Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Sori jäi oleellinen pois eli vasen käsi on kipsissä ja mä oon viel vasenkätinen.

Joskus kun mulla oli oikea käsi paketissa ja olen oikea kätinen niin olipa mielen kiintoista aukaista 2l pepsi pullo. Meni sitten hermot joten laitoin pullon tiskialtaaseen ja puukolla painoin reijän siihen ilmakuplan kohtaan ja sitten siitä valutin limua lasiin. Emäntä kysy sitten kotiin tultuaan että oliko tekemisen puute kun pullo makas tiskialtaassa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aaivan, jo arvelin että kuulostaapa omituiselta :D Joo on kyllä varmasti yhdellä kädellä vaikea tehdä mitään :( Joko opettelit runkkaamaan oikealla?
Jotkut asiat sujuu kyllä oikeallakin jotta ei synny epätasapainoa.:) Oikeestaan suihkuun meno on rasittavinta mutta myös palkitsevinta. No 3 viikkoa vielä et josko sit helppais.

Joskus kun mulla oli oikea käsi paketissa ja olen oikea kätinen niin olipa mielen kiintoista aukaista 2l pepsi pullo. Meni sitten hermot joten laitoin pullon tiskialtaaseen ja puukolla painoin reijän siihen ilmakuplan kohtaan ja sitten siitä valutin limua lasiin. Emäntä kysy sitten kotiin tultuaan että oliko tekemisen puute kun pullo makas tiskialtaassa.
Miten tuosta voi saada niin hankalaa? Oli oikein pakko kokeilla avaamattomalla 1.5 litran pullolla yhdellä kädellä ja se kyllä aukesi hyvinkin helposti. Pullo kainaloon tai istuen jalkojen väliin ja korkki auki. Ei mennyt sen kauempaa kuin normaalistikaan.

Mä en meinannut saada burana purkkia kierrettyä auki kunnes tajusin ettei sitä korkkia tarvi täysillä rutistaa, vähemmällä voimalla pärjää monesti paremmin. Toki siinä vääntäessä kiros kaikki alimpaan helvettiin.:)

Miten tuosta voi saada niin hankalaa? Oli oikein pakko kokeilla avaamattomalla 1.5 litran pullolla yhdellä kädellä ja se kyllä aukesi hyvinkin helposti. Pullo kainaloon tai istuen jalkojen väliin ja korkki auki. Ei mennyt sen kauempaa kuin normaalistikaan.

Korkaamaton pullo ja sulla on varmaan sitten enempi habaa kuin mulla vasemmassa, mutta hyvä kun kokeilit niin seuraavalla kerralla minäkin kokeilen uudestaan noin josko silloin onnistuisi...

Korkaamaton pullo ja sulla on varmaan sitten enempi habaa kuin mulla vasemmassa, mutta hyvä kun kokeilit niin seuraavalla kerralla minäkin kokeilen uudestaan noin josko silloin onnistuisi...
Joku oli liimannu sen sun pullon kiinni. :D Tai sit sulla on vain huono puristusvoima. Kyllähän tollasen avaa perkele melkein vaikka kahdella sormella.

Se, kun pyöräkellarin ovea ei saa laitettua auki-asentoon sellaisella seinätappiin kiinni tulevalla metallirinkulalla tai muulla mekanismilla (koska se puuttuu), vaan siitä joutuu taistelemaan pyörän ulos oven sulkeutuessa. Yllättävän hankalaa pienelle ihmiselle. Myös se pistää vituttamaan, kun jostain syystä kerrostalon sisäpihan puoleinen ovi on 24/7 lukossa, ja ovesta on hankala päästä ulos/sisään sen vuoksi kamojen kanssa eikä mun lapsi jaksa avata ovea avaimen kanssa lainkaan. Kadun toisella puolella olevissa, saman vuokranantajan kämpissä oli ovet auki päivisin, joten en tajua miksi tässä talossa on eri politiikka.

Itsekin piti avata litukan vissypullo ihan vain kokeillakseen miten se aukeaa. Jalkojen väliin laitoin itsekin ja oli yhtä helppoa kuin oikeallakin. Aukesi kyllä pöydälläkin, tosin grippereitä on tullut puristeltua aikoinaan ahkerasti.

e: "Miks vitussa meillä on 4 avattua vissypulloa" :lol2:

Vituttaa melkein joka yö herätä siihen kun ei saa ilmaa. Kiva tunne herätä ku tuntuu siltä kuin olis ollut just yli 5min hengittämättä eikä henki kulke heti heräämisen jälkeenkään ollenkaan ja joka kerta oon silloin vielä ihan sekaisin/unimaailmassa ja luulen AINA että kuolen siihen paikkaan, luulen että oon unissani niellyt esim kännykkäni?? ja nyt olen nyt tukehtumassa siihen... Noin 5 sekuntia heräämisestä niin sit tajuaa et eihän tässä mitään hätää ole, mut se just tekee tosta helvetin pelottavan ku on hetken aikaa unimaailmassa ja luulee 100 prosenttisesti, että on tukehtumassa ja kuolemassa. Vois vaikka mennä lääkäriin...

Juu toihan se taitaa olla. Ei oo napannu mennä lääkäriin ku isäpappakin jouduttiin leikkaa sen takia, mut nyt ku lukenut asiasta niin aina ei tarviikaan ehkä leikata.

Siis täh, minä oon oikeakätinen ja oon kyllä aina avannu kierrekorkit vasemmalla ja laittanu kii oikealla kädellä... Olenko jotenki kiero yksilö??? Säilykepurkit avaan kyllä sit taas oikealla kädellä... kai..?

Siis täh, minä oon oikeakätinen ja oon kyllä aina avannu kierrekorkit vasemmalla...

Sama homma. Oikealla kädellä pidän kiinni siitä pullosta/purkista ja vasurilla ruuvailen korkkia/kantta.

Fillarin satulassa oleva pieni reikä ärsyttää, koska kostealla kelillä vaahtomuovisisus kastelee housut, kun satulalle istuu.

Muutto kuume, mutta ei pysty muuttamaan ainakaan vuoteen.

E: Liian kauan kökkinyt jo tässä pikku kyläs, ni rupee jo kaipaamaan uusia maisemia.

Ootko testannu pitää siitä juustosta kiinni samalla kun höyläät sitä? :D

Hei tällasta vastaavaa käy oikeastikki! Kämppis valitti, että vittumaista leikata juustoa, ku siitä jää aina lopuksi sellanen paksumpi pala, koska ei saa otetta enää höylätessä.
Kysäsin sitte siltä ihan vittuillessani, että olekko kokeillu eri kantilta, niin EI PERKELE OLLU! Vittu mikä idiootti :D
Muutenki alkanu ärsyttämään sen pienet uusavuttomuudet.

Munki on pakko kyl sanoo että availen pulloja autoa ajaessakin yhellä kädellä, juon siitä yhellä kädellä kiinni pitäen ja korkkikin pysyy aina siinä samassa kädessä, siitäkään ei tarvii irrottaa otetta vaikka sen pullon olis jo avannukin. Saa helposti pullon takas kiinni ja nostettua pullon sivuun. Auton ohjaaminenki sujuu samalla iha normaalisti kun suoralla tiellä tuota tekee. Kaupungissakin jos on automattivaihteet.

Käännä se juusto poikittain ja rullaa sitä sillä höylällä pöytää pitkin.

Vaihdoin muutenkin veitseen ton höylän niin ei vituta yhtään leikellä. Palat vähän paksumpia, muuten ok. Emmä ny muutenkaan tosissani valitellut, aika vaan käy pitkäks niin jotain höpöttelee.:rolleyes:
Mut ei niin ettei joka päivä jotain, uskomattoman hankalaa kulkea ryteikössä koiran kanssa joka sinkoilee sinne tänne nähtyään peuroja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom