taivaskäsi
VIP
Ne saatanan ketjurämpäkkeet kauppa kärryissä. Niitä muoviläpysköitä on parikin, mutta ei ne koskaan satu olemaan sen takin taskussa mikä on päällä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja ENÄÄN!Niimpä = niinpä. Menimpäs = meninpäs. Jne. Ei oo oikeasti niin helvetin vaikeaa.
Keität munia ja ne kuoret ei lähde irti kunnolla! Että se voi v*tuttaa!
Niimpä = niinpä. Menimpäs = meninpäs. Jne. Ei oo oikeasti niin helvetin vaikeaa.
En olis uskonu, että tällaista tarvis korjata, mutta pakkiksella näköjään kaikki on mahdollista: ensinmäinen = ensimmäinen. Siis wtf, onko täällä puolet jostain tarkkailuluokalta peräisin? Ei tarvi kirjoittaa kirjakielellä, mut ei noin vammaisia virheitä tee edes mamut.
En olis uskonu, että tällaista tarvis korjata, mutta pakkiksella näköjään kaikki on mahdollista: ensinmäinen = ensimmäinen. Siis wtf, onko täällä puolet jostain tarkkailuluokalta peräisin? Ei tarvi kirjoittaa kirjakielellä, mut ei noin vammaisia virheitä tee edes mamut.
Niimpä, mutta ei oo helppoo olla ensimmäinen ketä kertoo sulle että tuo on porin murretta.
Luulis et oisit siihen jo tottunut :D
Ei niihin oikeasti auta mikään. Vanhoista munista lähtee helpommin ja kunnolla kovaksi keitetyistä lähtee helpommin. Se miten ne sitten lopulta lähtee, on ihan täysin tuurista kiinni, eikä mistään taikatempuista. Mä oon niin paljon elämäni aikana munia keitellyt, että voin olla tästä aika varma. Aina laitan kyllä kylmään veteen, mutta joskus lähtee ja joskus ei.Laita ne munat heti keittämisen jälkeen kylmään veteen muutamaksi minuutiksi. Pitäis lähteä. Tai sitte on munissa vikaa.
Tämä on ihan totta. Meillä oli joskus kanoja, ja tuoreita munia kun keitteli, jäi aina puolet kananmunasta käteen kun sitä yritti kuoria. Sitten kun munat on noin viikon vanhoja, kuori lähtee kivasti irti. Tuoreista munista kuori tosiaan ei lähde suosiolla irti, vaikka kuravedessä keittäis ja päällään seisois.Mä en nyt oikein pysy kärryillä enää kirjoittiko Vaihtoehto ja Pyr0 ihan vittuillakseen niinpä-sanan väärin, kun siitä just päästiin sanomasta. Toivottavasti.
Ei niihin oikeasti auta mikään. Vanhoista munista lähtee helpommin ja kunnolla kovaksi keitetyistä lähtee helpommin. Se miten ne sitten lopulta lähtee, on ihan täysin tuurista kiinni, eikä mistään taikatempuista. Mä oon niin paljon elämäni aikana munia keitellyt, että voin olla tästä aika varma. Aina laitan kyllä kylmään veteen, mutta joskus lähtee ja joskus ei.