Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Pakkaamisen aloittaminen, miten se on muka niin vaikeeta. Helpointa silloin, ku jättää juuri ennen matkaa tehtäväksi. :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hermesetaksen stevia-nappi jää kahvin pinnalle kellumaan, josta jää helposti huuleen kiinni. Sitten on makeutta.

Erityisesti sometileissä ja fitnessnaisilla esiintyvä mainostaminen, että on aina nälkä. Hupsut kuvat ja lauseet "söin jo #1 ja #2 aamupalan, en malta odottaa paria tuntia lounaaseen" mielestäni vahvasti viittaavat siihen että geenipoolin pohjapääty otti kosketuksen, sillä eihän ihminen ole jumalauta funktionaalinen olento jos et pysty toimimaan ilman jatkuvaa ruuan ajattelua edes paria tuntia. Perkelettäkö sitä ruokaa tarttee märehtiä parin tunnin välein, söisivät kerralla kunnolla ja sellaisia ruoka-aineita ettei se saatanan pötsi kilju lisää ruokaa jo heti vartin päästä. Mitenhän ihmiset on selvinneet vuoteen 2017 ennen välipalakulttuuria ja neljää ateriaa ennen puoltapäivää?

Itse todennut helpoimmaksi juuri tuon, että vetää kunnon safkaa isoja mällejä. Aamupalan skippaa kokonaan ja vaikka koko päivä kahvilla. Lounas tai päivällinen eka satsi ja toinen iltasella + iltapala. Hyvin menee 2-4 aterialla koko päivä. Kasvikset menee mehuna, niin saa niistäkin kiintiön helpolla täyteen.

Aamulla kun kiskasee puuroa saavillisen, niin jo on pierun jälkeen nälkä. Kun vetää kupposen kahvia, niin eipä nälkä vaivaa. Jännä on ihmisvatta ja mieli.

Se on tämä vitnessipuumi, kun koko ajan pitää olla nälkä ja kaffihuoneessa kertoa kuinka nyt menee se kolmas aamupala.

Itse todennut helpoimmaksi juuri tuon, että vetää kunnon safkaa isoja mällejä. Aamupalan skippaa kokonaan ja vaikka koko päivä kahvilla. Lounas tai päivällinen eka satsi ja toinen iltasella + iltapala. Hyvin menee 2-4 aterialla koko päivä. Kasvikset menee mehuna, niin saa niistäkin kiintiön helpolla täyteen.

Aamulla kun kiskasee puuroa saavillisen, niin jo on pierun jälkeen nälkä. Kun vetää kupposen kahvia, niin eipä nälkä vaivaa. Jännä on ihmisvatta ja mieli.

Se on tämä vitnessipuumi, kun koko ajan pitää olla nälkä ja kaffihuoneessa kertoa kuinka nyt menee se kolmas aamupala.
Toi on sitä intermittinki fäästinkiä.
Lopetin tovi sitten dietin ja sen loppuvaiheessa päivän lähes ainoat hiilarit oli päivällisellä 16 jälkeen, ei pahemmin silloin nälkä vaivannut mutta kun nyt vetää juurikin aamulla ämpärillisen kaurapuuroa munilla niin 9 kahviin mennessä tekisi mieli syödä vaikka sukat kun on niin nälkä.

Toi on sitä intermittinki fäästinkiä.
Lopetin tovi sitten dietin ja sen loppuvaiheessa päivän lähes ainoat hiilarit oli päivällisellä 16 jälkeen, ei pahemmin silloin nälkä vaivannut mutta kun nyt vetää juurikin aamulla ämpärillisen kaurapuuroa munilla niin 9 kahviin mennessä tekisi mieli syödä vaikka sukat kun on niin nälkä.
Niin on tälle kai joku jonkun hienon nimenkin keksinyt. Mutta on sitten jännä, meinaan juuri vkl kun kisko aamusta pitkästä aikaa aamupuurot niin johan oli tunnin päästä nälkä. Sopii itselle tämä intermittinki fäästinki kuin nenä päähän.

Se on jopa ärsyttävää, että minkä takia aamupalaa on tuputettu koko elämäni tärkeimpänä ateriana. Ja nyt kun tajunnut jättää sen pois, niin joha elämä helpottui. Aamullakin saa nukkua puolituntia pidemään, kun ei tarvi olla puuroa hämmentämässä.

Niin on tälle kai joku jonkun hienon nimenkin keksinyt. Mutta on sitten jännä, meinaan juuri vkl kun kisko aamusta pitkästä aikaa aamupuurot niin johan oli tunnin päästä nälkä. Sopii itselle tämä intermittinki fäästinki kuin nenä päähän.

Se on jopa ärsyttävää, että minkä takia aamupalaa on tuputettu koko elämäni tärkeimpänä ateriana. Ja nyt kun tajunnut jättää sen pois, niin joha elämä helpottui. Aamullakin saa nukkua puolituntia pidemään, kun ei tarvi olla puuroa hämmentämässä.

En tiijä miks, mut repesin tuolle aamupalan "tärkeydelle".. Siis niin totta, itellä ainakaan oo nälkä aamusin :D:D

No toi nyt oli vaan heitto. Tarkoitan että ei sillä alkoholilla ole mitään osuutta makuun. Varmasti voisi kehitellä alkoholittoman eli alkoholiverottoman vaihtoehdon. Eihän tuota maailmalla tarvitse tehdä kun viinin vero on kepeä, mutta onhan se höntsää täällä maksaa iso vero valmistusaineen osasta joka haihdutetaan pois.
Jos muuten onnistut tuossa alkoholittoman punaviinin kehittelyssä niin oon kiinnostunut. Tähän asti kokeilemani on olleet sen verran järkyttävää huttua etten ikinä pilaisi niillä ruokaani. Sinällään jännä, että alkoholittomat valkkarit ja kuoharit saattaa olla jopa ihan siedettäviä, mutta punaviinit koskaan missään ei.

Se on jopa ärsyttävää, että minkä takia aamupalaa on tuputettu koko elämäni tärkeimpänä ateriana.

Niin se maailma vain kehittyy. Minun nuoruudessani sanottiin, että aamupala on päivän tärkein ateria. Nyt se on elämän tärkein. ;)

Sinällään jännä, että alkoholittomat valkkarit ja kuoharit saattaa olla jopa ihan siedettäviä, mutta punaviinit koskaan missään ei.

En ole viini-ihmisiä, mutta omaan suuhun nuokin maistuvat oudoilta. Jos olisi tarjolla vain 0-prossaista, luultavasti joisin jotain muuta virvoketta. Punaviini lienee noista kaikkein vaikein, koska sitä ei taida olla tarjolla lainkaan / juuri nimeksikään.

Tekis mieli mennä nukkumaan mut ei löydy mukavaa asentoa, on nälkä ei ruokaa kaapissa vatsaa vääntää ja kurisee. Jalkaa kolottaa ja on kylmä sekä alaselkä kipeä.

Siellä oli taas tänään semmonen yks ihme keimailija/venyttelijä.En tiedä mitä se tyyppi siellä oikeesti tekee, mitä oon ite nähny niin aina jotain zombin esittämistä/meditointia tai sitten jotain tosi perse pitkällä homovenyttelyä.En oo ikään nähnyt että se tyyppi treenaisi mitään niitä venyttelyitä vaativia treenejä enkä usko että myöskään tekee niitä salin ulkopuolella.

Sähläys erilaisten tavarantoimitusten kanssa. Voi vittu taas. Työpaikalle tilattu kopiopaperia. Sieltä firmasta sanoivat, että tavara on kuulemma jo toimitettu. Mutta ei sitä vaan täällä näy.

Sähläys erilaisten tavarantoimitusten kanssa. Voi vittu taas. Työpaikalle tilattu kopiopaperia. Sieltä firmasta sanoivat, että tavara on kuulemma jo toimitettu. Mutta ei sitä vaan täällä näy.

Juup! Tilasin Lokakuun lopussa amazon.de tavaraa ja toimituksen piti olla 7-13.11 välillä. No eipä näkynyt tavaraa vielä eilenkään.

Juup! Tilasin Lokakuun lopussa amazon.de tavaraa ja toimituksen piti olla 7-13.11 välillä. No eipä näkynyt tavaraa vielä eilenkään.

Niimpä. Kesällä taas mä odotin kotiinkuljetuspakettia, mistä oltiin sovittu tietty toimituspäivä, jolloin pystyin oleen sopivaan aikaan itse paikalla. No, mä olin siinä kotona passissa ja ei näkynyt eikä kuulunut toimitusta. Firman mukaan paketti oli kuitenkin lastattu heti aamulla kyytiin ja lähtenyt liikkeelle, eli olinpaikasta ei sitten saanut mitään tarkempaa tietoa. Juttu selvisi kyllä sit myöhemmin samalla viikolla, mutta näissä on aina vähän ihmettelemistä.

Posti. Posti ylipäätään, mutta erityisesti SmartPOST.
Nykyään ei voi yhtään luottaa, minä päivänä tilattu tuote kolahtaa postiluukusta.

Ja nuo SmartPOST luukut on aina täynnä ja jotenkin se pääsee aina hermoihin kun tulee ilmoitus "Jakelu automaattiin ei onnistu, 2. jakeluyritys myöhemmin. Odota vielä." Pakettien ohjaus lähimpään automaattiin ei ole toiminut olemassa olonsa aikana kuin kahdesti, järestään paketit menee edelleen postin toimipisteeseen, vaikka lähetyksessä olisi puhelinnumero.

Mä niin toivon, että postille tulisi kilpailukykyiseen hintaan kilpailija.

Posti. Posti ylipäätään, mutta erityisesti SmartPOST.
Nykyään ei voi yhtään luottaa, minä päivänä tilattu tuote kolahtaa postiluukusta.

Ja nuo SmartPOST luukut on aina täynnä ja jotenkin se pääsee aina hermoihin kun tulee ilmoitus "Jakelu automaattiin ei onnistu, 2. jakeluyritys myöhemmin. Odota vielä." Pakettien ohjaus lähimpään automaattiin ei ole toiminut olemassa olonsa aikana kuin kahdesti, järestään paketit menee edelleen postin toimipisteeseen, vaikka lähetyksessä olisi puhelinnumero.

Mä niin toivon, että postille tulisi kilpailukykyiseen hintaan kilpailija.
Ongelmana on lakisääteiset palvelut jotka pitää poistaa postilta ja/tai sälyttää myös muille.
Onhan olemassa esim. DHL joka kuljettaa myös kirjeitä/paketteja sekä lähettipalvelut, ne vain maksaa hieman enempi..

Ongelmana on lakisääteiset palvelut jotka pitää poistaa postilta ja/tai sälyttää myös muille.
Onhan olemassa esim. DHL joka kuljettaa myös kirjeitä/paketteja sekä lähettipalvelut, ne vain maksaa hieman enempi..

Ei nekään tuu perille! prkl... Piti maanantaina tulla viimeistään paketti ja nyt on jo torstai ja vieläkään ei näy pakettia. Pistin sähköpostia myyjälle amazonin kautta, että saisko jotain lähetystunnusta DHL:lle niin pääsis seuraamaan paketin kulkua, et sakkaako suomessa vai missä. No ei vastausta oo kuulunu vaik siitäkin on jo kaks päivää.

Ihmiset jotka painottavat että pienistä asioista pittää olla onnellinen, sit näitä pieniä asioita näille ihmisille on katto pään päällä, terveys, ruokaa kaapissa ymym. Omaan korvaan noi on isoja asioita, ne mitkä on pieniä asioita oikeasti, on ne mistä sitä iloa ja motivaatiota haetaan, raha, suorittaminen, lihaksien kasvatus. Isot asiat pitää olla kunnossa, tuntuu että luovuttajat vaan psyykkaa itteensä noilla "pienet asiat tekee onnelliseksi" jutuilla, sit kuitenkin sieltä kajastaa sellanen tyytymättömyys kaikkeen ja omaan elämään, vaikka ollaan niin onnellisia niistä "pienistä asioista". Ärsyttävää

Niin minä mieleni pahoitin kun tiukentuneiden tullisäännösten takia menin ensimmäistä kertaa ostamaan D-vitskuja apteekista. Kaikki vähänkin vahvemmat oli jotain fooking imeskely- tai pureskelutabuja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom