa ja sitte pitää vetää ainaki 5-7vanukasta ennenku "himot" lähtee.

3. Kun muutin nykyiseen kämppään niin äiti välttämättä halusi ostaa semmosen kädenkokoisen kasvin tietsikka pöydälle (pieni puu jossa lehtiä?). Ongelmana on sen kastelu, en ikinä muista kastella sitä. Ruokailen yleensä tietokone pöydällä ja aina silloin katon tota kukkaa ja käy sääliksi ku se on aiva janoonen ja nojailee seinään. En mielelläni nouse tästä tuolista vaan yritän jollain muodossa antaa sille sitä nestettä esim. palautumisjuoma, maito, sylki, raejuuston lientä)

4. Nyrkkeily harkarkoissa joudun aina nyrkkeileen salin valmentajien kanssa ja ne lyö niin saakelin lujaa varsinki yks muhammed ali ja sitte ku oon muutaman erän ottanu turpaan niin sitte ne valittaa mikset sä liiku miks sä teet noin mikset sä suojaa.

5. Kovalla vaivalla saanu kämpän siivottua, tiskit tiskattua ja imuroitua, niin seuraavana päivänä kalama kaaos aiva ku tornado olis siä riehunut. Isokasa tiskiä?? vaatteet joka puolella??

Sitä asiaa en voi ymmärtää, en edes touhaa paljoa kotona ku oon koko ajan jossain treenaamassa tai koneella istun.

Siinä muutama... meen nyt siivoamaan :wall: :curs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom