Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihmiset, jotka paiskovat auton ovia. Sitten ku alat mussuttaa asiasta, ni saat vaan mulkoilevia katseita, niin kuin minä oisin tehny jotain pahaa, ottaessani asian esille.
Vituttaa aivan suunnattomasti sellaiset ihmiset, jotka eivät morjesta/tervehdi esim. salilla tai ihan missä vaan muualla, kun tuttu ihminen tulee vastaan. Aina alkaa ottamaan yhtä paljon päähän kun näen jonkun tutun/puolitutun ja katson silmiin ja sanon moro tai jotain vastaavaa ja toinen vaan kääntää päänsä ja on hiljaa. Mitä vittua?
Vaihdoin muutenkin veitseen ton höylän niin ei vituta yhtään leikellä. Palat vähän paksumpia, muuten ok. Emmä ny muutenkaan tosissani valitellut, aika vaan käy pitkäks niin jotain höpöttelee.
Mut ei niin ettei joka päivä jotain, uskomattoman hankalaa kulkea ryteikössä koiran kanssa joka sinkoilee sinne tänne nähtyään peuroja.
Mä en tykkää mun äänestä sitte yhtää, en tiedä mikä siinä mättää, johtuu vissii ärrä viasta ja pienestä tampereen murteesta + siihen päälle vielä mun oma ääni :D
Ihmiset, jotka laittaa tiskiharjan roikkumaan kuivauskaapin ritilöihin poikittain. Siinä sit väännät ja käännät sitä irti.
Loivempi käännös säästää niveliä. :D
Ihmiset, jotka laittaa tiskiharjan roikkumaan kuivauskaapin ritilöihin poikittain. Siinä sit väännät ja käännät sitä irti.