Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Toinen taas on se kun amiksessa käydään kavereiden kanssa kahvilla ja minä olen yleensä ainoa joka vetää kahvin mustana ja ku se on joskus niin helvetin kuumaa että itse olen vasta alkamassa juomaan ku kaverini jotka läträävät sekaan maitoa ovat jo lähdössä pois :face:

+1 Opiskelu paikan viereisessä kahviossa kahvi on joka kerta niin kuumaa, että otan suosiolla kahvin mukaan otettavaan kuppiin, koska muuten jäisi kahvit aina puoliväliin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aina ku käyttää jotain voidetta/hammastahnaa jne. niin se vaan ruikkii ympäriinsä vaatteille ja seinille. :face:

Ei niihin oikeasti auta mikään. Vanhoista munista lähtee helpommin ja kunnolla kovaksi keitetyistä lähtee helpommin. Se miten ne sitten lopulta lähtee, on ihan täysin tuurista kiinni, eikä mistään taikatempuista. Mä oon niin paljon elämäni aikana munia keitellyt, että voin olla tästä aika varma. Aina laitan kyllä kylmään veteen, mutta joskus lähtee ja joskus ei.

Minä koputtelen aina kuoren rikki teelusikalla ja yritän hivuttaa sen kantaa kuoriessa sinne valkuaisen ja kalvon väliin. Toimii melko hyvin myös vähän tuoreemmissa munissa

Oli tänää muutama roskapussi jätetty astian etee. ni tuli mielee et miten vitun vaikeeta on laittaa roskapussit sinne roska-astiaa? Sen viel ymmärrän joteki et, jos ne roska-astiat on kukkurallaa täynnä, mut ei täs tapaukses.

^Tai se, että sinne roskakatokseen viedään jotain aivan irrelevanttia kamaa. Näitä voi todistetusti olla lautasantenni, lastenrattaat, 4 metriä pitkiä alumiiniputkia, vanha sohva, televisio tai vaikka ruohonleikkuri. Mitä helvettiä? Luuleeko joku tosissaan, että roskakuski rupeaa jotain vanhaa sohvaa pilkkomaan, tai että se häviää tuhkana ilmaan. No tuskin luulee, ihmiset on vaan täydellisen välinpitämättömiä.
Jos tunnistit kuvauksesta itsesi, haista vittu.

^Tai se, että sinne roskakatokseen viedään jotain aivan irrelevanttia kamaa. Näitä voi todistetusti olla lautasantenni, lastenrattaat, 4 metriä pitkiä alumiiniputkia, vanha sohva, televisio tai vaikka ruohonleikkuri. Mitä helvettiä? Luuleeko joku tosissaan, että roskakuski rupeaa jotain vanhaa sohvaa pilkkomaan, tai että se häviää tuhkana ilmaan. No tuskin luulee, ihmiset on vaan täydellisen välinpitämättömiä.
Jos tunnistit kuvauksesta itsesi, haista vittu.
Nyt osuit kyllä naulan kantaan! Opiskelijatalossa porukka roudaa roskakatokseen sohvia, sänkyjä, kuvaputkitelkkareita yms. helvetin isoa rojua, vaikka se on kielletty kissankokoisin kirjaimin kirjoitetuilla lapuilla. Roskakuski noita ei tosiaan ota mukaansa ja asuntosäätiölle tulee isot kulut siitä, kun joutuvat hakemaan pyöräkuormaajalla noita sohvia kaatopaikalle. Kai tää porukka ajattelee, että kun on rahat riittänyt just omaan uuteen sohvaan, niin pistetään vanhan sohvan hävittäminen kollektiivisesti kaikkien asukkaiden maksettavaksi.

^Tai se, että sinne roskakatokseen viedään jotain aivan irrelevanttia kamaa. Näitä voi todistetusti olla lautasantenni, lastenrattaat, 4 metriä pitkiä alumiiniputkia, vanha sohva, televisio tai vaikka ruohonleikkuri. Mitä helvettiä? Luuleeko joku tosissaan, että roskakuski rupeaa jotain vanhaa sohvaa pilkkomaan, tai että se häviää tuhkana ilmaan. No tuskin luulee, ihmiset on vaan täydellisen välinpitämättömiä.Jos tunnistit kuvauksesta itsesi, haista vittu.

Vaikka materiaali onkin oikea, jonkin sortin ennätys tämäkin on: auton kori metallikeräyksessä. Tuttu oli tyhjennyshommissa ja se pönttö oli perjantaina viimeinen kohde. Kyllä kuulemma vitutti. Ei auttanut kun tilata nostoautot ym. paikalle.

Vanha Upon pesukone on ihan vakiokamaa prismojen kierrätyspisteillä.

Se vituttaa ku pientä oravaa, kun pitää muistuttaa ihmisiä maksamaan velkansa. Siis voi vittu ku ei jaksas olla jatkuvasti pommittamassa kysymyksellä "nii mites ne velat?"

Summa nyt ei täs tapaukses oo iso mut periaatekysymys.

Ja se kans ku tietyt frendit olettaa et heille aina soitetaa. Nyt kaljaa ja saunaan ja lisää kaljaa. :curs:

Eikä velan pienuus ole mikään syy jättää sitä maksamatta. Inhottavampaa tietenkin on pientä summaa karhuta kuin isompaa.

Just nimenomaa se ku pitää just ns. karhuta sitä velkaa joltai eli kysellä sen perään. Kovin aina jengi joka o velkaa ni vakuuttelee et " ens vkl maksan" mut miten käykään.

Vittu.

Just nimenomaa se ku pitää just ns. karhuta sitä velkaa joltai eli kysellä sen perään. Kovin aina jengi joka o velkaa ni vakuuttelee et " ens vkl maksan" mut miten käykään.

Vittu.

Itse olen kanssa hajoillut tuohon. Vittu että vituttaa kun pitää omia rahoja kysellä takaisin.
Ratkaisu : Älä lainaa ikinä kenellekään.

Juu, itekään en lainaa kavereille rahaa (no tietysti jotain 5€ voi heittää, kun ei ole mitään merkitystä maksetaanko takaisin) tai DVD-leffoja. Rahavelat unohtuu ja kaverilta karhuaminen on vittumaisinta puuhaa ikinä ja DVD:t jää monesti ikuisuuslainaan ja lopulta unohtaa itsekin kenellä mikäkin leffa on.

Sit ei voi kun ihmetellä kun tyypit lainaa kännissä toisilleen baarissa rahaa.

"Ei vittu rahat loppu, lainaa 50e, saat huomenna". Varmasti oli saamassa jos ne rahat just nyt loppu.

Se, kun bussi menee joka kerta nenän edestä. Asun lähellä keskustaa ja keskustassa enimmäkseen pyörin muutenkin, ja varsinkin kiireessä, paskalla säällä ja lapsen kanssa ollessa käytän bussia. Täältä kun menee useampikin bussi oikeaan paikkaan, niin en yleensä katso mitää tiettyä bussia aikataulusta, vaan menen vain pysäkille. Ja yleensä bussi menee juuri, kun seison kadun toisella puolella odottamassa. Se pistää joka kerta vituttamaan kuin pientä sikaa, vaikka seuraava bussi tulisikin aika pian.

Voi olla että oon kertonu tämän ennemminki mutta:

1. Puhut jonkun kanssa (veli, äiti jne., ihan kuka vaan)
2. Saat asian puhuttua ja meet tietokoneelle
3. pistät kuulokkeet päähän ja musa soi
4. kuulet jotakin puhetta taustalta, kuulokkeet pois päästä
5. kysyt "mitä!"
6. toinen sanoo jotakin millä ei ole mitään merkitystä, esim. "joo o, kyllähän se sellasta välillä on" (siis kaiken päälle mitä on puhuttu, asia on jo saatu päätökseen)
7. sanot että "joo" ja pistät kuulokkeet päähän
8. taas toinen sanoo jotain...
9. kuulokkeet pois päästä ja "mitä!"
10. taas jotakin tarpeetonta.
11. odotat 30sek. ilman kuulokkeita että sano ny mitä on sanottavana
12. pistät kuulokkeet päähän kun mitään ei kuulu
13. taas toinen sanoo jotakin...

On niin rasittavaa kuin voi vaan olla.

Voi olla että oon kertonu tämän ennemminki mutta:

1. Puhut jonkun kanssa (veli, äiti jne., ihan kuka vaan)
2. Saat asian puhuttua ja meet tietokoneelle
3. pistät kuulokkeet päähän ja musa soi
4. kuulet jotakin puhetta taustalta, kuulokkeet pois päästä
5. kysyt "mitä!"
6. toinen sanoo jotakin millä ei ole mitään merkitystä, esim. "joo o, kyllähän se sellasta välillä on" (siis kaiken päälle mitä on puhuttu, asia on jo saatu päätökseen)
7. sanot että "joo" ja pistät kuulokkeet päähän
8. taas toinen sanoo jotain...
9. kuulokkeet pois päästä ja "mitä!"
10. taas jotakin tarpeetonta.
11. odotat 30sek. ilman kuulokkeita että sano ny mitä on sanottavana
12. pistät kuulokkeet päähän kun mitään ei kuulu
13. taas toinen sanoo jotakin...

On niin rasittavaa kuin voi vaan olla.
Toi sama juttu pätee siihen ku keskityt lukemaan esim jotain tekstiä niin ettet kuule kunnolla mitä ulkopuolella tapahtuu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom