Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Se, että unohtaa nuuskat kämpille kun lähtee töihin, toinen kerta jo tälle viikolle. Pitää vissiin laittaa treenikassiin tai työpaikalle jemma purkki pahan päivän varalle.

Ihmiset, jotka paiskovat auton ovia. Sitten ku alat mussuttaa asiasta, ni saat vaan mulkoilevia katseita, niin kuin minä oisin tehny jotain pahaa, ottaessani asian esille.

Ihmiset, jotka paiskovat auton ovia. Sitten ku alat mussuttaa asiasta, ni saat vaan mulkoilevia katseita, niin kuin minä oisin tehny jotain pahaa, ottaessani asian esille.

Ah, nykyisellä vaimollani oli tapana autosta pois noustessa avata ovi niin että hän ei pidä siitä kiinni, jolloin ovi pamahtaa aina täysin auki saranoita vasten, Luojan kiitos tää ongelma saatiin hoidettua, nykyautossani on niin painava ovi että ei montaa kertaa tarvitsi tehdä noin niin olisi jotain paskana.

Vituttaa aivan suunnattomasti sellaiset ihmiset, jotka eivät morjesta/tervehdi esim. salilla tai ihan missä vaan muualla, kun tuttu ihminen tulee vastaan. Aina alkaa ottamaan yhtä paljon päähän kun näen jonkun tutun/puolitutun ja katson silmiin ja sanon moro tai jotain vastaavaa ja toinen vaan kääntää päänsä ja on hiljaa. Mitä vittua?

Se kun siivoojat töissä laittavat uuden roskapussin roskikseen, eivätkä avaa sitä kuten tollanen muovipussi kuuluis avata, pohjalle asti kokonaan auki, pussin kulmat roskiksen kulmiin avaten. Ei, vaan pussi avataan vain suusta ja jätetään käyttäjille tehtäväksi "laajentaa" pussi alas asti. Jos sitä ei tee, täyttyy roskapussi todella nopeasti.

Vituttaa aivan suunnattomasti sellaiset ihmiset, jotka eivät morjesta/tervehdi esim. salilla tai ihan missä vaan muualla, kun tuttu ihminen tulee vastaan. Aina alkaa ottamaan yhtä paljon päähän kun näen jonkun tutun/puolitutun ja katson silmiin ja sanon moro tai jotain vastaavaa ja toinen vaan kääntää päänsä ja on hiljaa. Mitä vittua?

Itse olen hyvin sosiaalinenihminen mutta salilla olen täysinarsisti ja itseriittoinen kusipää joka ei tervehdi ketään. Syynä on se että siellä saan olla rauhassa, tyhjentää pään ja olla täysin irti arjesta. Pahoittelut tutuille salitovereille.

Vaihdoin muutenkin veitseen ton höylän niin ei vituta yhtään leikellä. Palat vähän paksumpia, muuten ok. Emmä ny muutenkaan tosissani valitellut, aika vaan käy pitkäks niin jotain höpöttelee.:rolleyes:
Mut ei niin ettei joka päivä jotain, uskomattoman hankalaa kulkea ryteikössä koiran kanssa joka sinkoilee sinne tänne nähtyään peuroja.

Olisko uusi terävämpi juustohöylä mitään? ;)

Mä en tykkää mun äänestä sitte yhtää, en tiedä mikä siinä mättää, johtuu vissii ärrä viasta ja pienestä tampereen murteesta + siihen päälle vielä mun oma ääni :D

Itseäni ärsyttää niinkin jonninjoutava asia kuin ihmisten turha oikominen. Siis tuolla kun kävelee ja katsoo risteyksiä miten porukka on kävellyt niihin niitä oikoreittejä milloin minkäkin ojan pohjalta tai pusikon läpi että oikaisevat pari metriä ja säästävät muutaman sekuntia? Mitä vittua ihan oikeasti.

Loivempi käännös säästää niveliä. :D

Ihmiset, jotka laittaa tiskiharjan roikkumaan kuivauskaapin ritilöihin poikittain. Siinä sit väännät ja käännät sitä irti.

Mä en tykkää mun äänestä sitte yhtää, en tiedä mikä siinä mättää, johtuu vissii ärrä viasta ja pienestä tampereen murteesta + siihen päälle vielä mun oma ääni :D

Miksi siitä tarvitsisi itse tykätä? Olen jostain kuullut että oma ääni kuulostaa muitten korviin erilaiselta kuin omaan joten (: ( ja murteesta varmasti 18 v pääsee halutessaan eroon)

Loivempi käännös säästää niveliä. :D
Ihmiset, jotka laittaa tiskiharjan roikkumaan kuivauskaapin ritilöihin poikittain. Siinä sit väännät ja käännät sitä irti.

Oikeaoppisesti siihen laitetaan vielä joku lautanen päälle. Onneksi meillä ei töissä tällaista esiinny. Harja ja rätti jätetään ihan reilusti paskaveteen kellumaan.

Tuo naurettava nyky "papattien" tussahtelu tuolla pihalla, miksi joku on viitsiny maksaa tuosta paskasta ja viitsii vielä seistä tuolla räntäsateessa pilaamassa muidenkin kuin oman iltansa.

Kaksi päivää lomaa jäljellä, unirytmi on mitä on. Kai sitä pitäs korjailee alkaa eli oiskohan se valvomisprojekti tiedossa, viimekerralla sekin kusi.

Vituttaa suunnattomasti tuolla pimeällä ajaessa, kun vastaantulijat vaihtavat pitkät valot juuri ennen kohtaamistilannetta. Itseä näin ainakin opetettiin autokoulussakin vaihtamaan, mutta on varsin vittumaista, kun siinä ottaa silmiin aina vähän.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom