Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Vituttaa suunnattomasti tuolla pimeällä ajaessa, kun vastaantulijat vaihtavat pitkät valot juuri ennen kohtaamistilannetta. Itseä näin ainakin opetettiin autokoulussakin vaihtamaan, mutta on varsin vittumaista, kun siinä ottaa silmiin aina vähän.

Tuo saattaa johtua siitä että itse ajat pitkillä liian lähelle eli vastaantulija kokee häikäistyvänsä/häikäistyy. Itse ainakin toimin noin jos vastaantuleva (mäntti) ei vaihda ajoissa lyhyille valoille.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuo saattaa johtua siitä että itse ajat pitkillä liian lähelle eli vastaantulija kokee häikäistyvänsä/häikäistyy. Itse ainakin toimin noin jos vastaantuleva (mäntti) ei vaihda ajoissa lyhyille valoille.

Rohkenisin väittää, jos suurinpiirtein samaanaikaan vaihdetaan lyhkäisille, että ei johdu siitä. Varsin vittumaista kuitenkin tuo.

Tuli taas kokattua niin ylimaallisen hirveää ruokaa, etten edes tajua kuinka onnistuin siinä. :face: Tarvitsen miehen. :D

Otin lohdutukseksi piparkakun, mutta sekin putosi kahviin ja muusaantui sinne.

Pysähdyt tai hiljennät vauhtia suojatien edessä ja annat kävelijälle tietä. Se ei sitten haluakkaan mennä yli vaan toljottaa autoa eikä liiku mihinkään tai sitten viittoo, että mene vaan. Ei jumalauta eikö sen vertaa ole pelisilmää, että jos auto hidastaa suojatietä lähestyessään niin lähtis sitten ylittämään sitä. :face:

Se, kun kuumentaa mikrossa ruokaa ja lautanen kuumenee niin vitusti, ettei sitä kärsi viedä koneen ääre...ruokapöytään.

Melkoisen iso porukka duunareita ja vain yksi vessa lähistöllä.

Toi yksi apari saa aina silloin päähänsä, että matot pitää tampata juuri silloin kun on 80 astetta pakkasta. Ja munhan se pitää tietysti tehdä. Hakkaa tuolla nyt sit näpit jäässä jotain hemmetin mattoja. Muutenkin paskaa hommaa ja siihen vielä kevyt holotna päälle niin avot.

Kahden käyttöjärjestelmän rinnakkainen käyttö. Puolet ajasta käytän väärän käyttiksen näppäinpikakomentoja ja ihmettelen miksi tapahtuu ihan outoja asioita.

Joku jätti kaupan parkkipakalla ostoskärryt auton eteen. Ei oo mitään uutta, että maailma on mulkkuja täys, mutta välillä on vaikee olla vittuuntumatta noista ääliöistä.

Toi yksi apari saa aina silloin päähänsä, että matot pitää tampata juuri silloin kun on 80 astetta pakkasta. Ja munhan se pitää tietysti tehdä. Hakkaa tuolla nyt sit näpit jäässä jotain hemmetin mattoja. Muutenkin paskaa hommaa ja siihen vielä kevyt holotna päälle niin avot.

Pakkanen tappaa pölypunkit ;)

Ollaan taas asian ytimessä. Pitkästä aikaa töissä tuli puheeksi mun safkaamiseni :face: Vaikka palaute onkin positiivista (terveellinen bodyhenkinen safka, säännölliset ateriavälit jne), niin miksi asiasta pitää tehdä noin iso numero ja taivastella niinku se ois jotakin maata mullistavaa. Onko oma elämä niin köyhää, että pitää kytätä muita vai podetaanko kenties huonoa omaatuntoa omista valinnoista syömisen ja liikunnan suhteen?

Mua rupeaa ärsyttämään se kun joku on samalla veitsellä ensin vaikka leivän päälle pistänyt maksamakkaraa, ja sen jälkeen sillä samalla veitsellä ottaa margariinia ja ne maksamakkaran paskat sekoittuu siihen margariiniin. Sitten jos ei huomaa haistaa/kattoa margariinirasiaa ennen että itse ottaa sieltä leivän päälle margariinia, niin vittu sitten vituttaa kun itse en voi sietää maksamakkaraa. Prk :curs:

Iltalehti ärsyttää, enkä edes ymmärrä miksi luen niiden uutisia netistä. Sielläkin on joku helvetin fiidi ja sen sisältö on täyttä syöpää. Vituttaa myös ne "10 superterveellistä ravintoainetta", joka sisältää esim. kanelin, josta oli aiemmin artikkeli sen vaarallisuudesta maksalle.. Ja ne toistuvat kirjoitusvirheet ja uutisten muokkaukset "toimittaja oli kännissä ja koko uutinen oli tekaistu" tasoisten asioiden takia.. Saatanan Iltalehti.

Tietynlaiset tyhmät ihmiset myös ärsyttävät suunnattomasti. Ne, ketkä ovat aina varmoja siitä, että ollaan oikeassa vaikka ei koskaan olla. Ne, kenen kanssa ei voi puhua järkevästi millään tasolla. Vaikeeta kuvailla tätä ihmistyyppiä, mutta katsokaa kreationistien ja Richard Dawkinsin välisiä väittelyitä, niin ymmärrätte, mitä tarkoitan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom