Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä en edes ymmärrä kuka voi syödä jäätelöä jonka nimessä lukee kala.Teipin poisto Lohilo-jäätelön päältä. Pari kertaa ollut pienimuotoinen hermoromahdus lähellä.
Mä en edes ymmärrä kuka voi syödä jäätelöä jonka nimessä lukee kala.
Onkos elämässä jotain muita muutoksia? Tarhaikäisiä lapsia tai sellaista? Niiltä saa kaikki mahdolliset pöpöt. Mä olen aina ollut sellainen, että olen kerran vuodessa tai kahdessa flunssassa ja se kestää päivän tai kaksi, mutta jumalauta kun menin armeijaan... Olin sen vuoden aikana valehtelematta 20 kertaa kipeänä ja joka kerta hirveä kuume, mitä sitäkään ei normaalisti nouse. Se oli paskaa aikaa se.Vastustuskykyni on heikentynyt, ennen olin lähestulkoon kerran vuodessa kipeä nyt kuluneen vuoden aikana ollut jo muutamaan otteeseen flunssassa, maaliskuussa sitten keväämmällä ja nyt kesän päätteeksi.
Olen tosin nukkunutkin huonosti ja varmasti elämäntavoissakin olisi parantamisen varaa.
Onkos elämässä jotain muita muutoksia? Tarhaikäisiä lapsia tai sellaista? Niiltä saa kaikki mahdolliset pöpöt. Mä olen aina ollut sellainen, että olen kerran vuodessa tai kahdessa flunssassa ja se kestää päivän tai kaksi, mutta jumalauta kun menin armeijaan... Olin sen vuoden aikana valehtelematta 20 kertaa kipeänä ja joka kerta hirveä kuume, mitä sitäkään ei normaalisti nouse. Se oli paskaa aikaa se.
Vähän tähän liittyen myös erityismaininta niille, jotka eivät omalla vuorollaan pidä ovea auki vaan livahtavat vain rottamaisesti ovesta silloin, kun ruuhka-aikana julkisella paikalla olevalle ovelle muodostuu jonoa.Moukkamainen käytös!
Kuljin avaimella avattavasta portista. Näin 10 metrin päässä herrasmiehen lähestyvän ja jäin pitämään hänelle porttia auki. Herrasmies tuli ja meni, ei eleelläkään ilmaissut mitään. Sanoin: "Ole hyvä." Herrasmies ei vastannut. Taisi olla kuuro ja mykkä sen lisäksi, että oli tyhmäkin.
Piikkipaikalla Elisa ja heti kintereillä Konalan Autokeskus.
Ensinnäkin verkko-operaattori ei voi tietää paljonko nopeus juuri sun kämppään on, koska siihen vaikuttaa niin moni asia, kuten kaapeloinnit ja suurimpana talon sisäiset johdotukset. Jossain vanhassa kerrostalossa missä on vielä vanhat johdotukset ja ketjuverkko, niin eihän siellä data kulje. Tai ensimmäiseen kämppään voi kulkea, mutta viimeiseen ei. Meille ei tullut ennen kuin 10 megaa, mutta valokuituun siirtymisen jälkeen homma alkoi rokkaamaan ihan eri tavalla.Elisa se panna pätkäytti tulemaan loistavan tarjouksen. 300-megaista nettiliittymää oli tyrkyllä. Mainittiin oikein, että liittymän nopeus on arviolta 5-300 Mb/s. Luulisi verkko-operaattorin pystyvän hieman parempaan arvioon.
Edellisellä viikolla (yllättäen lupsakkaa itäsuomalaista murretta puhuva) myyjä kaupitteli ilmaiseksi (kylkiäisenä) liittymää kotiin 12 kuukaudeksi. Kysyin, mikä liittymän hinta on vuoden päästä. Myyjä ei osannut sanoa.
On melkoinen putiikki tämä Elisa.
Se, kun joku naapuri kuivaa taloyhtiön kuivaushuoneessa kalsareita, sukkia ja vauvanvaatteita sillon kun tarttis saada omat lakanat kuivumaan. Täytyy varmaan ostaa kuivausteline lahjaksi, kunhan vaan ensin keksin kuka se on.
Ensinnäkin verkko-operaattori ei voi tietää paljonko nopeus juuri sun kämppään on
, koska siihen vaikuttaa niin moni asia, kuten kaapeloinnit ja suurimpana talon sisäiset johdotukset. Jossain vanhassa kerrostalossa missä on vielä vanhat johdotukset ja ketjuverkko, niin eihän siellä data kulje. Tai ensimmäiseen kämppään voi kulkea, mutta viimeiseen ei. Meille ei tullut ennen kuin 10 megaa, mutta valokuituun siirtymisen jälkeen homma alkoi rokkaamaan ihan eri tavalla.
Toiseksi se puhelinmyyjä ei luultavasti edes ollut Elisan myyjä, vaan joku kolmas osapuoli.
Mistäs se operaattori voi tietää paljonko se sun putki vetää?Jos operaattori myy asiakkaan kymppimegaiseen putkeen kolmesatasta, ei se minusta kuulosta ihan rehdiltä peliltä.
Mites se voi myydä täytettä reikään jos se ei tiiä, minkäkokonen reikä asiakkaalla on?Mistäs se operaattori voi tietää paljonko se sun putki vetää?
" Kuules, kun se meijän tietopankki näyttää että teille tulee tuo uusi valokuitu..."Mites se voi myydä täytettä reikään jos se ei tiiä, minkäkokonen reikä asiakkaalla on.
Joo, auomyyjänkin piää ieää asiakkaan auoallin koko ja lihakaupassa pakasimen sisämiat jne.Mites se voi myydä täytettä reikään jos se ei tiiä, minkäkokonen reikä asiakkaalla on?
Pitäs varmaan ottaa selvää mikä on mahollista, ja sitte tarjota sopivaa tuotetta sopivaan hintaan.