Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minua ärsyttää vaikka mikä pikku asia:
-isännän siisteys intoilu(varsinkin kun mä oon kuulemma sotkenut/ voisit siivota "katonyt" tätä kämppää kommentti ylensä en tajuu mikä on vinossa/väärässä paikassa).
-kun joku syö ja leuat naksuu, tai muut äänet.
-aamulla lasten hitaus (aamupala aamulääkkeet ei vajoo kurkusta alas pitää patistaa nuorempaa)
-lasten tottelemattomuus/eivät kuuntele mitä piti tehdä.(onnex vanhempi tekee melkeen kerta sanomisesta)
-vanhusten tekarien ääni(työpaikkani voipi arvata :face:)
-kaupassa/kaupugilla ärsyttävät muksut (kitisee turhasta ja vanhemmat hyssyttelee :curs: ostetaan sulle jotain kivaa...)
-aamuheräämiset
-liikenteessä(vastasin omaan osioonsa siellä listaa)
-teennäisyys (sanos vaan mitä on mieltä eikä ....)

- vaikka ja mikä tässä muutama

Raksatyömaalla tulee kannettua kärkisarjaa mukana, sellaista vyölle pistettävää missä on x-määrä lokeroita hylsyille, karoille ja kärjille. Saisi olla 1-2 hylsypaikka enemmän ja 2-4 kärkipaikkaa ja miksei samantien 1 paikka karalle enemmän? Ärsyttää kun täytyy erikseen pitää kärkiä mukana taskunpohjilla.

Tätä mallia siis:

65145-59s_22-2-bahco-bits-karkisarja-22-osainen.jpg

Tekisivät perkele vaikka jonkinlaisia "large" malleja.

Oottelet bussia pimeessä, kunnes sieltä tulee joku semmonen nii äkkii pitää yrittää tiirailla oks toi ny oikee ku ei ees nää kunnolla ku valot häikäsee ni pysty ees lukee :|

Oottelet bussia pimeessä, kunnes sieltä tulee joku semmonen nii äkkii pitää yrittää tiirailla oks toi ny oikee ku ei ees nää kunnolla ku valot häikäsee ni pysty ees lukee :|

Tarpeeks kauan kun joltain pysäkiltä pimeellä liikkuu niin oppii tietämään tahi tunnistamaan oman linkkunsa :D

Tämä! Ja se, että pidetään sitä pipoa takaraivossa.
Tohonkin on muuten syitä miksi pipoa ei voi pitää täysin otsan päällä. Itse olen huomannut miten mikään pipo ei tunnu sopivan päähän kunnolla ilman että se olisi lasien sankojen päällä ja näyttäisi tyhmältä. Ja tähän kun lisätään äärimmäisen huono pään muoto.

Just my two cents.

En ole muuten löytänyt vielä tähänkään päivään mennessä semmosta pipoa, joka sopii mulle. Pää mulla on tietääkseni ihan normaalin mallinen, ei sen siitä ainakaan pitäisi kiinni olla. Kaikki vaan näyttää jollain tapaa väärältä päässä. Aika hämmentävää.

En ole muuten löytänyt vielä tähänkään päivään mennessä semmosta pipoa, joka sopii mulle. Pää mulla on tietääkseni ihan normaalin mallinen, ei sen siitä ainakaan pitäisi kiinni olla. Kaikki vaan näyttää jollain tapaa väärältä päässä. Aika hämmentävää.

Täälläpäin pipo kuin pipo = kortsu :jahas:

Itelläkin pipoja on oikeesti aika vaikea löytää. Niin saatanan typerä pään muoto on mulla, että vältän minkään päähineen pitoa mahdollisimman paljon.

Raksatyömaalla tulee kannettua kärkisarjaa mukana, sellaista vyölle pistettävää missä on x-määrä lokeroita hylsyille, karoille ja kärjille. Saisi olla 1-2 hylsypaikka enemmän ja 2-4 kärkipaikkaa ja miksei samantien 1 paikka karalle enemmän? Ärsyttää kun täytyy erikseen pitää kärkiä mukana taskunpohjilla.

Tätä mallia siis:

65145-59s_22-2-bahco-bits-karkisarja-22-osainen.jpg

Tekisivät perkele vaikka jonkinlaisia "large" malleja.

Mä en oo ikinä ymmärtänyt miksi niitä pitää kantaa mukana niin paljon, riippuu tietenkin minkä alan asentajasta/työstä on kyse mutta parilla kolmella max/pvä itse pärjään hyvin. (ja ne menee takataskussa hyvin kera mitan) Toi piirre että pitää olla vyöllä roikkumassa sälää niin vitusti pätee erityisesti ja yleensä nuorempiin kavereihin. Kyniä niillä on rintataskussa ja sivutaskuissa 4-5 ja lisäksi vielä helvetinmoinen avainnippu paksulla ketjulla jossain roikkumassa.

Enkä nyt millään pahalla sano, kunhan olen vuosien varrella tämän huomioinut (:

Mä en oo ikinä ymmärtänyt miksi niitä pitää kantaa mukana niin paljon, riippuu tietenkin minkä alan asentajasta/työstä on kyse mutta parilla kolmella max/pvä itse pärjään hyvin. (ja ne menee takataskussa hyvin kera mitan) Toi piirre että pitää olla vyöllä roikkumassa sälää niin vitusti pätee erityisesti ja yleensä nuorempiin kavereihin. Kyniä niillä on rintataskussa ja sivutaskuissa 4-5 ja lisäksi vielä helvetinmoinen avainnippu paksulla ketjulla jossain roikkumassa.

Enkä nyt millään pahalla sano, kunhan olen vuosien varrella tämän huomioinut (:

:D ei itsellä hirveästi ole tavaraa mukana, mutta täälläpäin olen ollut sellaisilla työmailla, että tarvitsee helvetin monta eri kärkeä ja hylsyä. Aina on jotakin purkamista yms. varsinkin työmaan alussa. Saisivat olla kaikki ruuvit samalla kärjellä :D Täälläpäin on monella henkilöllä työliivit aivan täynnä tavaraa, painavat varmaan 20kg :D sellaista määrää tavaraa en itse jaksaisi kantaa.

Jokapäivä on vähintään työmaalla se yksi kärki mitä tarvitsee ja sitä ei sarjassa ole. Saa kaivaa taskunpohjalta.

Pakkispipo on ainoa joka meikäkäisen päähän sopii.
Yhden käytin loppuun, toisessa on jo päälaella reikä lähtenyt purkaantumaan, täytyisi korjailla.

Näitä vaan ei mistään taida saada, ostaisin tusinan varastoon, niin riittäisi loppuiän.:D

Mulla on sama ongelma. En voi käyttää mitään hattuja. Niin lippikset, kun pipotkin saa mun pääni näyttämään ihan juntilta.

Saisivat olla kaikki ruuvit samalla kärjellä :D

Tuo on kyllä perkele, että minkä tähen ruuvien laittamiseen/aukomiseen pitää olla sataa erilaista kärkeä, yks ja sama pitäisi olla jokaseen. Sittekku vaikka torx terä on vähänkää kulunu nii pyörii pahemmin tyhjää ku perus ristipää ja perkeleet lentää kaaressa. Se kanssa vittumaista kun kerran iskettiin koko päivä kyprokkia kattoon, olkapäät aika hapoilla kun pääkoneesta hajos käsituki niin olin ainoa joka ylti ilman tikkaita ilman tukea iskemään ruuvit kiinni :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom