Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Tarkoitin juurikin että niillä on kartat mihin on valokuidut vedetty mutta ei muuta.
Just niinku meidän talossa. Valokuitu tulee kyllä osoitteeseen mutta ei huoneistoon asti.

Tämäntyyppisen ongelmakentän voisi tuoda tuotetta myydessä ilmi: "Mikäli huoneistoonne on vedetty oma valokuitu, (arvioitu) nopeus on 280-300 Mbs. Ellei valokuitua ole vedetty huoneistoon, (arvioitu) nopeus on 50-100 Mbs."
(Luvut kuvitteellisia.)

Se alkaisi kuulostaa järkevämmältä. Ja muu verkkoinfra sekä yleinen kuormitus toki ovat edelleen hallitsemattomia tekijöitä.

Mutta koska tuontyyppinen markkinointi vaikuttaisi tökeröltä, olisi mun mielestä rehdimpää myydä minimin perusteella tietyllä maksimiarvolla. Se taas ei ole seksikästä. Iso voittaa pienen, kalliimpi on parempi.

Ehkä tää keissi alkaa olla pikkuhiljaa taputeltu, niin pieni, mutta ai, minua niin ärsyttävä asia. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pakkiksen mainokset. Saavat ruudun pomppimaan miten sattuu. Helvetin ärsyttävää. Samoin noi livesonnat, jotka vielä käynnistyy kysymättä. Noilta osin ehken paskin sivusto nykypäivänä.
Mainokset ei sinällään haittaa, jos ne latautuisi yhtä nopeasti kuin muu sivu. Mutta nyt saa odottaa viisi sekuntia ennen kuin koskee mihinkään, jotta mainokset olisi varmasti latautuneet. Ja siltikin, kun kuvittelet, että nyt ei ole tapahtunut hetkeen mitään ja mainokset on varmasti latautuneet, niin juuri kun kosket ruutuun, se hyppää ja klikkaat jotain ihan muuta. Tuossa on joku sisäänrakennettu ominaisuus ja se lataa mainoksen vasta kun se havaitsee lähestyvän sormen. :cautious:

Mainokset ei sinällään haittaa, jos ne latautuisi yhtä nopeasti kuin muu sivu. Mutta nyt saa odottaa viisi sekuntia ennen kuin koskee mihinkään, jotta mainokset olisi varmasti latautuneet. Ja siltikin, kun kuvittelet, että nyt ei ole tapahtunut hetkeen mitään ja mainokset on varmasti latautuneet, niin juuri kun kosket ruutuun, se hyppää ja klikkaat jotain ihan muuta. Tuossa on joku sisäänrakennettu ominaisuus ja se lataa mainoksen vasta kun se havaitsee lähestyvän sormen. :cautious:
Sama täällä, tämä ei ole hyväntekeväisyyttä ja siinähän nuo mainokset pyörii mutta vituttaa kun aina huomaa olevansa jossain fittnestukun sivulla kun sivu pomppaa yhtäkkiä.

Ihan näillä näppäimillä joku saa haarukan päähänsä pystyyn.
Vittu kun tota sapuskaa pitää pyörittää tolla vitun haarukalla kun pirtelöä tehosekoittimella.
Miksei sitä ruokaa voi ottaa vaan siihen ottimeen ja laittaa suuhun vaan pitää saatana joka haarukallinen kaivaa minuutin?

Työpaikan kaikki vessat varattu aina kun jaksan sinne asti raahautua.

Sama täällä, tämä ei ole hyväntekeväisyyttä ja siinähän nuo mainokset pyörii mutta vituttaa kun aina huomaa olevansa jossain fittnestukun sivulla kun sivu pomppaa yhtäkkiä.

Tämän lisäksi vituttaa tuo streamin pakkosyöttö. Jos on volyymit unohtuneet vähänkin ylöspäin niin sivu alkaa tuuttaamaan ämyreistä jotain random möykkää kauhealla volyymilla. Jos tämän saa jotenkin pois niin myönnän olevani vain idiootti.

Varsinkin erään kaupallisen kanavan tapa, että juontaja lukee paperista ensin haastateltavan kommentin ja sitten pyöräytetään haastattelusta saman kommentin sisältävä pätkä.

Tää asia ei ihan mene tuonne vituttaa niin ankarasti, koska ei oo mikään suuri vitutuksen asia. Huomasin toissapäivänä et Big Brother on tehnyt paluun telkkariin ja katoin ruudusta ekan jakson jossa talo esiteltiin ja asukkaat esiteltiin myös ja myös näytettiin sitä ilmapiiriä siellä porukan kesksen. Se oli niiiin paskaa, et mietin aionko kuluttaa 10viikkoa sen seuraamiseen, mut päätin et en helvetissä halua, säilyy aivosolut. Huomasin sitä kattoessa et mua alkoi vituttaa ja huomasin et mielenterveys ei ehkä tällaista paskaa ruveta seuraamaan....Voisi sanoa threadin nimen kautta että todellakin sellainen niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät elämässä. Eli BB on hirveetä paskaa.:kakka:

Kauppojen ulko-ovilla "vasemmanpuoleinen" liikenne.
Miksi niin helvetin moni tunkee sitä vasenta laitaa sisään ja ulos?
Sitten siinä törmäillään vaikka ne ovet aukeaa pääsääntöisesti keskeltä molemmille sivuille niin silti pitää sieltä vasemmasta reunasta aina ängetä sisään, koittas samaa autolla motarilla, perkele.

Mun kotikatu on sen mallinen, että autoliikenne kääntyy pois ennen tien päätä, ja sieltä tulee pyörätieltä liikennettä vastaan. Ajavat pyörätiellä hienosti oikeaa laitaa, sitten tiellä samoin ennen t-risteystä, ja risteyksen kohdalla jostain käsittämättömästä syystä vaihtavat vasempaan laitaan, järkiään, vaikkei ketään muita liikkuis missään.

Ku on kotoa lähtiessä ollu sopiva vitutus, niin oon ajanu ihan pientareella ja lopulta pysäyttäny. Sitte pyöräilijä on pysähtyny eteen monttu auki. Että päällekkö yritän ajaa, vaikka oon jo pysähtyny. Ku oon avannu ikkunan ja huuellu perään "kumpaa laitaa äiti opetti ajamaan" tai jotain yhtä tyhmää, kattelevat ihan pöljänä, että mun syy.

Ehkä pitäs vieläki entistä paremmin hillitä ittensä, mutta toistan, vain sillon ku on käyrä ollu jo valmiiksi korkealla.

Kun tarkistat, että shakerin kansi on kunnolla kiinni mutta unohdat korkin. Kunnon ravistus ja naamalla valuu protskut.

Kun pitää vahtia että työntekijä kirjoittaa tehtävän asian muistiin.
TAAS kun en vahtinut että kirjoittaa asian niin alkoi.... sähän sanoit plaaplaa jankkaus. Kumma juttu että kun ohjeet on kirjoitettu ylös niin samaa ei tapahdu?

Nää iltalehden "Fitness ja voimailu" artikkelien monet kommentit. Tuli taas kantapään kautta opittua miksei niitä kannata lukea. Miksi näitä artikkeleita edes julkaistaan kun suurin osa kommenteista on niin negatiivisiä? Yritetäänkö niillä saada lajille enemmän näkyvyyttä?

Puhelin zombit. Jengi joka kävelee nenä kiinni puhelimessa eikä yhtään kato eteenpäin. Näitä keilapalloja saa sitte kokoajan väistää. Ja toinen on jotka puhuu videopuhelua. Sillon ku ite puhuvat niin puhelin on lärvin edessä mutta ku toinen puhuu niin puhelin siirretään korvalle. Mikä helvetin järki??

liesi.jpg

Vasemman alalaidan oletusasetus on I. Käytännöllisempi olisi III.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom