Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Se, kun kengissä on aina nauhat laitettu jotenkin ihmeellisesti, että niitä on mahdollisimman vaikee sovittaa.

tyokaveri viereisella tyopisteella kuuntelee kuulokkeilla jotain paskaa kasarihevia niin kovaa etta makin joudun kuuntelemaan, graah... Kavelyn paikka.

Kaksi kaveria iski tänään sellaisen paskamyrskyn ilmoille että ihan itseänikin ihmetytti. Aiemmin kuuntelin kevyttä rokkia ja kaikkea mahdollista melodista ja rauhallista. Tänään olivat sitten eräät olivat päätelleet että koska enään en kuuntele tuollaista musiikkia vaan ainoastaan "väkivaltaista ja raakaa musiikkia" että minun täytyy olla masentunut tai jotain siihen suuntaan. Sen sijaan että olisin nauranut ja jättänyt asian siihen oli pakko oikaista herroja. Nimenomaan en kuuntele sitä kevyttä paskaa sen takia että juuri se musiikki jos mikä masentaa ja kai sitä musiikkimakukin voi vaihdella iän myötä. (esimerkkinä velipoika vaihtoi thrash metallista kokonaan jazz/poppiin). Oikaisin herroja vielä siinä että sanoihin en koskaan kiinnitä mitään huomiota. Saa laulaa hevosista tai herkkutateista kunhan riffipolitiikka ja idea jne toimii.

Ei tuo sentään ole pahimmasta päästä: Eräs sukulainen aikoinaan kauhisteli kun kuuntelin judas priestiä ja kuljin painkiller paita päällä. Bändin nimi oli selvästi liitoksissa saatananpalvontaan. Sain selitellä muutamalle muullekin että se on vain bändi nimi ja musiikilla mitää tekemistä minkään palvonnan kanssa. Nykyään ei kenelläkään mitään ongelmaa priestin kanssa :)

Tietokoneen hiiri,joka joko on muuten vain viallinen tai langaton signaali on huono, ja normaali klikkaus onkin tuplaklikkaus. Olen säätänyt hiiren klikkausnopeutta asetuksista, mutta ei auttanut. Tiedostojen siirtäminen kansiosta toiseen raahaamalla on erittäin raivostuttavaa ja nettiselaimen back-nappula vie toiseksi edelliselle sivulle.

Kun kukaan ei kehtaa ottaa "sitä viimeistä palaa". Mitä sitä siinä säästelemään. Tai otetaan siitä viimeisestä palasta vaan puolet :face:

Anna Puut, Chisut ja muut pikkutyttöjen äänellä rääkyvät "laulajat"

Kun kukaan ei kehtaa ottaa "sitä viimeistä palaa". Mitä sitä siinä säästelemään. Tai otetaan siitä viimeisestä palasta vaan puolet :face:

Kuvailit just mun sisarusten ja vanhempien tyylin täydellisesti. Mä en käsitä ollenkaan mikä siinä on niin vaikeeta että leivotaan vaikka piirakkaa, syödään sitä, ja sitten se viimenen pala pienenee pikkuhiljaa hitaasti. Tai keitetään kananmunia vaikka se kennollinen, ne muutama viiminen jää pyörimään pidemmäksi aikaa, viiminen jopa useammaks päiväks :O Mä en käsitä mikä siinä viimisessä ahdistaa. Ruuan kanssa sama juttu, sitä sentää faija kiroo että ruokaa sielä syödään mutta viimiset ei ikinä kelpaa kellekään. Lopulta sellaset pienen annoksen kokoset jämät menee roskiin ku ei oo kellekään kelvannu muutaman päivän jälkeen. Pitäis varmaa ruveta käymään niiden jämiä syömässä harvasen päivä, ei mulla oo syömisongelmia :rolleyes:

Joo ja tuo ruuan roskiin heittäminen on muuten toinen. Mulle kyllä kelpaa sapuska (vois kyllä alkaa harkita pikkukiristelyä) :D

Se kun paskot laavaa duunissa ja hikeä nostattavan operaation jälkeen yrität kävellä normaalilla kävelytyylillä työkavereiden seurassa... V*tun kuravatsa

Kesäsin duunissa kun tuli paskahätä ja oli jo valmiiksi hiki pinnassa ja sitten kuumaan vessaan tuskanhiessä istumaan. Vituttaa ja vitutti joka ainoa kerta se kylmähiki tunne.

halloween vouhotus

Koirakuume. Oon nyt jo pidempään miettiny koiran hankkimista ja se vaan paheni, ku kaveri otti kesällä aivan hirmusuloisen beaglen. ...mut elämäntilanne ei salli koiran hankkimista yksinään, enkä tiedä, koska tulee sellainen hetki, että se olis mahdollista. Pitää nyt siis yrittää olla aikuinen ja pysyä koirattomana. Vaikeeta on.

Hissi ei toimi ja asun ylimmäisessä kerroksessa...

Hissi ei toimi ja asun ylimmäisessä kerroksessa...

Meidän talossa on hissi epäkunnossa kerran viikossa. Silloin kun se toimii se on helvetin hidaskin viellä. Naapurin leppoisa mummokin sanoi että hissi on hidas, niin silloin sen täytyy olla todella hidas. Asun myös ylimmässä kerroksessa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom