Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Naapurin rakki. 10 minuuttia siitä kun olen kupsahtanut punkkaan, pitää alkaa pyörittelemään jotain kovaa ja epätasaista esinettä parketilla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Se kun joku persejalka on ajanut sun autoa ja penkki on siirretty eteen. Siitä sitten kun menet autoon niin tapahtuu seuraavaa, lyöt pääsi ovenkarmiin koska yrität istua penkille mikä on liian edessä. Pieni asia mutta kyllä äsken vitutti kun olin lähössä liikkeelle!!!

Nuukuus.

Vedin aikoinaan olkkariin asennuskourut A/V-laitteille, mutta nyt ne ovat sitten käyneet liian ahtaiksi kun piuhojen määrä on räjähdysmäisesti lisääntynyt. Eikun ostamaan isommat ja repimään vanhat irti.

Harvoin lottoavat ihmiset. "Nyt täytyy lotota, kun päävoitto on 6 miljoonaa!".

Niin, eihän se 1-2 miljoonaa tuntuisikaan missään, joten miksi sen vuoksi täyttää arpaa viikoittain :face:.

P.S. Mä en itse lottoa, yli 15 000 000 syytä pitää mut erossa siitä.

Kosketusnäytötöllä viestien kirjoittaminen. Ikinä onnistu. Varsinkin kännissä.. ja autolla ajaessa.. Hmm.. kännissä ajaessa ei varmaan tulisi yhtäkään sanaa oikein.. :)

Kosketusnäytötöllä viestien kirjoittaminen. Ikinä onnistu. Varsinkin kännissä.. ja autolla ajaessa.. Hmm.. kännissä ajaessa ei varmaan tulisi yhtäkään sanaa oikein.. :)

x2. Välilyönnin tilalle tulee aina "n" kirjain. Ja sen huomaa vasta seuraavalla sivulla eikä oikeaan kohtaan tahdo päästä palaamaan kirveelläkään.

Tuut yövuoron jäljiltä kotiin ja alat laittaa kämppää näyttökuntoon ja huomaat että makkarin ainoa lamppu on ruuvattu edellisiltana katosta, kämpässä missä luultavimmin tulet asumaan vielä useamman kuukauden!!

Ja luultavasti naapurin mielestä pieni, mutta ai niin ärsyttävä asia elämässä on se, kun naapurin rouva huutaa täyteen ääneen vittua keskellä päivää..

Perse!!
Kolme päivää on ollut kärpänen mun kaksiossa ja aina kun menee nukkumaan, niin se saatanan pörriäinen tulee korvan lehdelle pörisemään. Nyt läåhti hermot ja otan Raid-purkin ja pistän sen matalaksi. Siis viddu yksi saatanan kärpänen*! Argh, mutta nyt tulee Raid-purkista, joka on säästetty parvekkeen oven kautta tuleville ampiaisille.
Hyvästi koti kärpänen, ..ttu

MIikä VITTU vaivaa monia dvd/bluray leffoja, ku niissä kysytään millä kielellä tekstitetään ja ku valitsee Suomen ja tämän jälkeen menee main menuun ja sit rupee kattoo leffaa niin tekstityksiä ei ole, vaan pitää käydä setupista valitsemassa Suomi UUDESTAAN. Miks helvetissä pitää 2 krt valita tekstitykset et ne näkyy?! Vittuilakseenko se on noin tehty.

Se kun ihmiset ei osaa varautua kassajonoissa ajoissa maksamaan niitä omia ostoksiaan. Se olis kiva juttu ku etittäis kaikki maksuvälineet ajoissa jo valmiiksi. Eikä sitte ku pitäis maksaa.

Se kun ihmiset ei osaa varautua kassajonoissa ajoissa maksamaan niitä omia ostoksiaan. Se olis kiva juttu ku etittäis kaikki maksuvälineet ajoissa jo valmiiksi. Eikä sitte ku pitäis maksaa.

Joo, varsinkin mummot (eli kaikki vanhukset). Ensin ähelletään ne ostokset siihen kassalle (okei, pitää ymmärtää että vanhalla iällä ottaa jo enempi aikaa, ei siinä mitään). sitten mennään siihen kassalle monttu auki odottamaan että kassatäti sanoo summan, sitten ruvetaan vasta kaivamaan sitä plussakorttia ja lopulta niitä lomaliiroja sieltä kukkarosta. Ostoksia tehdessä pitäis olla sellainen sääntö, et jos sitä plussa/etukorttia ei kerkeä käyttää ennen ostosten piippaamista loppuun, ei saa niitä bonuksia ollenkaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom