Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sen verran kun sataa lunta että parkkiruudut ei enää näy, niin ilmeisesti auton voi pysäköidä ihan miten haluaa.

Keität munia ja ne kuoret ei lähde irti kunnolla! Että se voi v*tuttaa!

Niimpä = niinpä. Menimpäs = meninpäs. Jne. Ei oo oikeasti niin helvetin vaikeaa.
Ja ENÄÄN!

Myöskin !

E. Sitten kun vielä on ihan pakko maanisesti hakata enteriä viestiä kirjoittaessa, ja loppuloksena sitten on viesti, jonka yksikään rivi ei yllä tekstiruuden laidasta laitaan. Ihan oikeasti, miksi, miksi?

E2. Mua myös ärsyttää, jos vessassa haisee kusi, eikä se haju lähde edes siivoamalla. Joku siis pissii ovelasti paikkoihin, joita eivät muut älyä siivota, mutta joista se haju kuitenkin leijailee nenään jatkuvasti. Inhottavaa!

Se, kun yrittää purkaa turhautumistaan esim. heittämällä jotain päin seinää ja esine karkaa käsistä ja homma menee koheltamiseksi. Sitten konttaat pitkin lattioita ja kurkottelet sohvan alle eikä mieli tee paiskoa enää yhtään mitään mutta vituttaa silti ja tunnet itsesi idiootiksi

Minua ärsyttävä asia on tälläinen, vaikka tiedostan että aamulla on aikainen herätys ja tiedän, että treeni sujuisi paremmin, jos nukkuisin hyvin. Siltikin tulee tehtyä näin iltaisin kaikkea mitä ei pitäisi tai minkä voisi jättää huomiselle. Jos tämän ajan saisi edes käytettyä hyödyksi asia ei ärsyttäisi näin paljoa. Oli pakko tulla kertomaan tämä pieni ärsyttävä asia tuolta feissarimokien lomasta. :face:

Niimpä = niinpä. Menimpäs = meninpäs. Jne. Ei oo oikeasti niin helvetin vaikeaa.

En olis uskonu, että tällaista tarvis korjata, mutta pakkiksella näköjään kaikki on mahdollista: ensinmäinen = ensimmäinen. Siis wtf, onko täällä puolet jostain tarkkailuluokalta peräisin? Ei tarvi kirjoittaa kirjakielellä, mut ei noin vammaisia virheitä tee edes mamut.

En olis uskonu, että tällaista tarvis korjata, mutta pakkiksella näköjään kaikki on mahdollista: ensinmäinen = ensimmäinen. Siis wtf, onko täällä puolet jostain tarkkailuluokalta peräisin? Ei tarvi kirjoittaa kirjakielellä, mut ei noin vammaisia virheitä tee edes mamut.

Niimpä, mutta ei oo helppoo olla ensimmäinen ketä kertoo sulle että tuo on porin murretta.
Luulis et oisit siihen jo tottunut :D

Niimpä. Oikein sydämmeen sattuu kun joutuu noita lukemaan. Eikä varmasti ole ensinmäinen eikä viiminen kerta.

Mä en nyt oikein pysy kärryillä enää kirjoittiko Vaihtoehto ja Pyr0 ihan vittuillakseen niinpä-sanan väärin, kun siitä just päästiin sanomasta. Toivottavasti.

Laita ne munat heti keittämisen jälkeen kylmään veteen muutamaksi minuutiksi. Pitäis lähteä. Tai sitte on munissa vikaa.
Ei niihin oikeasti auta mikään. Vanhoista munista lähtee helpommin ja kunnolla kovaksi keitetyistä lähtee helpommin. Se miten ne sitten lopulta lähtee, on ihan täysin tuurista kiinni, eikä mistään taikatempuista. Mä oon niin paljon elämäni aikana munia keitellyt, että voin olla tästä aika varma. Aina laitan kyllä kylmään veteen, mutta joskus lähtee ja joskus ei.

Mä en nyt oikein pysy kärryillä enää kirjoittiko Vaihtoehto ja Pyr0 ihan vittuillakseen niinpä-sanan väärin, kun siitä just päästiin sanomasta. Toivottavasti.

Ei niihin oikeasti auta mikään. Vanhoista munista lähtee helpommin ja kunnolla kovaksi keitetyistä lähtee helpommin. Se miten ne sitten lopulta lähtee, on ihan täysin tuurista kiinni, eikä mistään taikatempuista. Mä oon niin paljon elämäni aikana munia keitellyt, että voin olla tästä aika varma. Aina laitan kyllä kylmään veteen, mutta joskus lähtee ja joskus ei.
Tämä on ihan totta. Meillä oli joskus kanoja, ja tuoreita munia kun keitteli, jäi aina puolet kananmunasta käteen kun sitä yritti kuoria. Sitten kun munat on noin viikon vanhoja, kuori lähtee kivasti irti. Tuoreista munista kuori tosiaan ei lähde suosiolla irti, vaikka kuravedessä keittäis ja päällään seisois.

Luulin että hiiren rulla oli paskana, kun vammas sivua alaspäin selatessa mutta ylöspäin toimi hyvin. Tilasin uuden hiiren ja maksoinkin sen jo, kunnes tajusin vaihtaa usb-vastaanottimen paikkaa lähemmäksi hiirtä ja hiiri alkoi taas toimia moitteetta.

Läppärin USB porttien sijainti, 3 porttia joista kaksi on hiirikäden puolella = hiirimatto täynnä kaikki johtoja jne. Muutenkin kaipaisin yhtä lisäporttia.

Se ku salilla lämmittelee ja venyttelee ennen penkkiä nii eikös just sillä ajalla tuu joku siihen tekemään penkkiä. Iskee hirvittävä vitutus alkaa odottelemaan että se vapautuu. Toinen taas on se kun amiksessa käydään kavereiden kanssa kahvilla ja minä olen yleensä ainoa joka vetää kahvin mustana ja ku se on joskus niin helvetin kuumaa että itse olen vasta alkamassa juomaan ku kaverini jotka läträävät sekaan maitoa ovat jo lähdössä pois :face:

Zombieolo ja väsymys!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom