Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Postin hitaus. Jumaliste paketti on lähetetty mulle 27.8 klo 10:54 (tosin posti on senkin rekisteröinyt vasta 30min jälkeenpäin) ja posti hautoo sitä edelleen jossain. Jos olisin tiennyt tän hitauden niin olisin käyny ite hakemassa tavarat tosta ~45km päästä.

Lähetyksestä on vastaanotettu ennakkoilmoitus sähköisesti EDI-sanomana.
Rekisteröinti:27.8.2013 klo 11:22:07
Paikka:HELSINKI 00002
Tapahtumat
Lähetys on lajiteltu.
Rekisteröinti:30.8.2013 klo 11:37:04
Paikka:TURKU 20000

Minkähän takia vielä posti kierrättää paketin Helsingistä Vantaalle TURUN KAUTTA ? Ei mitään järkeä... :face: Noh jospa jo ens viikolla saan tuotteet.

Teet hyvää ja epäterveellistä ruokaa ja ajattelit viettää iltaa katsomalla eilisen tallenetun leffan boksilta.. Eväät nenän edessä valmiina, vesi kielellä otat kaukosäätimen ja rupeat aloittelemaan laatuaikaa itsesi kanssa---> Huomaat että leffa ei ole syystä tai toisesta tallentunut...
Tämä tai se, että nauhoitus on syystä X katkennut juuri leffan jännimmässä kohdassa...

Teet hyvää ja epäterveellistä ruokaa ja ajattelit viettää iltaa katsomalla eilisen tallenetun leffan boksilta.. Eväät nenän edessä valmiina, vesi kielellä otat kaukosäätimen ja rupeat aloittelemaan laatuaikaa itsesi kanssa---> Huomaat että leffa ei ole syystä tai toisesta tallentunut...
Sinä-passiivin käyttäminen väärin.

Pikku kakkosen ohjelmat on ihan surkeita nykyisin. Päivän yksi hetki ku sais istuu hetken aloillaan ja muksuja ei kiinnosta kattoa ku jokunen ohjelma. Lopulta huomaa, että muksut puuhaa omiaan ja itse on tullut katsoneeksi pikkukakkosen alusta loppuun..

Puhekielessä varmasti usein. Teksteissä ehkä harkittuna tyylikeinona.

Eli sä voit käyttää sä-passiivia puhekielessä usein oikein ja sä voit käyttää sitä myös teksteissä tyylikeinona?

Kyllä toi edellä oleva virke kuulostaa aivan yhtä vammaiselta ääneen sanottuna kuin kirjoitettunakin.

Pikku kakkosen ohjelmat on ihan surkeita nykyisin. Päivän yksi hetki ku sais istuu hetken aloillaan ja muksuja ei kiinnosta kattoa ku jokunen ohjelma. Lopulta huomaa, että muksut puuhaa omiaan ja itse on tullut katsoneeksi pikkukakkosen alusta loppuun..

Mistä tunnistaa perheellisen? Se osaa laulaa kaikki tunnarit piirrettyihin. Postimies Pate on meikän bravuri. "pate sekä kissa, aivan juovuksissa, oksentavat postilaatikkoon..." jne.

Mulla toi menee "Pate sekä kissa, umpitunnelissa.." :D

Se tunne kun, lähetätä kaverille/tutulle facebookissa viestiä. Vähän ajan päästä katot onko tullut vastausta? Ei oo tullu, mut vastaanottaja on kuitenkin lukenut viestin. Vastausta ei kuitenkaan tuu. VIttu et vituttaa...

Se tunne kun, lähetätä kaverille/tutulle facebookissa viestiä. Vähän ajan päästä katot onko tullut vastausta? Ei oo tullu, mut vastaanottaja on kuitenkin lukenut viestin. Vastausta ei kuitenkaan tuu. VIttu et vituttaa...

Moni lähtee johonkin ja jättää fb:n auki. Jos lähetät viestin niin näkyy että "on lukenut sen" vaikkei oikeasti ole.

Eikös viesti-ikkunaa pidä klikata, että viesti muuttuu "luetuksi"

En mää tiedä, mä olen joskus jättänyt koneen auki ja silläaikaa kun käynyt vaikka kaupassa ja siihen on ponnahtanut niitä viestejä. Sit joku on kiukunnut että vittuako et vastaa vaikka selvästi näit sen viestin :david:

loldaddy.com-1339110629.jpg

Ite ainakin saatan lukasta viestin kännykästä ja palata asiaan kunhan on paikassa, missä pystyy paremmin keskittymään kirjoittamiseen. Jos kaipaa vastausta saman tien, kannattaa suosia hieman vanhanaikaista keinoa, soittamista!

Postin hitaus. Jumaliste paketti on lähetetty mulle 27.8 klo 10:54 (tosin posti on senkin rekisteröinyt vasta 30min jälkeenpäin) ja posti hautoo sitä edelleen jossain. Jos olisin tiennyt tän hitauden niin olisin käyny ite hakemassa tavarat tosta ~45km päästä.

Lähetyksestä on vastaanotettu ennakkoilmoitus sähköisesti EDI-sanomana.
Rekisteröinti:27.8.2013 klo 11:22:07
Paikka:HELSINKI 00002
Tapahtumat
Lähetys on lajiteltu.
Rekisteröinti:30.8.2013 klo 11:37:04
Paikka:TURKU 20000

Minkähän takia vielä posti kierrättää paketin Helsingistä Vantaalle TURUN KAUTTA ? Ei mitään järkeä... :face: Noh jospa jo ens viikolla saan tuotteet.

Tuo ensimmäinen rekisteröintihän tarkoittaa hetkeä jolloin lähettäjä tekee siitä osoitekortin postin/itellan softalla, siitä ei voi päätellä koska paketti ihan oikeasti on toimitettu postin kuljetettavaksi.

Minua ärsyttää marjanpoimijat! Jotkut eivät vaan voi elää konttaamatta puolta kesää pitkin metsiä itikoiden syötävänä, ja se toinen puoli kesästä käytetään siihen kun yritetään saada meitä marjastusvastaisia sinne metsään itikoiden syötäväksi.

Minusta mustikat eivät maistu millekään! Jos niihin laittaa helvetisti sokeria, niin sitten maistuu makealta.

Olen päätyössäni tekemisissä vanhusten kanssa, ja jos joku heissä ärsyttää, niin se loputon mustikkasopan kittaaminen! Sitä saamarin sotkua on joka paikassa, enkä edes tajua mikä siitä sokerilitkusta tekee jotenkin terveellisen.

Kiitos ja anteeksi! :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom