Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Vituttaa kun jättää täyden ketsuppipullon töissä jääkaappiin ja kun sitä seuraavan kerran tarvisi 2 viikon päästä, niin siitä pulloa puristaessa kuuluu samanlainen ääni kuin mahataudissa vessanpöntöllä istuessa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tällä hetkellä ärsyttää mustunut etusormen kynsi. Minä neropattina jätin sormen ovenväliin uutenavuonna, eikä nyt auta manikyyritkään :wtf: jos joku tietää, kauanko kynnen kestää pudota itekseen/kasvaa takaisin, niin se helpottaisi vitutusta. Ällö koko juttu; tätä ennen oli suuri palovamma peukalossa jomottamassa viikkotolkulla, kun poltin kättä puurokasarin kahvaan. Enkä edes pidä puurosta :wall:. Kiusa se on pienikin ihmisellä!

Ai niin: likaantuvat silmälasin linssit on aina riesana!

Tällä hetkellä ärsyttää mustunut etusormen kynsi. Minä neropattina jätin sormen ovenväliin uutenavuonna, eikä nyt auta manikyyritkään :wtf: jos joku tietää, kauanko kynnen kestää pudota itekseen/kasvaa takaisin, niin se helpottaisi vitutusta. Ällö koko juttu; tätä ennen oli suuri palovamma peukalossa jomottamassa viikkotolkulla, kun poltin kättä puurokasarin kahvaan. Enkä edes pidä puurosta :wall:. Kiusa se on pienikin ihmisellä!

Ai niin: likaantuvat silmälasin linssit on aina riesana!

Mulla irtos joskus isovarpaan kynsi ja siinä kesti muistaakseni lähes kuukausi että sain revittyä sen irti ilman kipua. Muistaakseni kun sain vanhan kynnen irti, niin uusi kynsi oli ehtinyt kasvaa puoleenväliin asti.

Mulla irtos joskus isovarpaan kynsi ja siinä kesti muistaakseni lähes kuukausi että sain revittyä sen irti ilman kipua. Muistaakseni kun sain vanhan kynnen irti, niin uusi kynsi oli ehtinyt kasvaa puoleenväliin asti.

Itsellänihän meni 5 vuotta isovarpaan kynteen kohdistuneesta iskusta siihen että se oli taas normaali... Kaks kertaa lähti kynsi irti siitä sen jälkeen. Etusormen kynsi on varmaan aika nopea uusiutumaan verrattuna isovarpaan kynteen.

Tällä hetkellä ärsyttää mustunut etusormen kynsi. Minä neropattina jätin sormen ovenväliin uutenavuonna, eikä nyt auta manikyyritkään :wtf: jos joku tietää, kauanko kynnen kestää pudota itekseen/kasvaa takaisin, niin se helpottaisi vitutusta.

Mulla jäi peukalo ovenväliin vuosi sitten. Se mustu ihan tuolta kynsinauhan altakin ja joskus kesäkuussa se kynsi oli vihdoin normaali ja vaurioitunu kynsi kasvanu pois. Mulla ei kynsi lähteny onneks irti, vaikka melkein kaikki sen nähneet varmoja oli, et se irtoo.

Itsellänihän meni 5 vuotta isovarpaan kynteen kohdistuneesta iskusta siihen että se oli taas normaali... Kaks kertaa lähti kynsi irti siitä sen jälkeen. Etusormen kynsi on varmaan aika nopea uusiutumaan verrattuna isovarpaan kynteen.

No sulla meni kyllä kauan :D Mulla isovarpaan kynnen vaurioitumisen aiheutti kun pelasin futista aivan liian pienillä nappiksilla, ja sitten kun veteli vielä kärsäpotkuja niin teki hyvää isovarpaalle.

Vaihoin eilen lompakkoa ja saman iltana menin kaupasta hakemaan hieman olutta. Siinä sitten kassalla ku myyjä oli jo piipannut viivakoodit rupesin kaivelee siitä uudesta lompakosta pankkikorttia, mutta mihkäs se oli jäänykään oisko vanhaan lompakkoon :D
Ei muutaku takas kotiin ja uudestaa kauppaa :D

Keväällä repes kans isovarpaasta kynsi irti. Eli oisko noin 7 kk tässä nyt kasvateltu ja ei se vieläkään ole kuin uusi. Veikkaan että se vie sen vuoden omalla kohdalla, että on taas vanhaa ehompi.

Skeletoria muistuttavat tutut jakelee Facebookissa kuvia, ku ovat käyneet white trash tank topissa salilla. Jotenki niin hauskaa ja ärsyttävää samaan aikaan. :rolleyes:

Skeletoria muistuttavat tutut jakelee Facebookissa kuvia, ku ovat käyneet white trash tank topissa salilla. Jotenki niin hauskaa ja ärsyttävää samaan aikaan. :rolleyes:

Kyllähän se kateutta herättää :D

2444868-skelator.jpg

Hahaa! 1/3 kynnestä kasvanut takaisin, vaikka vanhaa on vielä jäljellä päässä, kun en ilkiä kiskoa irti. Toisin sanoen tosi naisellisen näköinen sormi: molemmissa päissä on vähän kynttä ja keskellä kynnetön alue.. Onhan tämä uus vähän kummallisen näköinen toistaiseksi, mut ainakin olen nopeasti uusiutuvaa sorttia. :hyvä:

ärsyttää se limanen paperinpala mikä jauhelihakönteistä pitää nyppiä pois pannulle kippaamisen jälkeen. Maksaisin ekstraa jauhelihasta firmalle joka tajuais jättää sen pois

ärsyttää se limanen paperinpala mikä jauhelihakönteistä pitää nyppiä pois pannulle kippaamisen jälkeen. Maksaisin ekstraa jauhelihasta firmalle joka tajuais jättää sen pois

Tää on tuplavittumainen pakastettuna. Tuoreena se sentään irtoaa siitä.

Katselinpa juuri Tomin keittiö -ohjelmaa ja alkoi vituttaa enemmän, kuin kaiketi pitäisi. Björk siis kutsui neljä frendiä syömään, teki ja tarjoili safkat, ja söikin osan ajasta heidän kanssaan. Kahdella frendeistä oli hatut päässään koko ajan istuessaan ruokapöydässä ja syödessä. Toisella pipo, toisella lippis. Ei jumalauta!

Olenko jotenkin pudonnut ajasta ja yltiövanhoillinen, mutta teki mieli päästä läppäisemään poikien hatut helvettiin päästä. Olkoonkin minkälaisia hipstereitä tai poppareita tahansa, niin joku roti!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom