Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oottelet bussia pimeessä, kunnes sieltä tulee joku semmonen nii äkkii pitää yrittää tiirailla oks toi ny oikee ku ei ees nää kunnolla ku valot häikäsee ni pysty ees lukee :|
Se kun snapbackeja roikotetaan päälaella, eikä voida laittaa normisti päähän.
Tohonkin on muuten syitä miksi pipoa ei voi pitää täysin otsan päällä. Itse olen huomannut miten mikään pipo ei tunnu sopivan päähän kunnolla ilman että se olisi lasien sankojen päällä ja näyttäisi tyhmältä. Ja tähän kun lisätään äärimmäisen huono pään muoto.Tämä! Ja se, että pidetään sitä pipoa takaraivossa.
En ole muuten löytänyt vielä tähänkään päivään mennessä semmosta pipoa, joka sopii mulle. Pää mulla on tietääkseni ihan normaalin mallinen, ei sen siitä ainakaan pitäisi kiinni olla. Kaikki vaan näyttää jollain tapaa väärältä päässä. Aika hämmentävää.
Raksatyömaalla tulee kannettua kärkisarjaa mukana, sellaista vyölle pistettävää missä on x-määrä lokeroita hylsyille, karoille ja kärjille. Saisi olla 1-2 hylsypaikka enemmän ja 2-4 kärkipaikkaa ja miksei samantien 1 paikka karalle enemmän? Ärsyttää kun täytyy erikseen pitää kärkiä mukana taskunpohjilla.
Tätä mallia siis:
Tekisivät perkele vaikka jonkinlaisia "large" malleja.
Mä en oo ikinä ymmärtänyt miksi niitä pitää kantaa mukana niin paljon, riippuu tietenkin minkä alan asentajasta/työstä on kyse mutta parilla kolmella max/pvä itse pärjään hyvin. (ja ne menee takataskussa hyvin kera mitan) Toi piirre että pitää olla vyöllä roikkumassa sälää niin vitusti pätee erityisesti ja yleensä nuorempiin kavereihin. Kyniä niillä on rintataskussa ja sivutaskuissa 4-5 ja lisäksi vielä helvetinmoinen avainnippu paksulla ketjulla jossain roikkumassa.
Enkä nyt millään pahalla sano, kunhan olen vuosien varrella tämän huomioinut (:
En ole muuten löytänyt vielä tähänkään päivään mennessä semmosta pipoa, joka sopii mulle. Pää mulla on tietääkseni ihan normaalin mallinen, ei sen siitä ainakaan pitäisi kiinni olla. Kaikki vaan näyttää jollain tapaa väärältä päässä. Aika hämmentävää.
Jokapäivä on vähintään työmaalla se yksi kärki mitä tarvitsee ja sitä ei sarjassa ole. Saa kaivaa taskunpohjalta.
Ärsyttää työmiehet, jotka ei käytä turvavaljaita, vaikka niille kuinka nalkuttaa asiasta.
Saisivat olla kaikki ruuvit samalla kärjellä :D