Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Kun ensimmäisellä pyyhkäisyllä huomaa, että kuivat sormet eivät muodosta paperin pinnan kanssa minkäänlaista kitkaa ja on juuri vain "asetellut" paperiarkin pakaroitten väliin.

Tosin jos jotain hyvää haetaan, niin kyllähän siinä tulee sellainen työmies-olo, kun joutuu oikein sylkäisemään sormenpäihin "aletaas hommiin" asenteella. Testotasot välittömästi +10%.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
:3 hymiö. Pieneen asiaan voi mahtua paljon vitutusta kun neitsytjonnet viljelee tuota ärsyttävää hymiötä joka paikkaan. Edelleen hakusessa lisäosa selaimeen joka blokkaisi jokaikisen tuollaisen hymiön.

Vittu mitä pelejä sitä oikeen nuorille kaupataan tv:ssä ei jumalauta... ootteko nuoret hiukan niin kuin tyhmiä?

Ollaan.

Yrität selittää jotain, mutta et löydä oikeita sanoja. Se vituttaa.

Tämä ja etenkin asiakaspalvelu työssä varsinki ku juttelee paljon asiakkaille ja ku samassa tilanteessa senat menee sakaisin.. tai hoet vahingossa putouksen hokemia kerranki totesin asiakkaalle kaupassa niin sitähän sää kysyit

6 päivän miniloma töistä aiheutti sen, että just nyt ahistaa ihan saatanasti et sinne on taas mentävä. Eli tajusin että työnteko on ihan silkkaa paskaa ja että olen onnellisempi tekemässä jotain aivan muuta. Auta ku taas toivoa että veikkaus lahjoittas mullekkin muutaman miljoonan, työllä täällä ei niin paljon rikastu et viikkoa pidemmälle lomalle tohtis jäädä.

6 päivän miniloma töistä aiheutti sen, että just nyt ahistaa ihan saatanasti et sinne on taas mentävä.
Lomathan on tunnetusti sitä varten, että töihin meno alkaisi taas vituttaa. Jos työnteko maistuu liian hyvin niin jää lomalle. Takuuvarma vitutus.

Mopoilijat, vitun kevät ku nuo pörrääjät tulee taas takapuskuriin kiinni.

Tämä,

Meillä menee takapihan takana tie josta pääsee asuinalueen läpi. Mopopojat on sitten keksineet, että tämähän on hyvä reitti pillurallille ja joka VITUN KEVÄT alkaa se SAATANAN huudatus.
Mikä vittu siinä on, että ne rutkut pitää niin helvetillistä ääntä ja miksi perkele sitä pärinägeneraattoria pitää huudattaa kaasu pohjassa vaikka se paska ei edes kulje mihinkään... Niin noh, ehkä just siks. Oikeen pitää pumpata sitä kaasua nopeuden ollessa 30km/h.

Mä meen joku kerta siihen penkalle puskiin venaamaan kun ne ajaa ohi, hyökkään sieltä niiden päälle ja potkin pakoputket ruttuun niin vaimeneepahan äänet hetkeksi. Tai sitten vedän vaijerin tien yli ja katson kuinka ne könnää siihen. Sen jälkeen käyn vielä potkimassa pakoputket ruttuun. Viime kesänä ne ajo oikeen "jenginä" siitä ja laskettiin letkasta 17 mopoa ja 1 mönkiä. Siinä ois tullut hiki kun ois potkinut pakoputkia ruttuun.

Hauskaa tässä on se, että 15 vuotta sitten itse huudatin mopoa ihan samalla tapaa ja nyt tuo huudatus vituttaa. Tosin me ajettiin metsässä/metsäteillä taikka muutenkin jossain syrjässä pillurallia.
Eipä näillä kaupunkilaiskolleilla taida oikein muita paikkoja olla missä voi huudattaa. Täällä ei niin helposti pääse "syrjempään" ajalee.

Ärsyttää kun ihmisillä on se joku helvetin vihellys soitto/tekstiviestiääni. Tänäänkin kun kuljin sporalla, niin joku mummo rupes tuijottamaan kun se varmaan luuli että mä viheltelen sille, kun oikeasti ääni tuli mun takaa. Sama myös kun olin salilla vessassa kusilaareilla ja taas jollain tuli se vihellysääni, ja sitten taas ihmeteltiin että kuka siellä viheltää.

Autoilmoituksia kun lukee, niin on alkanut nyppimään niiden väärät merkinnät. Mydään jotain Volvo 2.5D vuosimallia 2010, vaikka sellaisia ei ole. Tai joku Ford Focus TDI. DSG on jo klassikko kaikkien automerkkien yhteydessä (paitsi jos kyseessä on Octavia tibtronick vaihteistolla). Tai jos autossa on "automaatti-ilmastointi" ja kuvassa näkyy selkeästi kulimallin naks-naks-väännin kojelaudassa.

Itse asiassa tuota tiptronicia eri kirjoitusmuotoyritelmissä näkee myös muissa automerkeissä.

Tai jos paikallislehdessä on "viikon auto" eli joku perus kosla, niin AINA viimeinen lause myyjäfirman ukolta on "tästä vähänajettua auto kaikilla varusteilla!" Vaikka olisi plyyshipenkit eikä ilmastointia. Ja sama lause joka saatanan viikko. Varmaan mätääntynein autonmyynti onlineri mitä koskaan on ollut.

Vaikka vituttaahan sekin, kun cittari-gigantti myy tietokoneita TEHOKKAALLA celeron-prosessorilla. Miksei koskaan myydä edullista mutta hidasta? Tai keskivertona? Kyllä minä niin mieleni pahoitin.

Autoilmoituksia kun lukee, niin on alkanut nyppimään niiden väärät merkinnät. Mydään jotain Volvo 2.5D vuosimallia 2010, vaikka sellaisia ei ole. Tai joku Ford Focus TDI. DSG on jo klassikko kaikkien automerkkien yhteydessä (paitsi jos kyseessä on Octavia tibtronick vaihteistolla). Tai jos autossa on "automaatti-ilmastointi" ja kuvassa näkyy selkeästi kulimallin naks-naks-väännin kojelaudassa.

Itse asiassa tuota tiptronicia eri kirjoitusmuotoyritelmissä näkee myös muissa automerkeissä.

Tai jos paikallislehdessä on "viikon auto" eli joku perus kosla, niin AINA viimeinen lause myyjäfirman ukolta on "tästä vähänajettua auto kaikilla varusteilla!" Vaikka olisi plyyshipenkit eikä ilmastointia. Ja sama lause joka saatanan viikko. Varmaan mätääntynein autonmyynti onlineri mitä koskaan on ollut.

Vaikka vituttaahan sekin, kun cittari-gigantti myy tietokoneita TEHOKKAALLA celeron-prosessorilla. Miksei koskaan myydä edullista mutta hidasta? Tai keskivertona? Kyllä minä niin mieleni pahoitin.

Noi paskat myynti ilmoitukset kyllä vituttaa ihan sikana sama kuin myös "trikki" kuvat myydään autoa virheettömänä joo kuvissa kyllä mutta paikanpäällä näkyy 19 lommoa..
Isoimman vitutuksen aiheutti itselle Keravalainen autoliike ja virheetön auto josta oli paljon kuvia-> todellisuudessa auto oli ihan hirveässä kunnossa maalipinnoiltaan joka helvetin kuva oli otettu sellaisista kulmista ettei vikoja näkynyt.

Autoilmoituksia kun lukee, niin on alkanut nyppimään niiden väärät merkinnät. Mydään jotain Volvo 2.5D vuosimallia 2010, vaikka sellaisia ei ole. Tai joku Ford Focus TDI. DSG on jo klassikko kaikkien automerkkien yhteydessä (paitsi jos kyseessä on Octavia tibtronick vaihteistolla). Tai jos autossa on "automaatti-ilmastointi" ja kuvassa näkyy selkeästi kulimallin naks-naks-väännin kojelaudassa.--Tai jos paikallislehdessä on "viikon auto" eli joku perus kosla, niin AINA viimeinen lause myyjäfirman ukolta on "tästä vähänajettua auto kaikilla varusteilla!" Vaikka olisi plyyshipenkit eikä ilmastointia. Ja sama lause joka saatanan viikko. Varmaan mätääntynein autonmyynti onlineri mitä koskaan on ollut.--

Lisäisin vielä, että kaikki, aivan kaikki käytettyjen pirssien myyntitekstit sisältävät tämän lähes merkityksettömän pikkuinfon: Suomi-auto.
Ja oikea kirjoitusasukin olisi Suomiauto...

Tuon viimeisen kohdan allekirjoitan täysin, ja muutenkin nuo kasatut koneet ovat aikamoista paskaa ainakin edukkaammassa päässä.

Mä en oo kyllä tuollaisia autojen myynti-ilmoituksia nähnyt, mutta paskat ilmoitukset kyllä vituttaa. Mutta osa noista tahattomasti paskoista ilmoituksista menee kyllä huonosta viihteestä ja kunnon kynämiehen kirjoittamat ilmoitukset ovat välillä oikeasti ihan hauskoja.

Lisäisin vielä, että kaikki, aivan kaikki käytettyjen pirssien myyntitekstit sisältävät tämän lähes merkityksettömän pikkuinfon: Suomi-auto.
Ja oikea kirjoitusasukin olisi Suomiauto...
Miksi? Kyllä minä mieluummin ostan auton, joka on ensirekisteröity suomessa ja elänyt täällä siihen astisen elämänsä. Luotan täkäläisiin enemmän. Eri asia, jos kyseessä on Saksasta uitettu "Suomiauto", silloinhan se on kusetus.

Miksi? Kyllä minä mieluummin ostan auton, joka on ensirekisteröity suomessa ja elänyt täällä siihen astisen elämänsä. Luotan täkäläisiin enemmän. Eri asia, jos kyseessä on Saksasta uitettu "Suomiauto", silloinhan se on kusetus.

Itse taas kierrän kaukaa kaikki "suomiautot". Näistä kun yleensä puuttuvat kaikki varusteet, huollot on usein tehty vähän niin ja näin, kaikki mitä ei ole ollut pakko korjata on korjaamatta, pellit ovat solmussa ja autoa ei ole koskaan pesty, sekä auto on uinut ikänsä suolassa, joten pellit ovat selvästi keski-eurooppalaista verrokkiaan ruosteisempia.

Autoilmoituksia kun lukee, niin on alkanut nyppimään niiden väärät merkinnät. Mydään jotain Volvo 2.5D vuosimallia 2010, vaikka sellaisia ei ole. Tai joku Ford Focus TDI. DSG on jo klassikko kaikkien automerkkien yhteydessä (paitsi jos kyseessä on Octavia tibtronick vaihteistolla).
Tätä on kyllä vaikea käsittää, ettei jengi tiedä mitä myy/omistaa. Nettiauto on tulvillaan guatroja yms. Myös yksi mikä on viime aikoina pistänyt silmään on slogan "ajolleen hyvä". Ai jumalauta.
Ps. Kuuluisi enemmänki älä sano näin -threadiin mutta menkööt.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom