Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No ei tossa tapauksessa ainakaan se merkitys muutu niin kamalasti, etteikö sitä puheesta ymmärtäisi mitä haetaan. Suomenkiäli on hyvä kun voi heitellä sanat melkein missä järjestyksessä huvittaa ja silti kaikki ymmärtää. Paitsi kieliposliinit.
Se kun menet liikennevaloihin(kävellen tai pyörällä) ja painat sitä nappia jonka jälkeen siihen vempeleeseen syttyy valo.Niin sun jälkeen siihen tulee toinen joka aivan saatanan varmasti huomaa että se valo palaa jo,mutta silti pitää mennä painamaan sitä hevetin nappulaa!Miksi?!
Se kun menet liikennevaloihin(kävellen tai pyörällä) ja painat sitä nappia jonka jälkeen siihen vempeleeseen syttyy valo.Niin sun jälkeen siihen tulee toinen joka aivan saatanan varmasti huomaa että se valo palaa jo,mutta silti pitää mennä painamaan sitä hevetin nappulaa!Miksi?!
Jos satun olemaan sen napin vieressa, painan kylla sita vaikka joku olisi jo painanut. Painan nappia myos useamman kerran. En tieda miksi, tekee vaan mieli tehda niin :D
Itseani arsyttavat ne ihmiset jotka eivat tajua painaa sita nappia.
Mä en tajua ihmisiä, jotka odottaa siinä punaisissa, jos autoja ei näy missään.
En paina koskaan nappia ja menen aina heti punaisia päin, kun tilanne sallii.
Mä en kans tajua miks ihmiset odottaa autolla liikennevaloissa vaikka hyvin olis sellainen muutaman sekunnin siivu että vielä kerkeäisi.
No ei tossa tapauksessa ainakaan se merkitys muutu niin kamalasti, etteikö sitä puheesta ymmärtäisi mitä haetaan. Suomenkiäli on hyvä kun voi heitellä sanat melkein missä järjestyksessä huvittaa ja silti kaikki ymmärtää. Paitsi kieliposliinit.
Mä en tajua ihmisiä, jotka odottaa siinä punaisissa, jos autoja ei näy missään.
En paina koskaan nappia ja menen aina heti punaisia päin, kun tilanne sallii.
^Tai rupeat laittamaan ruokaa tai leipomaan ja olet ihan varma, että jauhoja/sokeria/munia/kermaa/whatever on kyllä, etkä edes tarkista. Sitten tulee se hetki, kun sitä tarvitaan ja homma on jo vähintään puolimatkassa...
Paitsi sen ainoan kerran kun ostat kaupasta varmuuden vuoksi, tulet kotiin ja huomaat että siellä on 6 kg jauhoja, pari pakettia munia ja täysi lava hiivaa + kuivahiivat.