Jaa, mutta sullahan olikin mielipide jo valmiina, että Elisa on perseestä ja siksi reagoit näin.
Olen avoin toimivalle kommunikaatiolle. Olen Elisan asiakas ja yritys, jossa olin ja jossa olen ovat Elisan asiakkaita. Mitään asiaa en ole saanut hoidettua alle viidellä puhelulla, joitakin en mitenkään. Elisa siis tosiaan on mielestäni (ollut) perseestä. Mielipiteeni kääntäminen on äärimmäisen helppoa, pitää vain saada yksittäiset asiat toimimaan. Toistaiseksi siinä on ollut huomattavia puutteita.
Koska jos tuo mielipide olisi tullut tästä, niin sanoisit, että kaikki operaattorit on perseestä.
Kallistuin vähän huumorin puolelle. Tiedän toki, että teknologiset rajoitukset koskevat kaikkia operaattoreita.
Mä en muuten kyllä ymmärrä miten tuo on väärä tapa markkinoida. Sehän on täysin oikein, että kerrotaan suoraan miten asia on.
Se on totta, että kerrottiin, että he arvioivat asian olevan jollakin tavalla. En kokenut sitä luotettavana argumenttina. Edelleen se kuittaa kaiken vastuun tuotteesta. Tällä argumentilla nopeuden ei tarvitse koskaan eikä missään olla 300 Mbs. Toinen on se vaihteluväli, arvio 5-300 on hämmentävä. Mikseivät myisi 5 Mbs:ää ja sanoi, että nopeus voi tietyissä tilanteissa kivuta 300 Mbs:ään, kaikki asiakkaan voitoksi?
En tiedä, miten muut operaattorit myyvät samaa tuotetta, mutta minun nähdäkseni myydään kikherneitä 300 g:n pakkauksessa, joka arviolta sisältää 5-300 g. Tuotteita ei keskenään voi verrata, puhun periaatteellisesti.
Edit: Pitää muistaa ennen kaikkea se nopeuden vaihtelu mikä ei ole millään tavalla operaattorin käsissä. Taloyhtiön huono verkko voi tehdä sen, että sun nopeus on hyvänä päivänä 300 Mbs ja huonona ihan helvetin paljon vähemmän, mutta se ei ole pienimmissäkään määrin operaattorin syy. Siksi operaattori ei voi myöskään määrittää tarkkaa nopeutta, edes mittaamalla, koska se ei ole vakio.
Silti voisi markkinoida järkevästi. Sama sen puhelinmyyjän kanssa, joka ei tiennyt tuotteen hintaa. WTH?
Muuten, Pöksy, juotko olutta? Kysyn siksi, että olemme kaikista asioista eri mieltä ja se on mielestäni kiehtovaa. Lähtisin mielelläni kanssasi oluelle. Latte-kahville tai smoothielle en lähde.