Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Itse taas kierrän kaukaa kaikki "suomiautot". Näistä kun yleensä puuttuvat kaikki varusteet, huollot on usein tehty vähän niin ja näin, kaikki mitä ei ole ollut pakko korjata on korjaamatta, pellit ovat solmussa ja autoa ei ole koskaan pesty, sekä auto on uinut ikänsä suolassa, joten pellit ovat selvästi keski-eurooppalaista verrokkiaan ruosteisempia.
Tuosta suomiautojen "paremmuudesta" tuli mieleen samanlainen harhakuvitelma kun joku myy crossipyörää ja kirjoittaa siihen "ei kisattu" ihan kuin se olisi hyvä asia. Ajettu miljoona tuntia vaihtamatta ikinä mäntää tai kytkintä ja öljytkin on vaihdettu kerran siinä välissä. Todellisuudessa kisattu on kärjistetysti aina parempi vaihtoehto kuin harrastelijan raiskaama paska.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse taas kierrän kaukaa kaikki "suomiautot". Näistä kun yleensä puuttuvat kaikki varusteet, huollot on usein tehty vähän niin ja näin, kaikki mitä ei ole ollut pakko korjata on korjaamatta, pellit ovat solmussa ja autoa ei ole koskaan pesty, sekä auto on uinut ikänsä suolassa, joten pellit ovat selvästi keski-eurooppalaista verrokkiaan ruosteisempia.

Ja tuontiautot on poikkeuksetta a.kolaroituja b. mittari ruuvattuja c. a/b yhdessä d. romuista kasattuja.

Mulla ilmeisesti on a/b/d yhdistelmä pihalla, ulkonäöllisesti 10pisteen auto mutta muuten aivan hirveä paska. :D Vihoviimeinen tuontiauto mikä mulle tulee, ei paljon paina vaikka löytyikin täydellinen huoltokirja sähköisenä / paperisena. Ei auttanut edes se että tutkitutin auton ennnen ostoa, korjaamon tyyppiä lainatakseni no johan on hienossa kunnossa :D

Tuntuu että monilla on myös harhakuvitelmia noiden tuontiautojen paremmuudesta, voin tässä kertoa ihan suoraan että eräs nettiautossa mainostava firma roudaa nimenomaan näitä turkkilaisten häkkivarastojen tuotteita Suomeen syystä että näissä on paras kate, samoja häkkivarastoja joista varoitellaan itse autonsa hakevia. Mitäs luulette mistä nämä yksityisetkin näitä hommaavat myyntitarkoituksessa?

Sekin vituttaa, että firma X täällä myy tuontiautoja. Pari vuotta sitten vielä eivät ottaneet vastaan vaihdossa meikän saksantuontia, kun "ei näistä koskaan kato tiedä". Taisivat lehdessäkin uhota, että ainoastaan suomiautoille tekevät kauppaa. Vaan nyt on sitten sitä saatanan runsasta varustelua ja suolattomasta berliinistä...Tekisi mieli soittaa sinne, käskeä haistaa paska ja lyödä luuri korvaan.

Sekin vituttaa, että firma X täällä myy tuontiautoja. Pari vuotta sitten vielä eivät ottaneet vastaan vaihdossa meikän saksantuontia, kun "ei näistä koskaan kato tiedä". Taisivat lehdessäkin uhota, että ainoastaan suomiautoille tekevät kauppaa. Vaan nyt on sitten sitä saatanan runsasta varustelua ja suolattomasta berliinistä...Tekisi mieli soittaa sinne, käskeä haistaa paska ja lyödä luuri korvaan.

Toihan oin ihan normitoimintaa joku aikaa sitten ajattelin laittaa tuontipaskan kiertoon ja kyselin autoliikkeistä hyvityksiä, Myyjät suhtautu välittömästi nyrpeästi kun kuulivat että on tuontiauto ja aika monta kertaa sai ihan päättömiä hyvityshintoja joita sitten perusteltiin sillä että auto on tuontivehje. Mun mielestä oli hivenen huvittavaa että samojen liikkeiden vaihtoauto riveissä oli sitten tuontiautoja joiden jälleenmyyntihinta oli ihan linjassa Suomi autojen kanssa.

Se kun nousee pöntöltä ja joku farkun helma nostaa istuinosaa huomaamatta ja sitten se jysähtää kauheella metelillä pyttyyn ja saa sydänkohtauksen

Tykkääkö nuo perintätoimistot siitä että nuo velat menee ulosottoon=maksimaalinen tuotto? Nyt kun mulla on vihdoin ja viimein mahdollisuus maksaa ne ennen ulosottoa kun saan tilin 9 päivä niin nyt ei käykkään vaan rahan pitää olla heti, 2 vuoden hiljaisuuden jälkeen kun maksan monella sataa pois velkoja ja loppuihin ei saa armoa yhtä viikkoa.

Apple. Miks vitussa niiden pitää jokaiseen iPhone -sukupolveen kehittää taas entistä pienempi sim-kortti? Ihan kiusallaan varmaan, ettei puhelimen vaihtaminen olisi mitenkään liian mukavaa :rolleyes: Multa hajosi siis iPhone 4-luuri, hommasin uudeksi 5s:n joka tuli tänään. Mutta enpäs saa vieläkään toimivaa puhelinta, kun pitää ensin käydä päivittämässä sim-kortti siihen uuteen kokoon. Sama homma kun kun viimeksi jouduin iPhonen päivittämään uuteen malliin, en kyllä enää muista saiko kortin heti mukaan palvelupisteestä vai joutuiko sitä postissa saapuvaksi odottelemaan.

Helvetti kun on jo niin tiukasti tuon katalan firman lonkeroiden otteessa, ettei enää osaa muitakaan käyttöjärjestelmiä käyttää. Muuten olisikin varmaan pitänyt harkita jotain muuta puhelinta.

Kaikkien puhelinten yms. näytöt, jotka ovat liian kirkkaita pimeässä himmeimmilläkin asetuksilla, mutta silti liian pimeitä auringonpaisteessa kirkkaimmilla asetuksilla.

Nenästä alkaa tulemaan verta esim. bussissa tai junassa ja ei ole paperia..

Paras kyllä lenkillä kun olet puolessavälissä lenkkiä ja kotiin on 30min-45min, palaa takaisin, tai ei...

Noh, tämäntakia oppinut käyttämään raksalla hengityssuojaimia silloinkin kun pölymäärät ovat pieniä :)

Se kun kävelee kotiin ja alushousut rupeavat hiertämään nivusia niin maan perkeleesti. En viitsinyt räplätä konehuonetta julkisella paikalla

Ku syö jotain ja huomaa että pitkä hius/karva on suussa. Hyi saatana.

Äiti joskus käytti mun sekotuspulloja siihen, jotta kun leikkasi jonkun hiuksia niin kasteli kamman siellä ja kampasi parturoitavan hiuksia ja kampa takaisin sheikkeriin.... Hyi vittu, kyllä loppu se touhu ja äkkiä kun huomasin.

Kun menee kauppaan varta vasten ostaakseen jonkin tietyn tuotteen, ja se onkin loppu. Erityisen paljon kyrsii, jos lähtee sitten seuraavaan kauppaan kyseistä tuotetta metsästämään, ja se on loppu sieltäkin.

Kun menee kauppaan varta vasten ostaakseen jonkin tietyn tuotteen, ja se onkin loppu. Erityisen paljon kyrsii, jos lähtee sitten seuraavaan kauppaan kyseistä tuotetta metsästämään, ja se on loppu sieltäkin.

Tuo on niin saatanan ärsyttävää. Yleensä se tuote ei muuten ole ikinä loppu.

Yllättävän yleinen skenaario. Periaatteessa nykymaailmassa pitäisi olla kaikkea mahdollista saatavana, mutta ei ikinä sitä tiettyä hyödykettä minkä nimenomaan haluaisi. Ei normikaupoissa, ei nettikaupoissa, ei missään.

Likaiset silmälasit. Itse käytän laseja pääasiassa liikenteessä ja töllöä katsellessa.
Kyllä pistää vituttaan kun on ottanut sipsit ja bisset valmiiksi ja painaa leffan päälle niin juuri sillä hetkellä tajuaa että näkökentässä on joku vitun piste kun varmaan kärpänen paskonut linssiin.

Kun töissä pesee kädet ja rupeaa vetämään käsipaperia telineestä, paperi on niin tiukassa, ettei sitä meinaa saada millään ehjänä ja samalla vesi valuu kyynärvartta pitkin alaspäin. Ihan vitun ärsyttävää!

Polttoainepumpulla asioiminen. Ei pelkästään se polttoaineen hinta, vaan se, että noi härvelit lukee pankkikorttia aina kolme vuotta ennen kuin pääset painamaan ensimmäistäkään nappia ja siihen lisäksi dieselin tankkaaminen ja se kun kädet on sen jälkeen ihan ryönässä. Ei kiinnostais mitään hanskojakaan vetää aina käteen ja niitä autossa säilyttää. Mun auton vammainen täyttöaukko ei yhtään helpota koko toimituksen vittumaisuutta. Jos polttoainepistooli ei ole aukossa millilleen ja asteelleen oikeassa asennossa ja jos merkuriuksen asema aurinkoon nähden ei ole suosiollinen, niin pistooli pätkii koko ajan .

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom