Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Niin samaa mieltä. Itsellä varsinkin kun on erittäin kuiva iho, saan putsata lakanat jokailta huolellisesti, että saan kaiken ihohilseen pois. Saan vaihtaa erittäin usein lakanat, kun vertaa vaikka tuttuihin mitä puhellut olen niiden kanssa. Ja pyörin paljon, eli jokapäivä saa laittaa lakanat uusiksi..
Vaikka hikoilis krapulas, pyöris sängys, panis ja heittäis mällit lakanoille joka päivä, niin kyllä se kerta 2-3 viikkoon riittää vaihtoväliks lakanoille. Ei sitä hommaa hullukaan jaksais useammin tehdä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Se kun olet lähdössä töihin ja pitäisi laittaa koira portin taakse omaan huoneeseen ja se perkele lähtee karkuun kun tajuaa tilanteen...

Se, kun joku mitä tarvitsee hankkia lisää/vaihtaa helvetin harvoin loppuu. Just joku telkkarin kaukosäätimen patterit. Ei ne voi loppua. Ne kestää monta vuotta. Tai sit vaikka suodatinpussit kahvinkeittimeen. Hammastikut, vanupuikot..

Vittu miten ärsyttävää työpäivän jälkeen rojahtaa illalla sohvalle raapimaan munia ja surffailemaan kanavia, niin eikös ne vitun patterit lopu just silloin eikä lisää voi olla tietenkään missään, kelloissa yms yms on erikokoiset :D

Se, kun joku mitä tarvitsee hankkia lisää/vaihtaa helvetin harvoin loppuu. Just joku telkkarin kaukosäätimen patterit. Ei ne voi loppua. Ne kestää monta vuotta. Tai sit vaikka suodatinpussit kahvinkeittimeen. Hammastikut, vanupuikot..

Vittu miten ärsyttävää työpäivän jälkeen rojahtaa illalla sohvalle raapimaan munia ja surffailemaan kanavia, niin eikös ne vitun patterit lopu just silloin eikä lisää voi olla tietenkään missään, kelloissa yms yms on erikokoiset :D
Tullu tavaksi ostaa semmosia megasuper tukkupakkauksia pattereita/suodatinpusseja yms aina tarjouksista kun kohdalle sattuu, näin on jo monta vuotta välttyny kuvaamaltasi vitutukselta menestyksellä :D. Kannattaa kokeilla ;)

Tullu tavaksi ostaa semmosia megasuper tukkupakkauksia pattereita/suodatinpusseja yms aina tarjouksista kun kohdalle sattuu, näin on jo monta vuotta välttyny kuvaamaltasi vitutukselta menestyksellä :D. Kannattaa kokeilla ;)

Minä ostan aina noita kauhean kasan kerralla ja sitten miettii että kyllä niitä vielä on.... :D

Kun en käytä mustaa väriä vaatteissa niin kaikki mustan korvikkeet on harmaata tummana ja vaaleana. :D Käytän värejä muuten kyllä paljon, mutta mustasta en välitä niinkään. Sitten ärsyttävää on, kun pesee pyykkiä ja huomaa, että kaikki on pientä pöksyä ja sukkaa jolloin koneellisen pyykkiä ripustamiseen menee yksi pieni elämä aikaa. :jahas:

Kun en käytä mustaa väriä vaatteissa niin kaikki mustan korvikkeet on harmaata tummana ja vaaleana. :D...

Ööö, siis häh? Avaappa tota harmaa -ärsytystä vähän enemmän, jos kerran olet itse sitä väriä päättänyt käyttää. :D

Mua ärsyttää se, että joissain vessoissa on joku hidas energiansäästölamppu, tai peilikaapin loisteputki valaisimena ja sen syttyminen kestää useamman sekunnin. Ehdin siinä ajassa jo kusta seinille pimeässä tai välkkyvissä valoissa ja lamppujen kunnolla sytyttyä voin vain siivota roiskeita, jos kiinnostaa... Vessaan kuuluu laittaa vaikka se vanha kunnon hehkulamppu, koska se syttyy heti. Ei siinä paljon sähkölaskussa häviä, jos siellä vessassa kusee kerrallaan korkeintaan puoli minuuttia.

Kuinka vaikeaa on uskoa, että dieetti sana kirjoitetaan kahdella e-kirjaimella, ja enää-sanassa on vain yksi n!!
Dieetti on pakkiksen eniten väärin kirjoitettu sana. Ja siksi ehkä niin ärsyttävä. En tajua mistä se yhden e:n versio on lähtenyt.

Mutta on mulla omakin aihe. Käyn neljä kertaa viikossa salilla. Ma, ti, to ja pe. Menen sinne suoraan töistä. Salille mennessäni poistun moottoritieltä liittymästä X ja jos en mene salille, poistun liittymästä Y. Noin puolet näistä keskiviikoista, jolloin en siis mene salille, ajelen planeetta jäässä ja poistun kuitenkin liittymästä X ja huomaan sen vasta kun on myöhäistä. Näin myös tänään. Ai että se vituttaa.

Työmatkat. Aina joku köröttelee alle nopeusrajoitusten edellä. Kun edellisestä pääsee eroon joko ohittamalla tai risteyksissä, tulee jostain seuraava eteen. Ja mikä vittu siinä on, että kääntyessä täytyy auto lähes pysäyttää ennen kuin käännetään se risteykseen.

Lahden motari se vasta perseestä onkin. Ihmeellistä jumittamista ilman mitään varsinaista syytä, eikä liikennemäärän tarvitse olla edes kummoinen. Hassuinta on, että liikenne vetää täysin jumiin juuri ennen motarin poistumisramppia. Kuinka se on edes mahdollista? Autoja poistuu väylältä ja liikennemäärä pienenee, jonka seurauksena liikenne pysähtyy. Vitun ameebat!

Pienet asiat työpaikalla: siivooja pyörii tossa koko ajan kolistelemassa ja mölyämässä. Tiedostan, että tuo on tärkeä homma, mutta vituttaa silti.
Vessat on usein joko varattuja tai siivottavana just silloin ku oon menossa lakisääteiselle istunnolle.
Täällä on yleensä alihankkijan puolesta tuotua kahvia. Tänään se on loppu.
Oon pitäny pientä määrää whey-kasikymppistä tuolla kaapissa. Sekin loppui tänään, ja kaiken lisäks ruokalassa on paskaa ruokaa tänään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom