Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Kissa joka paskoo matolle ja lattialle. Sitte ku tuut illalla hakee ruokaa nii astut paskaan... Meinaa kissa lentää mutta kait sil joku dementia ku jo 16v eikä osaa mennä lootalle.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kissa joka paskoo matolle ja lattialle. Sitte ku tuut illalla hakee ruokaa nii astut paskaan... Meinaa kissa lentää mutta kait sil joku dementia ku jo 16v eikä osaa mennä lootalle.

Just tänään lopetimme kissan samaisesta syystä. Kakki joka paikkaan päivittäin, eikä se oikein ole enää muksujen kannalta ideaalinen tilanne. Tulee ulkokissan myötä kaikki madot ja loiset plus muut tartunnat turhan riskaabeleiksi. 10v ehti kuitenkin olla perheessä.

Menee hermot, kun kuuntelee duunissa radioo, joka kanavalla soitetaan samoja uskomattoman paskoja kotimaisia biisejä! Jos joku elättää itsensä tekemällä tuollasia ei-mitään-sanovia kappaleita, niin mäkin alan biisien kirjoittajaks. Kukkurukuu ja muut vitun ärsyttävät damdi damdat...

Menee hermot, kun kuuntelee duunissa radioo, joka kanavalla soitetaan samoja uskomattoman paskoja kotimaisia biisejä! Jos joku elättää itsensä tekemällä tuollasia ei-mitään-sanovia kappaleita, niin mäkin alan biisien kirjoittajaks. Kukkurukuu ja muut vitun ärsyttävät damdi damdat...

Sitähän se nyky"musiikki" on: Pelkkää bisnestä. Tehdään sitä musiikkia mikä myy ja rahat pois ihmisiltä. Itse lopetin radion kuuntelun jo vuosia sitten.

Google löytää Pakkiksen keskustelut liian hyvin. Himassa jaettu tietokone --> en koskaan muista kirjata itseäni ulos --> mies googlaa jotain, hakutulos osuu Pakkiselle --> Uudet viestit -haku on vitullaan seuraavan kerran kun tulen lukemaan jotain.

Oikeasti olen siis itse syyllinen, mutta kuitenkin.

Muutamissa harvoissa valtavirtapoppikipaleissa on ihan menevä komppi tai kiva melodia, mutta siihen se sitte jääkin. Sanat on just niin mitäänsanomattomia ku vaan olla saattaa. Mutta kun nykyajan ihmisille pitää musiikkikin olla valmiiksi pureskeltua taustaremputusta, eikä osata keskittyä kuuntelemaan ja etsimään biisien sisältä niitä pieniä rytmin, melodian tai sanojen oivalluksia, koukkuja ja timantin murusia.

Sitähän se nyky"musiikki" on: Pelkkää bisnestä. Tehdään sitä musiikkia mikä myy ja rahat pois ihmisiltä. Itse lopetin radion kuuntelun jo vuosia sitten.

On se maailma pullollaan sitä paskaa musiikkia jossa ilmaistaan itseään ihan helvetisti eikä kosiskella massoja mutta ei sitä radiossa soiteta kun ei kukaan jaksa kuunnella saatika maksa siitä pätäkkää.

Vielä enemmän vituttaa kun työautossa on säädettynä kuusi kanavaa ja jokasessa menee niitä tunnin kestäviä mainoskatkoja samaan aikaan. Koittaa löytää edes yhden huonon biisin mitä kuunnella, mutta jokanen kanava on pelkkää mainosta.

Paistoin papuja pannulla. Liian innokkaasti työnsin sormeni kohti kahvaa. Peukalo osui hehkuvaan lieteen. "Rakko", ajattelin ja purin peukalon päästä palan ihoa pois jo valmiiksi.

Eipä auttanut. Edelleen polttelee ja sykkii. Kiedoin hiuslenkin peukalon ympärille niin kireälle kuin pystyin. Nyt helpottaa hetkellisesti, joskin edelleen kirvelee.

^ Minä järkevänä poikana (ku kavereiden kans tehtiin savukranaattia) vahingos sytytin tulitikut (siis mitkä oli kranaatis kiinni jo), nappasin kädellä jostaki syystä tulitikuista kiinni joita oli 3kpl, vittu ku poltteli ja kirveli kädes senjälkeen. En halunnu et kämppä on täynnä savua. Pienempänä sitä tuli oltua niin fiksu ja järkevä

Yksi asia, mikä ärsyttää suunnattomasti on tiskaaminen. Sitä perkeleen tiskiä vaan aina tulee huomaamatta, ja sitten kun laiskuudeltani en heti ala tiskaamaan niin niitä kertyy aina kunnon vuori. Eihän se nyt paha homma ole, mutta hyvin, hyvin ärsyttävä.

Teinit. :face:

^ omalta osalta vituttaa toi meininki et kaikki tuodaan nenän eteen nykyään niille. On siistii olla Jonne (mikä vitun juttu toiki on!?!) ja raha ei oo minkää arvosta, pelataan dokaillaan ja ollaa ylpeitä siitä et vanhemmilta saa kailen ku vaa vinkuu tarpeeks.. -.- ite palasin nyt 6 v jälkeen amikseen työelämästä kun eipä ilman koulutusta pääsee noihin mua kiinnostaviin hommiin ja näiden 16 kesästen jutut on just sellast "mä en ainakaan tee himas muuta ku makaan sängyssä, mun ruoka pureskellaan valmiiks ja survotaan suoraan perseeseen nii säästyypähän syömisen vaivalta".

Jatkakaa.

Sivistyssanojen raiskaaminen. Esim. "epärelevantti" tuntuu jatkuvasti hyppivän silmille. Vittu, se on "irrelevantti"!
E:
Kumpikaan ei ole suomea. Epäoleellinen on vissiin oikea sana. Kaikkein eniten ärsyttää sanan pateettinen käyttö tarkoitettaessa säälittävää. Pateettinen = mahtipontinen.
Kiitos, uutta tietoa nuo molemmat. Siltikin, irrelevantti kuulostaa paremmalta kuin epärelevantti.:D

Sivistyssanojen raiskaaminen. Esim. "epärelevantti" tuntuu jatkuvasti hyppivän silmille. Vittu, se on "irrelevantti"!
Kumpikaan ei ole suomea. Epäoleellinen on vissiin oikea sana. Kaikkein eniten ärsyttää sanan pateettinen käyttö tarkoitettaessa säälittävää. Pateettinen = mahtipontinen.

Vituttaa kun Ryvita-näkkäri murenee aina käsiin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom