Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Mun auton vammainen täyttöaukko ei yhtään helpota koko toimituksen vittumaisuutta. Jos polttoainepistooli ei ole aukossa millilleen ja asteelleen oikeassa asennossa ja jos merkuriuksen asema aurinkoon nähden ei ole suosiollinen, niin pistooli pätkii koko ajan .

Ja mä kun olen luullut, että en vain osaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kun töissä pesee kädet ja rupeaa vetämään käsipaperia telineestä, paperi on niin tiukassa, ettei sitä meinaa saada millään ehjänä ja samalla vesi valuu kyynärvartta pitkin alaspäin. Ihan vitun ärsyttävää!

Joo ja sit kun ottaa kunnon otteen ja repäsee sitä paperia oikein kunnolla, ni on puolet papereista pitkin lattioita..

Joo ja sit kun ottaa kunnon otteen ja repäsee sitä paperia oikein kunnolla, ni on puolet papereista pitkin lattioita..

Tai jos siivooja on laittanut paperit väärin päin lootaan. Pitää työntää koko käsi aukosta sisälle ja repiä vähintään 10 arkkia kerralla...

Ihmiset jotka päivittävät KAIKEN mitä tekevät facebookkiin, instagramiin jne. Ei vittu minun käsityskykyni pysty ymmärtämään mikä siinä on että halutaan jakaa koko elämä pienimpiäkin yksityiskohtia myöten sosiaalisessa mediassa.

Ihmiset jotka päivittävät KAIKEN mitä tekevät facebookkiin, instagramiin jne. Ei vittu minun käsityskykyni pysty ymmärtämään mikä siinä on että halutaan jakaa koko elämä pienimpiäkin yksityiskohtia myöten sosiaalisessa mediassa.

Ja näissä ditten ne vitun bändärit... Oiioioiioioi kun on niin saatanan mielenkiintoista jos joku on vaikka ostanut punaista maitoa kevyt maidon sijaan.

Tykkääkö nuo perintätoimistot siitä että nuo velat menee ulosottoon=maksimaalinen tuotto? Nyt kun mulla on vihdoin ja viimein mahdollisuus maksaa ne ennen ulosottoa kun saan tilin 9 päivä niin nyt ei käykkään vaan rahan pitää olla heti, 2 vuoden hiljaisuuden jälkeen kun maksan monella sataa pois velkoja ja loppuihin ei saa armoa yhtä viikkoa.

Maksa vaan 9. päivä kuitenkin vaikka sanoisivat mitä. Varmaan vaikea toteuttaa ulosottoa jos perustetta ei enää ole. En ole perintäasioiden ekspertti mutta noin mä tekisin.

Työkaverin (istuu ihan vieressä) kovaan ääneen maiskuttelu. Siis vaikka ei syö mitään, MAISK MAISK VITTU.

Työkaverin (istuu ihan vieressä) kovaan ääneen maiskuttelu. Siis vaikka ei syö mitään, MAISK MAISK VITTU.

+ 1. Syodessa maiskuttelu on myos aarimmaisen arsyttavaa. Eilen kirjastossa vieressani istui poika joka ensin soi kekseja ja sen jalkeen kaivoi sipsit esiin. En tieda montaa arsyttavampaa aanta kuin syomisen aani, varsinkin jos ymparilla on hiljaista eika sita voi blokata pois...

Ne on kauniita arjen asioita kun ajattelet tekeväsi jotain, mutta kohta huomaat, että teitkin jotain muuta. Yhtenä esimerkkinä ajattelen laittavani aamulla dödöä kainaloon, mutta vedän nyt ensin tän paidan kaulaan. Kolmen sekunnin päästä huomaan vetäneeni paidan kokonaan päälle ja se täytyy riisua taas että saan laitettua sitä perhanan dödöä.

Itella. Tuossa ennen kymmentä on lajiteltu pakettini samalla paikkakunnalla, johon paketin on määrä saapua. Noh, eipä se paketti ole tullut 9 tunnissa noudettavaksi. Hitain eläin on postimies.

Sen takia minä oonki alkanu ottaa kuvia aamupaskoista...postaan ne yleensä ennen klo 12 fb:hen ja kommentoin niitä samalla tavoin kuin jotkut kommentoivat esim. ruoka-annoksiaan, lapsiaan, tautejaan, matkojaan, baarireissujaan tai muuta vastaavaa...

"Kyllä on nyt niin mahtava kattaus että! Tätä väännettiin monta tuntia..."
"Rusketusta on tullu pintaan...ei turhaan ole hotellia varattu rannan läheltä..."
"No pain, no gain!"
"Aina ei mene niinku stömsöössä...koko homma aivan perseestä...."

Jne.

Ne jotka ovat tajunneet, ovat tajunneet...

^myös Facebookin mysteeripäivitykset ottavat pannuun.

"Aina pitää käydä näin :("
"...kohta alkaa...!"
"Miten joku voi tehä niin???"

wtf? Jos haluaa kertoa, niin kertoo. Jos ei, niin antakaa olla.

Mutta, kahvivitutus part2: kaveri tulee firman kahvipannulle. Kaataa itselleen loput ja jättää tyhjän paskaisen pannun keskelle pöytää. Tsekkaa jääkaapista, että maito on loppu. Kaataa kahvinsa viemäriin ja kävelee pois. Voi saatana että teki mieli lyödä oma tyhjä kuppi pallinaaman päästä läpi. Valittamaan jos menee, niin kohta puhutaan kehityskeskustelussa kuinka ei olla rakentavia eikä kivoja.

Ne on kauniita arjen asioita kun ajattelet tekeväsi jotain, mutta kohta huomaat, että teitkin jotain muuta. Yhtenä esimerkkinä ajattelen laittavani aamulla dödöä kainaloon, mutta vedän nyt ensin tän paidan kaulaan. Kolmen sekunnin päästä huomaan vetäneeni paidan kokonaan päälle ja se täytyy riisua taas että saan laitettua sitä perhanan dödöä.

Mina laitan valilla hiuslakkaa kainaloon ja/tai deodoranttia hiuksiin... Pullot ovat suunnilleen samankokoisia ja pidan niita samalla poydalla joten aamuisin varsinkin asiasta on kovin helppo erehtya.

Kaupassa ei taaskaan ollut mangojäätelöä. Mikä tätä maata oikein vaivaa?

Saatanan pitkät viitenumero litaniat laskuissa. Minkä vitun takia niiden pitää olla suurimmaks osaks niin hiton pitkiä, luuliskai noiden takia virheidenkin määrä laskuja maksaessa olevan iso ainakin vanhemmilla ihmisillä. Kyllä taas vitutti laskuja maksaa kun piti viitenumeroille tehdä kolminkertaset tarkistukset jotta varmasti menee oikein.

Saatanan pitkät viitenumero litaniat laskuissa. Minkä vitun takia niiden pitää olla suurimmaks osaks niin hiton pitkiä, luuliskai noiden takia virheidenkin määrä laskuja maksaessa olevan iso ainakin vanhemmilla ihmisillä. Kyllä taas vitutti laskuja maksaa kun piti viitenumeroille tehdä kolminkertaset tarkistukset jotta varmasti menee oikein.

iPad ja nettipankin viivakoodinluku. Ei ole vituttanu sen jälkeen noi hommat :)

Mihin on hävinnyt kirjoitusasu kirjakielessä: Ennen uutisen otsikon perusteella tiesi, puhutaanko miehestä vai naisesta. Näyttelijätär se, laulajatar tuo. MIKSI kieltä on köyhdytetty ja puhutaan ainoastaan näyttelijästä ja laulajasta? ÄRSYTTÄÄ tälläinen oikominen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom