Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Postilaatikkoon tulevat mainokset, ei vaan jaksa esim. kirjottaa tussilla laatikkoon "ei mainoksia"

Olen miettinyt miten saisi koulutettua mainostenjakajan niin, että toisi vain minua kiinnostavia mainoksia. Menee tarjoukset ohi jos ei tule mitään, mutta esim. Sotkan valikoima ei kiinnosta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olen miettinyt miten saisi koulutettua mainostenjakajan niin, että toisi vain minua kiinnostavia mainoksia. Menee tarjoukset ohi jos ei tule mitään, mutta esim. Sotkan valikoima ei kiinnosta.

Ite aina välillä kyselen kaverilta, joka asuu parin sadan metrin päästä, että onko näkyny hyviä tarjouksia. Toimii melko hyvin eikä tartte kerryttää mainoskasaa omalle pöydälle :D

EI VOI olla näin hankalaa!

Aloitin tässä taannoin dieetin. Oli tarkoitus mitata alkupaino. Lasipintainen vaaka hajosi tuhanneksi sirpaleeksi sitä esiin ottaessani.

Noh, hetki meni uutta etsiskellessä, kun halusin kuitenkin taas kohtuuhintaisen kehonkoostumusvaa'an. Tilasin netistä, toimitus Helsingin sisällä kesti yli 1,5 vkoa. Ja kokonaista kolme viikkoa se vaaka sitten kesti. Päättelin, että oli mennyt rikki, kun antoi aamupainoksi 120 kg. Ei ihan normiin painonheittelyyn mene. Purin kaupan pitkään toimitusaikaan ja kohtuuttoman lyhyeen laitteen kestoon vedoten.

Hetki meni taas seuraavaa etsiskellessä. Ja tämä vaaka sitten taas antaa lukemaksi mitä tahansa neljän kilon heitolla, riippuen siitä, kummalla jalalla vaakaan astun, ja missä kohtaa asuntoa se lattialla on. Eihän tuollaisella seuraa yhtään mitään. Toivottavasti kaupan purku onnistuu senkin kanssa.

Tiedän toki, että parhaat mittausmetodit mittanauha ja peili, mutta kun tässä olisi tarkoitus hävittää enää se kilo tai pari, niin kovin haastavaksi ilman vaakaa menee tietää, milloin projekti valmis.

Ja nyt sitten pitäisi ostaa taas vaihteeksi vaaka. :face:

Aloitin tässä taannoin dieetin. Oli tarkoitus mitata alkupaino. Lasipintainen vaaka hajosi tuhanneksi sirpaleeksi sitä esiin ottaessani.

Noh, hetki meni uutta etsiskellessä, kun halusin kuitenkin taas kohtuuhintaisen kehonkoostumusvaa'an. Tilasin netistä, toimitus Helsingin sisällä kesti yli 1,5 vkoa. Ja kokonaista kolme viikkoa se vaaka sitten kesti. Päättelin, että oli mennyt rikki, kun antoi aamupainoksi 120 kg. Ei ihan normiin painonheittelyyn mene. Purin kaupan pitkään toimitusaikaan ja kohtuuttoman lyhyeen laitteen kestoon vedoten.

Hetki meni taas seuraavaa etsiskellessä. Ja tämä vaaka sitten taas antaa lukemaksi mitä tahansa neljän kilon heitolla, riippuen siitä, kummalla jalalla vaakaan astun, ja missä kohtaa asuntoa se lattialla on. Eihän tuollaisella seuraa yhtään mitään. Toivottavasti kaupan purku onnistuu senkin kanssa.

Tiedän toki, että parhaat mittausmetodit mittanauha ja peili, mutta kun tässä olisi tarkoitus hävittää enää se kilo tai pari, niin kovin haastavaksi ilman vaakaa menee tietää, milloin projekti valmis.

Mulla on aivan mahtava vaaka. Jos sen päällä seistessä vetää syvään henkeä, siihen ilmestyy puoli kiloa - kilo lisää painoa. Keuhkot tyhjäksi puhaltamalla sitten puoli kiloa - kilo pois. Kaipa tuo perustuu johonkin asennonmuutoksiin tai auringonpilkkuihin, mutta silti se on ehtymätön huumorin lähde. *IIIIIIH* -mä on lihonu - *PHUUUUUUUU* - eiku laihtunu - *IIIIIIIH* -hirvee läski- * PHUUUH * - oho oonpas laihtunu.... ja niin edelleen. Jep, halvat huvit.

Käyn itse harvoin vaa'alla, koska jo peilistä näkee, että ei kannata vaivautua. Nykyisessä vaa'assa oli sitä ongelmaa, että peräkkäisissä mittauksissa tulos saattoi heittää montakin kiloa, mutta jonkun ajan kuluttua se vakiintui, eikä enää heitellyt. Kyseessä siis digitaalivaaka, missä on sellaiset metalliset kohdat, joilla pitää seistä. En tiedä oliko tuo vain sattumaa, mutta voihan se olla, että vaaka on vielä "uutuuden kankea" ja tasoittuu ajan myötä?

Aina kun sammutan töissä työkoneen ja taas käynnistän sen, niin num lock ei ole ikinä päällä ja kun hakkaan salasanaa, se menee aina ekan kerran väärin kun eihän se ota niitä numeroita mitä hakkaan. Sammutan koneen vielä sen verran harvoin, että en ikinä muista num lockin deaktivoitumista uudelleenkäynnistyksen jälkeen.

Jatkuva syöminen. Kun ei millään huvittais olla joka päivä syömässä, tulis nälkä vaikka kerran viikkoon niin sopis mulle. Sitte vetäis jonkun 21 000kcal aterian ja taas pärjäis viikon.

Kyseessä siis digitaalivaaka, missä on sellaiset metalliset kohdat, joilla pitää seistä. En tiedä oliko tuo vain sattumaa, mutta voihan se olla, että vaaka on vielä "uutuuden kankea" ja tasoittuu ajan myötä?

No sittenhän se vasta sekaisin meni, kun seisoin niillä metallisilla kohdilla. :D

'Hän' saa nyt viikonlopun totutella uuteen kotiin, mutta taitaa mennä palautukseen maanantaina. En mä tollaisella mitään tee, kun alkujaankin olin tässä diettaamassa vain 4 kg, ja aidosti kiinnostaisi tietää, milloin sen suhteen valmista. Toki paino aina vaihtelee, ja kannattaa ottaa keskiarvo; tuo viiden minuutin sisään noin monen kilon vaihtelusta keskiarvon laskeminen on vaan vähän turhan epämääräistä..

Koirat rähisee keskenään ja kahvikuppi kaatuu pöydällä. Eikä mikään teekuppi vaan sellanen puolen litran kannullinen sitä kahvia. Sen kun saa siivottua ja jatkaa funlightin sekoittelua rahkaan niin se mehu pillaantuu syliin ja sohvalle. Siivotaan ja jatketaan sekoittelua, taas mehut pitkin syliä. Vitutuspäissään rahka roskiin. Juuri kun hieman vähemmän vituttaa kun on istunut koneella tarpeeksi pitkään niin riisutaan se mehusta märkä paita, samalla käsi lyödään kattoon ja pudotetaan palovaroitin. Vittu. Voi vitun vittu.

Aina kun sammutan töissä työkoneen ja taas käynnistän sen, niin num lock ei ole ikinä päällä ja kun hakkaan salasanaa, se menee aina ekan kerran väärin kun eihän se ota niitä numeroita mitä hakkaan. Sammutan koneen vielä sen verran harvoin, että en ikinä muista num lockin deaktivoitumista uudelleenkäynnistyksen jälkeen.

:o Kyllä se mulla päällä pysyy sammutteli kuinka usein tahansa joten mitä kummaa?

Ärsyttää tommonen vinkuminen syömisestä. Tehkää öljystä ja prodejauhosta klöntti ja syökää se jossain vaiheessa päivää, tarvii pilata syömisestä nauttivien henkisten läskien päivää tollasella.

Mä en yhtään tykkää MISTÄÄN herkuista
Vahingossa nostin satasen penkistä, en ees treenannu
Voi ei sali on kiinni jouluaattona
Kukaan ei ymmärrä mua :,(

Katoin äsken yhtä videopätkää, missä oon sellasen 4vee pojan kanssa. Äänimaailma on kuin jostain Tiku & Taku show'sta. Miten voi aikuisella naisella olla tuollainen ääni?!

Meillä tais just äsken pesutupa kärvähtää kun paloauto tuli vilkut päällä. Paloauton perässä seurasi jenkiautoletka joka sitten ensimmäisen paloauton pysähdyttyä tukki koko tien perässä tulleilta kahdelta muulta paloautolta. Mistähän tämä johtunee tämä niin helvetin suuri uteliaisuus että pitää lähteä paloautojen/ambulanssien/poliisin perään tapahtumapaikalle olemaan tiellä???

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom