Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Se on kato energian säästöä ja maailma pelastuu. :kakka:

Ei säästy energiaa, sillä intensiteetti keittiössä on tapissa, kun huomaa, että kerpeles sentään, taas paistinpannu on vain keskeltä lämmin. Minun keittiössä ei maailma pelastu. Ja ehkä aurinkokaan ei sen suhteen ole puolellamme. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Taloyhtiön kuivaushuoneen käyttö johonkin kalsareiden ja vauvanvaatteiden kuivaamiseen. Joka kerta kun ois lakanoita pestävänä niin on narut täynnä jotain rättejä joita mahtuu kuivaamaan melkein missä vaan. Taidan ostaa läjän kuivaustelineitä sinne tupaan ja laittaa lapun "saa lainata".

Taloyhtiön kuivaushuoneen käyttö johonkin kalsareiden ja vauvanvaatteiden kuivaamiseen. Joka kerta kun ois lakanoita pestävänä niin on narut täynnä jotain rättejä joita mahtuu kuivaamaan melkein missä vaan. Taidan ostaa läjän kuivaustelineitä sinne tupaan ja laittaa lapun "saa lainata".
Jos haluisin oikein vimpan päälle ruoskia itseni vitutukseen ottaisin pyykkivuoron tästä vuokraihmisvarastosta.
Jo pelkkä saunavuoro oli alkuun tuskaa kun edes silloin ei ihmiset osaa käyttää omia vuorojaan...

Tämän ketjun otsikko tahtoo vähän käydä hermon päälle. Onneksi vain vähän, koska näin ollen voin avautua asiasta juuri täällä. Sanontahan kuuluu oikeasti jotenkin tähän tapaan: Pieni, mutta _ah_ niin [jonkinlainen] asia. Siis ah, ei suinkaan ai.
Katohan, en siis olekaan ainoa :)

Miksi tässä uudessa pakkiksessa joidenkin postauksissa on iso unicefin mainos? Se ärsyttää, kuin myös tämä uusi päivitetty pakkis ennenkuin se tulee tutuksi.

Miksi tässä uudessa pakkiksessa joidenkin postauksissa on iso unicefin mainos? Se ärsyttää, kuin myös tämä uusi päivitetty pakkis ennenkuin se tulee tutuksi.
Koska forum pyörii mainostuloilla. Käy katsomassa Kilpailijat ja bodyjuorut osiosta Miken oma ketju. Siellä tätä mainosasiaakin ruoditaan. Lyhyesti: Mainoksia korjaillaan koko ajan ja niille laitetaan koko- ja määrärajoitus, mutta kestää hetken.

Mä en postaile mitään mainosta. Ymmärrän mainokset mutta päivityksen jälkeen niitä tulee postauksiin. Niitä en ymmärrä. Tuolla ylhäällä ne on ok.

Työnteko ei ole pieni asia mutta ärsyttää kun odottaa lomaa eikä se vaan tunnu lähenevän vaikka oikeasti on nyt TJ1.

Työnteko ei ole pieni asia mutta ärsyttää kun odottaa lomaa eikä se vaan tunnu lähenevän vaikka oikeasti on nyt TJ1.
Muista, että lomat on keksitty siksi, että töihin paluu vituttaisi vielä enemmän kuin normaalisti. Nyt voit miettiä koko loman sitä päivää kun loma loppuu. Ole hyvä.

Muista, että lomat on keksitty siksi, että töihin paluu vituttaisi vielä enemmän kuin normaalisti. Nyt voit miettiä koko loman sitä päivää kun loma loppuu. Ole hyvä.
Melkeen sait pilattua tänkin ilon...
No mun loma on sellaista että perjantaina joudun jo tulemaan tunniksi töihin ja sähköpostiasioita hoitamaan jokapäivä mutta mulle on loma sellaista ettei tarvitse laittaa kelloa soimaan 5.40 vaan voi tehdä ne pakolliset milloin huvittaa.
Saatan joskus tehdä vaikka lauantaina 20.00 koneella jotain työjuttuja eikä harmita ollenkaan kun silloin on sellainen fiilis että nyt vois tehdä.
Mutta jos mun pitäis olla suorituspaikassa lauantaina tekemässä 20.00 jotain ns. oikeaa työtä niin sellaista ihmettä ei ole tapahtunut ja tuskin tulee tapahtumaan.

Kolme viimeisintä tilaustani on mennyt pakettiautomaatin sijaan tiskiltä haettavaksi koska laatikosto on ollut täynnä. Isompia laatikostoja, prkl!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom