Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
- - - Updated - - -

Riippuu myös vähän tilanteista. Aika vittumaiset välillä.

Kieltämättä ne rajoittaa liikkuvuutta jossain määrin, mutta siihenki tottuu. Tässä asiassa se eka putoaminenki saattaa jäädä viimiseksi. Ja sitä paitsi nykyään on vaikka minkälaista mallia saatavilla, joista jokaiselle pitäs kyllä löytyä sopivat valjaat.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itelläkin pipoja on oikeesti aika vaikea löytää. Niin saatanan typerä pään muoto on mulla, että vältän minkään päähineen pitoa mahdollisimman paljon.

Ihan sama mulla vältän pipoja, ne myös häiritsee. Niiten kanssa ei kuule tarpeex hyvin ne haittaa näkyvyyttä. Ne on inhottavia kun ne koskee päätä, sama aurinkolaien kanssa ne kutittaa.
Yhen pipon oo löytänyt jota pystyn pitämään se on mustaa fleeseä ja siin on harmaita paksuja fleese piikkejä pystyssä kuin siilissä.(ainoo et lapset ottaa mun pipon jos näkevät)

Nykyään on alkanut ärsyttää se, että ihmiset eivät laita puhelimiaan enää äänettömälle luennoilla. On todella epäkohteliasta, että koko luentosali kuuntelee yhden ihmisen soittoääntä niin kauan, että se on kävellyt ulos luentosalista. Luennoitsija vielä usein pienissä luentosaleissa lopettaa puhumisen, jos jonkun puhelin alkaa soida äänekkäästi.

Muutaman vuoden aikana on kyllä tapahtunut huomattava muutos siinä, että nykyään huomattavasti usemman opiskelijan puhelimesta kuuluu tekstiviesti- tai mitkä lie Tapatalk-merkkiäänet ja soittoäänet luennon aikana. Kuuluu kohteliaisiin käytöstapoihin laittaa se puhelin äänettömälle luennolla.

^tänään mulle sattui tuo harvinaislaatuinen virhe koulussa. Vaikka puhelin ehti soida noin 3 sekuntia ennen kuin hiljensin sen, niin hävetti ihan saatanasti eikä työ meinannut jatkua millään.

Ja joku ei edes osaa hiljentää sitä!

Ärsyttää kun kinkkupaketissa viipaleet on liimautunut siitä keskeltä kiinni toisiinsa ja sitten jokaista viipaletta ottaessa jää se keskusta kiinni seuraavaan viipaleeseen ja aikaansaa repaleisen ja reikäisen kinkun.

^ Mulla käy noin vain, jos ostan vahingosa "ohuen ohuita" siivuja. Älä osta niitä.

Tilitetään tänne, koska työasiat eivät koskaan ole "Vituttaa niin ankarasti"-ketjun arvosia.
Eli työkaverit. Jos tulee pieninkin muutos suunnitelmiin tms. niin asiasta käydään valittamassa kaikille ketkä vähänkin vaan jaksaa kuunnella. Äsken eräs pahimmista itkijöistä kävi jotain mutisemassa tuossa selän takana. Mumisin jotain epämääräistä takaisin ja jatkoin pakkiksen selaamista. Kauheasti menee aikaa hukkaan turhaan vollottamiseen. Pitänee lataista seuraavaa urosmarttaa näppiksellä päähän niin oppii tavoille. Vittu!

^ Mulla käy noin vain, jos ostan vahingosa "ohuen ohuita" siivuja. Älä osta niitä.
Mä taas olen huomannut, että ohuen ohuet on sillai kivasti laskostettu sinne pakettiin, kun taas paksut on siistissä rivissä ja jäävät toisiinsa kiinni. Olisin siis vahvasti päinvastaista mieltä asiasta.

Riippuu ohuen ohuista, Pirkalla ainakin on riviin ladottuja, mutta kyllä olen huomannut myös paksuissa viipaleissa kiinni jäämistä.

Vakuutusyhtiö vaihteeksi ilmoitusluontoisesti lähestyi kirjeellä, jossa todetaan että nyt vaan on semmoinen fiilis että toi sun vakuutus kallistuu 15%. Vittu 15 vitun prosenttia, ihan niinku nuo saatanan vakuutukset ei olis valmiiksi kalliita. Siihen nähen että tuokin vakuutus ollu jo 8v ja kertaakaan en ole käyttänyt, niin pikkuisen pistää vituttaan. Pakko kyl huomenna mennä ihan konttorilla käymään ja kysymään, että mitä vittua.

Nettikauppojen selailu ei oo hyväks, ainakaan ku ei oo rahaa! Kaikkee siistii löytys mut ei vaan pysty ostaa, siis ihan tarpeellista(kin) ostettavaa ois ettei ihan heräteostoksia mutta kuitenkin:|

Äärimmäisen pieni asia, joka kuitenkin saa meikäläisen harmitustasot jostain kumman syystä kohoamaan taivaisiin: kengännauha tunkee treenikassan vetoketjunraosta pihalle joka ikinen kerta.

Ei vain voi selittää miksi tuo aiheuttaa kiehuntaa.

Riippuu ohuen ohuista, Pirkalla ainakin on riviin ladottuja, mutta kyllä olen huomannut myös paksuissa viipaleissa kiinni jäämistä.

Mä taas olen huomannut, että ohuen ohuet on sillai kivasti laskostettu sinne pakettiin, kun taas paksut on siistissä rivissä ja jäävät toisiinsa kiinni. Olisin siis vahvasti päinvastaista mieltä asiasta.

Ärsyttää kun kinkkupaketissa viipaleet on liimautunut siitä keskeltä kiinni toisiinsa ja sitten jokaista viipaletta ottaessa jää se keskusta kiinni seuraavaan viipaleeseen ja aikaansaa repaleisen ja reikäisen kinkun.

Ite osta nykysin Korpelan Tuhti savupalvikinkku siivuja, eivät jää kiinni toisiinsa.
Ainoo ongelma että täällä S-marketissa sanottiin ettei voi tilata niitä, niinpä joudun hakeen ne kinkut 130km päästä prismasta. (kaikki muutkin ruuat siinä sivussa kun ostan pääasiassa s-ketjusta) Kantsii kokeilla musta hyvää ruuaksi/leivän päälle ihan muutenvaan napsittavaksi :D

-Pyöräilijät jotka eivät osaa liikennesääntöjä.
-Yläkerran naapurit jotka "remontoineet" viimeset 6kk aloittaen klo 7 joka lauantai-aamu.
-Se kun pieraisee ja mukana tulee ilman lisäksi jotakin kiinteää.
-Autot jotka ajavat ohituskaistalla samaa vauhtia kuin liikenne menee ajokaistalla.
-Se että julkisissa vessoissa märät ovenkahvat/istuimet.

Miksi naamakirjassa kaikkien pitää erikseen toivottaa onnittelut. Ei kiinnosta katsoa 500 kertaa "onnea".

Eikö se oo sama asia sitten irl tai miten vain, miksi kaikkien ystävien pitäisi onnitella, eikö se riitä jos suvustakin yksi onnittelee kun ei kaikkien nyt pitäisi :face: Jos se niin risoo niin laita syntymäpäivä salaiseks tai supista kaverilistaa kun niistäkin 90% prosenttia on randomeita kaikilla.

Ylivarovaiset kuskit. Oli taas ihana tuossa pari päivää takaperin yöllä ajella töistä kotio jonkun papan perässä kun tämä körötteli Avensiksellaan edessä kahtakymppiä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom