Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Kuka täällä on jostain vitun jatkuvasta tarkistelusta puhunut? Mä puhuin reissuun lähdöstä jossa asiat tulee tupla chekattua joka kerta, joka on aivan loogista ja sitten tuossa otin mukaan yleisesti myös muut asiat. Eli jos mä vaikka laskuja maksaessakin tarkistan toisen kerran, että kaikki numerot meni oikein niin sekin on sitten varmaan pakko-oireista, ihan sama vaikka menis väärälle tilille massia kunhan ei tarvitse uudestaan varmistaa? En meinannu, että ite tarkistan elämässäni jokaisen asian useemman kerran, mutta yleensä jos asia on hiukan tärkeämpi niin voisin veikata, että 99% ihmisistä sen tarkistaa toisen kerran. Ollaan sit kaikki hulluja. Joten mieti nyt hyvä mies itekkin mitä sä horiset.

Hah, tyypillä hillittömät pakko-oireet, kertoo siitä netissä ja vetää hirveet kilarit siitä kun joku mainitsee että on pakko-oireita ? :D relaa. Melkein vois tähän ketjuun laittaa, että ärsyttää vakavat ihmiset netissä. Wattafak, tää on netti! Vedätkö livenäki kilarit jos joku sanoo vaik, et sulla on koiran kakkaa kengässä.

Samanlaiset pakko-oireet mullaki. Pakko tarkistaa vitun monta kertaa lähties, että on kännykkä, rahapussi ja avaimet. Noh, nykyään kännykkä ja rahapussi on sama asia niin helpotti. Prätkällä ajaes hakee jatkuvasti seittemättä vaihdetta ja painaa vilkkunappia.

Oikeesti ärsyttävää on, että pakko naksutella nonstoppina sormia, ranteita, niskoja, nilkkoja. Mitä niveliä ihmisillä nyt onkaan. Joskus naidessa on naksahdellut kullikin!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse sanoit tarkistavasi kymmenen kertaa hellan levyn. Se on neuroottista. Tilinumeron toiseen kertaan tarkistaminen ei ole. Okei, sanoit liioitelleesi ja se on mulle ihan sama liioittelitko vai et. Totesin vain, että jatkuva tarkistelu on neuroottista. Ihmettelenpä vain miksi siitä piti vetää porot nokkaan? Luulitko että haukun sua jollain tavalla neuroottiseksi, tai että se olisi jotenkin huono asia tai tekisi susta jotenkin vajakin? Jonkinasteiset pakkoneuroottiset oireet on todella yleisiä.

Niin sanoin ja kuten totesin perään, se oli liioiteltua. Ja ei tossa tarvinnut luulla mitään, aika selvän kuvan tuosta sai, että viittaat mun tarkistelujen olevan neuroottisia ja Mattih3 kommentti tuntui hieman vittuilulta. Joten siksi pienet kilarit jos mua täällä (joo netissä) neuroottiseksi pakko-oireilevaksi tuon takia väitetään, vaikkei siinä sitten olisi mitään pahaa. Nyt kun noiden parin jantterin viestejä luin, niin ei todellakaan ole neuroottisia oireita, en tarkista kymmentä kertaa onko se kännykkä mukana tai käänny kilometrin ajamisen jälkeen vielä kokeilee, että menikö se ovi lukkoon. Kännykkää/rahapussia/avaimia en taida ikinä edes tarkistaa kun totean vain niiden olevan mulla mukana jatkuvasti :)

Ja gonzaless ei, en vedä kilareita jos joku sanoo irl mulla olevan koiran kakkaa kengässä. Mutta jos joku sanoo mun olevan jotain mitä en ole, niin joo vedän kilarit :D Olkoot tää aihe mun osalta tässä, pahoittelut jos vedin vähän yli.

Ärsyttää ihmiset jotka tekee jokaikisestä pikkuasiasta ongelman. Elämä on paljon helpompaa kun ei ihan liikaa stressaile, kriiseile ja mieti mitä muut ajattelee -Kyllä niitä oikeastikin hankalia elämäntilanteita ja ongelmia tulee jokaiselle tän elämän aikana. Välillä asioita voi tehdä sen kummemmin miettimättä spontaanisti, mukavuusalueelta kannattaa välillä poistua. Valitetaan asioista ilman että niitä edes yritettäs korjata ... Oon vissiin joutunu lähiaikoina liikaa tekemisiin tämän tyyppisten ihmisten kanssa, tää ei siis oo kohdistettu mitenkää tälle ketjulle. Ja kun jotkut on selvinny sodastakin hengissä ni en mä siihen kuole jos tukka kastuu sateessa.

Tietty muakin risoo enemmän tai vähemmän jokin pikkuasia, mut en tee niistä yleensä väkisin ongelmaa.

Vähän vastaava on negatiiviset ihmiset, kyllä voi ärsyttää! Kaikesta ollaan negatiivista mieltä, kaikki jutut mitä kuulee/näkee on keksittyjä tai muuten feikkejä. Odotetaan aina pahinta. Selityksenä on, että pessimisti ei pety. Todellisuudessa negatiivista ihmistä vituttaa koko ajan. Sit kun tulee onnistuminen, tullaan hetkeksi iloiseks ja sit taas painutaan perunegavitutukseen. Näin ollaan keskiarvoisesti aina vitutuksen puolella, sillä hetkelliset onnistumiset ei paljoa yleis-fiilistä nosta.

Itse olen superpositiivinen ja aina kaikki hyvin. Aina odotan sitä parasta vaihtoehtoa, eikä vituta juuri koskaan. Sit kun tulee epäonnistuminen, fiilis menee hetkeksi alas, mutta nousee pian odottamaan seuraavaa onnistumista. Näin keskiarvoisesti ollaan aina ilosia, eikä hetkelliset vitutukset laske yleisfiilistä. Ja tämä ärsyttää nega-ihmisiä vitusti:)

Niin sanoin ja kuten totesin perään, se oli liioiteltua. Ja ei tossa tarvinnut luulla mitään, aika selvän kuvan tuosta sai, että viittaat mun tarkistelujen olevan neuroottisia ja Mattih3 kommentti tuntui hieman vittuilulta. Joten siksi pienet kilarit jos mua täällä (joo netissä) neuroottiseksi pakko-oireilevaksi tuon takia väitetään, vaikkei siinä sitten olisi mitään pahaa. Nyt kun noiden parin jantterin viestejä luin, niin ei todellakaan ole neuroottisia oireita, en tarkista kymmentä kertaa onko se kännykkä mukana tai käänny kilometrin ajamisen jälkeen vielä kokeilee, että menikö se ovi lukkoon. Kännykkää/rahapussia/avaimia en taida ikinä edes tarkistaa kun totean vain niiden olevan mulla mukana jatkuvasti :)

Ja gonzaless ei, en vedä kilareita jos joku sanoo irl mulla olevan koiran kakkaa kengässä. Mutta jos joku sanoo mun olevan jotain mitä en ole, niin joo vedän kilarit :D Olkoot tää aihe mun osalta tässä, pahoittelut jos vedin vähän yli.
No ei ollut tarkoitus olla vittuilua, kunhan totesin että tuollaiset pakonomaiset ulko-oven lukituksen tarkistamiset jne ovat nimenomaan oppikirjaesimerkkejä neuroottisista häiriöistä. Lukaisin nopeasti noita viestejä niin meni vähän ohi että kuka oli minkäkinlaisista oireista raportoinut, vissiin sulla ei niitä pahimmasta päästä edes ollut, vaikka sun viestiin vastasinkin.

Jokatapauksessa pointti oli se, että tuollaisia on ihmisillä melko paljon ja jos ne eivät ihmiselle itselleen ole ongelma niin sitten niitä ei kannata sen suuremmin murehtia. Sitten jos ne alkavat rajoittaa normaalia elämää, kuten esim joillain ihmisillä neuroottinen bakteerikammo tms saattaa tehdä, niin niistä kannattaa pyrkiä päsemään eroon.

kuten esim joillain ihmisillä neuroottinen bakteerikammo tms saattaa tehdä, niin niistä kannattaa pyrkiä päsemään eroon.

Mulla ei mitään järjetöntä bakteerikammoa ole, mutta käsidesi kulkee autossa mukana ja sitä tulee käytettyä jos käsillä johki koskee :D saattaa kuullostaa "normaalille" ihmiselle neuroottiselle.
Mut sit taas yleinen vessa -kammo on. Vihaan yleisiä vessoja. Bajamajat pahimpia. Aina miettii, että mikä visvanen paskaperse siinä on istunu. Ei auta vaikka kuinka monta kerrosta olis paperia renkaalla. Jos on likainen mesta niin suolisto menee itse tukkoon, niin ei tarvi miettiä. Sit taas jos on puhdas niin mieluummin yleiseen, kuin housuun. Maastossa ei ongelmaa kun voi sissit tehdä:D

Eikö tuo käsidesi oo todettu olevan huono, kun sitä käyttää kokoajan niin bakteerit yms tulee vastustuskykysiksi sille?

Kuulemma joo. Ja sormien naksuttelu ei oo hyväks, energiajuomat myrkyllisiä ja ylenpalttinen ruoan mässäily pahasta. Lopetan kaikki huomenna:) paitsi vemppaamista, sillä on todistettuja terveysvaikutuksia.

uploadfromtaptalk1407654176952.jpg

^Tyypeillä kevyitä pakko-oireisia häiriöitä. Ei, se ei ole normaalia jos jokin asia pitää tarkistaa kymmeneen kertaan, tai ei usko kerrasta, että ovi on lukossa.

Mulla ei oo ovien tms kanssa, mutta työaamusin tarkistan herätyskellon ja puhelimen herätyksen illalla varmaan 20krt. Vituttaa todella paljon, mut siitä ei vaan tunnu pääsevän eroon. Välillä oikein jään tuijottaan pitkäks aikaa puhelimen sitä "herätys 5:20" ja luen sitä päässä itelleni, että se varmasti on oikein. Sit kun saan ton rallin suoritettua ja käyn vaikka kusella, että en mee heti nukkuun, niin kuselta tullessa pitää tarkistaa taas herätyskello ja runkata sitä on/off-nappia ja sit vielä tsekata puhelin, että se herätys on varmasti päällä. Todella vitun raivostuttavaa, mutta toisaalta enpä ole ikinä myöhästynyt duunista.

^Tuota puhelimen herätyskellon tarkistelua harrastan kyllä itekkin juuri kuvailemallasi tavalla :D Johtuu varmaan osittain siitä kun entinen kännykkä jätti muutaman kerran työaamuina herättämättä vaikka herätyksen olin laittanut :wall:

Itsellä herätyskellon kanssa tismalleen sama homma, sitä renkkaa ja renkkaa, tuijottaa ja miettii jne.

Kun joku syö, ja lusikka kilisee hampaisiin.

Joskus muuten soppelin kokoinen isolusikka jää ylähampailden väliin jumiin. Pitää napauttaa irti. Jonain päivänä näin käy meikälle jossain 5 tähden ravintolassa, eikä lusikka irtoa. Tulee poliisi ja palokunta paikalle irroittamaan aterinta leipälävestä ja Iltalehti ottaa kuvia vieressä.

Emännällä oli n.10pvää kuukautiset myöhässä o_O likimain kuolemanpelkoa vastaava tunne kun nyt ei tarviis yhtään enempää lapsia tulla :O
Tuli ne kktiset lopulta :D

Mulla ei oo ovien tms kanssa, mutta työaamusin tarkistan herätyskellon ja puhelimen herätyksen illalla varmaan 20krt. Vituttaa todella paljon, mut siitä ei vaan tunnu pääsevän eroon. Välillä oikein jään tuijottaan pitkäks aikaa puhelimen sitä "herätys 5:20" ja luen sitä päässä itelleni, että se varmasti on oikein. Sit kun saan ton rallin suoritettua ja käyn vaikka kusella, että en mee heti nukkuun, niin kuselta tullessa pitää tarkistaa taas herätyskello ja runkata sitä on/off-nappia ja sit vielä tsekata puhelin, että se herätys on varmasti päällä. Todella vitun raivostuttavaa, mutta toisaalta enpä ole ikinä myöhästynyt duunista.

Todella tutun kuuloista:) Itsellä on puhelimen herätyksen lisäksi peruskello herättämässä ja molemmat pitää tsekata moneen kertaan.

Lisäksi ovien lukitus pitää tarkistaa moneen kertaan. Oon töissä elintarvikealalla joten luonnollisesti päivämäärät pitää tarkistaa useampaan kertaan.

Kyllä ihminen voi olla sairas olento:)

Syö valkosipulia ja käytä vaatetusta joka peittää koko kehon kun lähdet metsikköön. Näin eivät punkit tartu. No mitähän helvettiä tuo yks persereikä sitten teki meikäläisen kyljessä aamulla? Kävelin eilen yhden ~ 5m pensaikon läpi ja se näköjään riitti. No onneks oli koiran punkkipihdit kotona :D

Kännykän jatkuva lagaaminen ja muu temppuilu! Ei jumalauta kun alkaa vituttamaan! Whatsapissa ei meinaa välillä suostua lähettämään viestejä ja kun Facebook messengerissä koittaa jutella jollekkin niin koko paska menee ihan tukkoon! Eikä ole tällä hetkellä varaa ostaa uutta kännykkää, mutta kun on, niin tuo paska menee kyllä vaihtoon!

Kännykän jatkuva lagaaminen ja muu temppuilu! Ei jumalauta kun alkaa vituttamaan! Whatsapissa ei meinaa välillä suostua lähettämään viestejä ja kun Facebook messengerissä koittaa jutella jollekkin niin koko paska menee ihan tukkoon! Eikä ole tällä hetkellä varaa ostaa uutta kännykkää, mutta kun on, niin tuo paska menee kyllä vaihtoon!
Joskus, tai oikeastaan yleensä, auttaa kun palauttaa puhelimeen välillä tehdasasetukset. Ne on nykyään kuin tietokoneita ja sen huomaa ihan oikean tietokoneenkin suorituskyvyssä kun alkaa ohjelmia ja kaikenlaista sälää kertymään. Niitäkin putsaillaan välillä. Jotkut puhelimet on tuolle ilmeisesti vähän herkempiä kuin toiset ja riippuuhan se siitäkin miten paljon siellä on ja on ollut sovelluksia sun muuta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom