Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ärsyttää ihan suunnattomasti, jos imuroidessa imuri ei tule sujuvasti perässä vaan jää jonnekin nurkan taakse jumittamaan. Onneksi mun imurit on sen verran kestävää tekoa, että letku kestää kovaakin repimistä ja itse imuri näyttää kestävän isojakin ilmalentoja :D

Ja toinen on silityslauta. Ei helvetti sitä kapistusta saa kaapiin takaisin ilman että on sormet jossakin välissä niitä jalaksia. Eikö ois sitäkin voinu helpommaksi suunnitella :curs:

ah autuasta kuinka vihaankaan mankeloida lakanoita!
moista turhan päiväsyyttä ei kyllä vapaa ehtosesti harrastais,mut meillä töissä manklataan asiakkaiden lakanat.Vittumaisinta on vielä sen lakanan taittelu "mankelointikuntoon",lakana ei tietystikkään saa lattialle osua ja mitä paskemmat taitokset saat,sitä varmemmin on mankeli tukossa!

Ihmiset jotka jää juttelemaan kassalle kaupassa kun muita on jonossa. Varsinkin vanhukset jää täällä todella usein puhumaan jostain palaneista pullista tai plussapisteistä.

Ihmiset jotka jää juttelemaan kassalle kaupassa kun muita on jonossa. Varsinkin vanhukset jää täällä todella usein puhumaan jostain palaneista pullista tai plussapisteistä.

Tuo on muuten aivan totta!! :curs:

Siivoushulluna mua ärsyttää nurkkiin kertyvät villakoirat ja kenkien mukana kulkeutuvat kivet...:curs: ja se kun imuroidessa imasee vahingossa jonkun pikkuesineen, ja sitä pitää ruveta sitten kaivelemaan sieltä pölypussista...

Niin ja äsken söin suurta herkkuani hapankorppua, ja jotenkin kummallisesti onnistuin saamaan jyvän silmääni haukatessa palasta....se vaan lensi suoraan silmään...:eek:

Kännykästä tyhjenee akku juuri silloin, kun lähin laturi on toisella puolella kaupunkia ja on joku syy, jonka takia on pakko soittaa. Lähin kolikkopuhelin on vandalisoitu, ja kun etsimisen jälkeen löydät puhelimen, ainoa kolikko joka sinulla on, ei jostain syystä käy puhelimeen.

Tämä on varmaan sanottukin, mutta syö naista kun televisiossa mainokset on aina paljon kovemmalla kun itse ohjelma:evil:

Kun vihdoin etelässäkin sataa hetki lunta niin eiköhän iltapäivällä jo sada vettä. En mä olis halunnukaan nauttia siitä puuterilumesta.

Työnhakuvastaukset "Hakemuksia y tehtävään tuli x kappaletta. Valitettavasti valintamme ei osunut sinuun. Kiitämme mielenkiinnosta".

Aivan käsittämättömän ärsyttävää on ihmisessä sellanen piirre, kun ei voi suunnitella asioita edes puolta tuntia pidempään. Tilanne: jääkaappi on tyhjä. "Meetkö kauppaan tänään? -En tiedä." "Tarviitko sä kaupasta jotain?- En tiedä." "Aiotko sä syödä tänään tai huomenna jotain? -En tiedä." :zzzz:

Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

Enpä tuota ihan pieneksi asiaksi kutsuisi :D

Bussikuski joko kaasuttelee tai jarruttelee epätasaisesti (ns. pumppaustekniikka) ilman minkäänlaista tarvetta. Kiva seistä roikkuen kolmella sormella jostain metrin päässä olevasta tangosta laukun ja kahden muovikassin kanssa. Tämä ottaa TODELLA pahasti aivoon. Miksei ne helvatan kuskit voi jarruttaa ja kaasuttaa TASAISESTI. prkl...

EDIT: Toinen skenaario on se, että tullaan pysäkille kuuttakymppiä ja jarrut lukkoon. Tai jos itse seisoo pysäkillä niin kuski joko pysäyttää bussin 10metrin päähän tai vaihtoehtoisesti ajaa ohi ja pysäyttää kymmenen metrin päähän.

Onko bussikuskeja valittaessa jokin kysymys, että "oletko ärsyttävä ihminen" ja kyllä-vastaus on varma työpaikka.

Jatkuva myöhästely kenen tahansa suunnasta, vaikka se olisikin vaan se viisi minuuttia.:rolleyes:

Kielikommandona minua ottaa hermoon virheellinen sana fetissisti, jonka oikea muoto on fetisisti. Väärin on myöskin fetissismi ja oikein fetisismi. Lisäksi nyppii se, miten sanaa fettari käytetään puhekielessä ristiin tarkoittamaan joko fetissiä tai fetisistiä, vaikka lähes poikkeuksetta kontekstista voikin päätellä, kumpaa tarkoitetaan.

Jatkuva myöhästely kenen tahansa suunnasta, vaikka se olisikin vaan se viisi minuuttia.:rolleyes:

Sama.
Sitten jos ilmoitetaan myöhästymisestä silloin kun pitäisi olla jo paikalla. Ottaa päähän todella. Rakas tyttöystäväni on usein juuri tuollainen:rolleyes:

Toinen asia on tuijottaminen. Todella ärsyttävää.

Kielikommandona minua ottaa hermoon virheellinen sana fetissisti, jonka oikea muoto on fetisisti. Väärin on myöskin fetissismi ja oikein fetisismi. Lisäksi nyppii se, miten sanaa fettari käytetään puhekielessä ristiin tarkoittamaan joko fetissiä tai fetisistiä, vaikka lähes poikkeuksetta kontekstista voikin päätellä, kumpaa tarkoitetaan.

Vielä ärsyttävämpi on "kuullostaa" kirjoituskielessä.

Vituttaa myös se kun joku (hyvin usein n. 40-50v nainen) idiootti seisoo 2m halkaisijan omaavan sateenvarjon kanssa bussiKATOKSEN alla. Siis mitä helv... Pitääkö se nyt niin varman päälle ottaa, että jos katoskin vuotaa niin onhan sitten vielä varjo suojana. Samalla minä ja muut ketkä eivät käytä sateenvarjoa seisovat joko sateessa tai väistelevät varjon piikkejä bussia venatessa. Perskuta rallaa kun on kyrpä otsassa tämän takia joka ikinen sadepäivä.

Niin ja kun sen varjon kanssa kävellään kaupungilla niin EI TIETENKÄÄN nosteta tai käännetä sitä kun ihmisiä tulee vastaan, vaan annetaan muiden väistää.. Viime aikoina olen vain kylmästi kävellyt varjoa päin (osuu yleensä olkapäähän), jos ei ole tajunnut varjoaan hieman edes kääntää kapealla jalkakäytävän pätkällä. Minä en aio hyppiä kadun puolelle (vesilätäköihin) vain sen takia, että tällaiset idiootit kuvittelevat omistavansa koko jalkakäytävän.

Sama.
Sitten jos ilmoitetaan myöhästymisestä silloin kun pitäisi olla jo paikalla. Ottaa päähän todella. Rakas tyttöystäväni on usein juuri tuollainen:rolleyes:

Ylipäänsä se, että sovitaan tapaaminen tasan jotain, mutta tullaan sitten myöhässä, kun ei taas osattu lähteä ajoissa. Mikä siinä on niin hankalaa? Kun itse olet paikalla kymmentä tai viittä minuuttia ennen, ei ole mukava odotella siihen vartin yli asti. Aika helvetin epäkohteliasta.

Se, että tulee kotiin töistä/koulusta/mistävaan kyliltä mukana hirvee määrä tavaraa ja vaivana nälkä, jano ja vessahätä. Yhtäaikaa puhelin soi ja kun aukaset kotioven niin vastassa on järkyttävä kasa turhia mainoslehtisiä:lol2: :curs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom