Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Roskapussista sen verran että vitun saatanan vittu kun sinne pohjaan on joku pikku reikä tullut ja kuljettaessa ovelle täyttä pussia niin tietysti kananmunan keltuaiset ja muut nesteet valuu siitä reiästä. Tai jos jättää sen pussin hetkeks eteiseen ja vitun märkä läntti jää lattiaanSe, kun on sulkenut roskapussin solmulla ja huomaakin, että tulee vielä jotain pientä roskaa joka mahtuisi pussiin eikä viiti laittaa uuteen roskapussiin niin joutuu avaamaan solmun. :D
Roskapussista sen verran että vitun saatanan vittu kun sinne pohjaan on joku pikku reikä tullut ja kuljettaessa ovelle täyttä pussia niin tietysti kananmunan keltuaiset ja muut nesteet valuu siitä reiästä. Tai jos jättää sen pussin hetkeks eteiseen ja vitun märkä läntti jää lattiaan
uutisista kuulin et mopoautoilijat saattas saada alleen oikeen auton rajottimella. mitähän vittua sit ne ajaa ku päättömät kanat osaamatta edelleenkää liikennesääntöjä, jengiä kuolee ja kolareita sattuu enemmän. ja vaan siks ettei nää jonnet tunne oloaan turvattomaks mopoautossao_O vittu..
uutisista kuulin et mopoautoilijat saattas saada alleen oikeen auton rajottimella. mitähän vittua sit ne ajaa ku päättömät kanat osaamatta edelleenkää liikennesääntöjä, jengiä kuolee ja kolareita sattuu enemmän. ja vaan siks ettei nää jonnet tunne oloaan turvattomaks mopoautossao_O vittu..
onhan se turvallisempi tottakai, mutta vaatis kyllä kunnon autokoulun,saman ku b-korttiin mulla on niin huonoja kokemuksia mopoilijoista ylipäänsä, kun ne tulee kolmion ja stopin takaa kattomatta mihinkään, ajaa missä sattuu miten sattuu tai kolmenkympin alueella roikkuu aivan takapuskurissa kiinni. kohta on kehätiet täynnä mopoautojao_O se tässä ehkä sylettää ku ne käyttäytyy kun kakarat. ainiin mut niitähn ne onkin :D
Mulla on samanlaisia kokemuksia myös ihan keski-ikäisistä ja varsinkin keski-iän ylittäneistä vanhemmista ihmisistä. Ihan yhtä loisteliaita ajosuorituksia näkee joka ikäluokassa ja joka puolella. Lähes joka viikko palaa päreet kun tässä isohkon kaupunkin keskustassa ajelee. Itsehän ajan tietysti aina kuin kuningas, virheettömästi, täydellisesti.
Sittenhän on vielä erikseen pyöräilijät. Pyöräilijöitähän ei koske mitkään säännöt, ainakaan jos heiltä itseltään kysytään.
Taitaapi vaan olla käytännössä sen verran kallis paukku tuo AM121-mopoautokorttikin (~600e) ja siihen päälle vielä itse se mopoauto, joiden hinnat lähtee käytettyinä sieltä 500e ylöspäin, että kovin monen kultamussukan vanhemmat eivät varmastikaan jaa jälkikasvun innostusta ko. vempeleen hankkimiseen. Että tuskinpa niitä ihan heti on kaikki "kehätiet täynnä". ;) Ja jos on, niin siltikin se olisi parempi, että ajelisivat turvallisilla, rajoitetuilla vehkeillä. Mopoautoja on trafin mukaan 2017 vähän reilu 8000 rekisteröitynä, se on aika vähän kun vertaa esim. henkilöautoihin, joita on 2,7 miljoonaa.
Pyöräilijät on kyllä homoja isolla H:lla. Ainakin suurin osaJuuri viimeviikolla näin tilanteen jossa joku keski-ikäinen ukko ylitti tien pyörällä (ei ollut suojatietä) niin että eräs autolla ajava joutui pysähtymään, pyöräilijän reaktio oli nostaa keskari pystyyn.
Tässä pörrää jo kolmatta päivää joku stanan banaanikärpänen ympäri tukikohtaa (pöytäkonetta). En ole prkl osunut siihen lukuisista yrityksistä huolimatta. Ja sitten unohdan sen kunnes se taas yllätttää kesken leffan tjsp. Ja oon liian laiska hakemaan raidia kaapista.
Ärkele, menee kohta hermot.
Tässä pörrää jo kolmatta päivää joku stanan banaanikärpänen ympäri tukikohtaa (pöytäkonetta). En ole prkl osunut siihen lukuisista yrityksistä huolimatta. Ja sitten unohdan sen kunnes se taas yllätttää kesken leffan tjsp. Ja oon liian laiska hakemaan raidia kaapista.
Ärkele, menee kohta hermot.