Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tällä hetkellä ärsyttää mustunut etusormen kynsi. Minä neropattina jätin sormen ovenväliin uutenavuonna, eikä nyt auta manikyyritkään :wtf: jos joku tietää, kauanko kynnen kestää pudota itekseen/kasvaa takaisin, niin se helpottaisi vitutusta. Ällö koko juttu; tätä ennen oli suuri palovamma peukalossa jomottamassa viikkotolkulla, kun poltin kättä puurokasarin kahvaan. Enkä edes pidä puurosta :wall:. Kiusa se on pienikin ihmisellä!
Ai niin: likaantuvat silmälasin linssit on aina riesana!
Mulla irtos joskus isovarpaan kynsi ja siinä kesti muistaakseni lähes kuukausi että sain revittyä sen irti ilman kipua. Muistaakseni kun sain vanhan kynnen irti, niin uusi kynsi oli ehtinyt kasvaa puoleenväliin asti.
Tällä hetkellä ärsyttää mustunut etusormen kynsi. Minä neropattina jätin sormen ovenväliin uutenavuonna, eikä nyt auta manikyyritkään :wtf: jos joku tietää, kauanko kynnen kestää pudota itekseen/kasvaa takaisin, niin se helpottaisi vitutusta.
Itsellänihän meni 5 vuotta isovarpaan kynteen kohdistuneesta iskusta siihen että se oli taas normaali... Kaks kertaa lähti kynsi irti siitä sen jälkeen. Etusormen kynsi on varmaan aika nopea uusiutumaan verrattuna isovarpaan kynteen.
Skeletoria muistuttavat tutut jakelee Facebookissa kuvia, ku ovat käyneet white trash tank topissa salilla. Jotenki niin hauskaa ja ärsyttävää samaan aikaan.
Kyllähän se kateutta herättää :D
ärsyttää se limanen paperinpala mikä jauhelihakönteistä pitää nyppiä pois pannulle kippaamisen jälkeen. Maksaisin ekstraa jauhelihasta firmalle joka tajuais jättää sen pois