Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
mua ärsyttää suunnattomasti julkisilla paikoilla (esim. kaupan tiskillä ruuhka-aikaan..)kiljuvat pienet kakarat, joita isi ja äiti vaan silittelee päähän että hyvä reima, kohta saat jätskiä.. tekee mieli ottaa aina kakaraa pillistä kiinni ja näyttää miten sen saa hiljaseks !!!
tai vaihtoehtoisesti niinä harvoina kertoina kun kuljen bussilla, matkaan sattuu kuin sattuukin joku vitun tarharyhmä 20 kakaroineen, ja koko bussi tulee ihan täyteen ja alkaa kamala melu ja hässäkkä, ja sit se vitun tarhatäti tunkee just mun viereeni kaks (kyllä siihen kaks mahtuu, tiivistäkää vaan) kuranaamasta räkänokkaa, joilla on aina jotain paskaa kengissä ja kuinka ollakaan, ne saatanan kengät hinkkaa AINA mun housujen lahjetta.. SAATANA!!!

... joo, sori vaan isit ja äidit, onhan ne teidän pikku apinanne JOSKUS ihan söpöjä..

Mua ärsyttää kaikkien 25-40 vuotiaiden naisten käytös. Semmosta omahyvästä itsensä esille tuomista, järjetöntä tietämättömyyttä ja ääretöntä vastaan hankaamista. Aina pitää valittaa joka asiasta, koskaan mikään ei ole hyvin, "minäminäminä..". Kaikki asiat polkeavat paikallaan, kun tyhmiä kysymyksiä satelee naisten suista. Kuitenkin aluksi olevinaan tiedetään kaikki, mutta todellisuudessa ei tiedetä , eikä osata yhtään mitään. Kaikki perustuu vaan äärettömään valituksee, omahyväisyyteen ja valehteluun. Mikään mikä tulee naisen suusta ei ole absoluuttista totta. 25-40 vuotiaat naiset, ottakaa itseänne niskasta kiinni, pitäkää suunne kiinni ja hymyilkää!
:curs:

Onkohan mulla jotenkin huono tuuri vai mitä varten tuntuu siltä, että kun olen ohittamassa pysäkillä olevaa bussia niin se AINA laittaa vilkun päälle ja rupee kiilaamaan kylkeen??? Oon tullu siihen lopputulokseen, että bussikuskit nauttii tosta kiilauksesta ja oikein odottaa kaikkein pahinta hetkeä milloin kiilata, sadistit!

Se kyrpii lahjakkaasti kun on tulossa kotiin kauppa- ja treenikassien kanssa, veto ihan loppu, ja eteisen ovi ei aukea kuin 20 senttiä kun sen toiselle puolelle on parkkeerattu 3 paria maihareita, jotka eivät paljaalla lattialla ihan niin helposti liikukaan. Sitten vaan kenkäsemään vihasesti ovi liikkeelle ja äkäisenä sisään.

Yks mistä on pakko mainita on parkkipaikoilla pysäköinti. Itse arvostan omaa kulkupeliäni enkä halua siihen ylimääräisiä kolhuja niin parkkeeraan sen aina mahdollisimman kauas esim. marketin ovesta täysin tyhjään rivistöön, eli kävelymatkaa kertyy, mutta ei haittaa... saapahan sitten ovet auki ja on hyvä laittaa kassit sisään eikä tule kolhuja... ja mitävielä... takaisin tullessa on melkein poikkeuksetta vähintään toisella puolella auto... jurppii... :curs:

Crash sanoi:
En tiedä onko ollu, mutta ite en saa IKINÄ ketsuppi-purkkia auki ilman että ketsuppi roiskuu joka puolelle...

Olisiko crash asia vain kerta kaikkiaan niin, ettet vaan osaa? Eihän siinä mitään sen kummempaa. Kovempaa yritystä vaan jatkossa. :love:

Missukka sanoi:
Miksi silloin tapaa kaikkia kivoja ja mielenkiintoisia miehiä, kun seurustelee, mutta sinkkuna tulee vaan jotain ameeboja vastaan...

No jospa pyydän anteeksi kaikkien miesten puolesta, yritämme parantaa tapamme tai tapamme itsemme.

Toisaalta, miksi naisille tuntuu kelpaavan nämä ameebat mieluummin kun älykkäämmät?

Se ärsyttää suunnattomasti, kun ollaan avokin kans lähdössä johonkin, niin aina pitää tupakka vetää ja mä joudun sitten ootteleen, että herra olis valmiina lähtöön. Olisko niin kamalan vaikeata mennä tupakalle silloin kun mä sanon, että kymmenen minuutin päästä lähdetään eikä vasta sitten kymmenen minuutin kuluttua, kun auto on jo käynnissä. Tai sitten pitää vaihtaa vaatteet just kun pitäis lähtee "Ei nää housut olekaan hyvät, mä laitankin jotkut muut". Aikuinen mies, luulis osaavan valmistautua ajoissa.

Missukka sanoi:
Miksi silloin tapaa kaikkia kivoja ja mielenkiintoisia miehiä, kun seurustelee, mutta sinkkuna tulee vaan jotain ameeboja vastaan...

Taisit juuri tunnustaa seurustelevasi ameban kanssa. ;)

OMG :)

Tai sitten seurustelin ameeban kanssa ja tapasin mukavan miehen, jonka kanssa nyt seurustelen. Eli kannattaa tytöt rueta (joku kitisi tuosta sanasta oikeinkirjoitusthreadissa) seurustelemaan ameebojen kanssa, niin voitte tavata mukaviakin miehiä. Ei kun siis. Mites se nyt menikään.

Missukka sanoi:
OMG :)

Tai sitten seurustelin ameeban kanssa ja tapasin mukavan miehen, jonka kanssa nyt seurustelen. Eli kannattaa tytöt rueta (joku kitisi tuosta sanasta oikeinkirjoitusthreadissa) seurustelemaan ameebojen kanssa, niin voitte tavata mukaviakin miehiä. Ei kun siis. Mites se nyt menikään.
Niin, kuten tuolla jo sanottiin, niin naisille ei kelpaa mikään. Miks päivittelet, kuinka paskoja miehiä sitä tapaa, jos seurustelet? Jos ei kumppani taas miellytä, ni näytä sille kengän pohjakuviota.

Höh, no tuo nyt oli tuollainen (huono) läppä vaan :) Mulla on ihana, kiltti mies joka kelpaa mulle oikein hyvin. Enkä ole ketään ameebaa sen takia lempannut, niistä pysyn kaukana. Ja muistaakseni päivittelin sitä, että seurustellessa tapaa kaikkia kivoja miehiä. Ei hel*.. Menin jo itsekkin sekaisin.

Vanhat mummot ja äikäiset pienten lasten äidit:
Itse ajan yleensä pyörällä hiemaan reippaamalla nopeudella ja pidän kyllä hyvän välimatkan juuri näihin henkilöihin.
Tänään ajoin esimerkiksi pyörätiellä pyörällä ja siinä oli joku 35v ämmä ja noin 4v penikka vierellään. Ajoin noin 2m päästä reippaamalla nopeudella ja katsoin kyllä ettei se penikka tule eteen niin eikun vaan sieltä takaapäin kuuluu, että "KATSO ETEESI IDIOOTTI!" vaikka pidin ihan riittävän välimatkan. Tämä oli yksi sadoista kerroista mitä jokapäiväsessä pyöräilyssäni tapahtuu...
Toinen juttu on noitten äkäisten vanhojen mummojen kanssa kun lähes ojaan hyppäävät jos ajan reilun metrin päästä takaapäin ohi. Ja sitten sitä kävelylenkillä haastellaan toisille ikätovereilleen: "Voi hyvänen aika ku se nuoriso on törkeetä, kun ei yhtään osata eteen kattoo, just nuista sitä niitä sosiaaltappauksia ja muita huumehörhöi vielä tulloo...

Jaksoinpas kahlata koko threadin

Sitten asiaan:

- tämä jo mainittu autonavaimet housujen etutaskussa, kun jo istuu ratin takana. Ja sen **tun turvavyön repiminen, kun on talvitakki päällä ja ahdas auto

- Kun kaivaa sieltä viimeisestä taskusta avainnipun ja räpeltää pimeässä sitä oikeaa avainta. Ja sitten kun tunkee sitä avainta oveen, huomaakin ottaneensa epähuomiossa autotallin avaimen. Kuinka vitun tyhmä sitä voi olla?

- Kun pitäisi alkaa tiskaamaan (joo ei ole astianpesukonetta, vituttaa sekin) niin pitää ensin järjestää ne tiskit niin että yleensä mahtuu tiskaamaan. Ja sitten tyhjentää kuivauskaappi.

- Kun sukkaan tarttuu joku murunen eikä millään pois. Ja kun on saanut sen pois, niin uusi muru prkl!!. Ja se v*tun imuri on kaapissa kaiken muun rojun takana.

- Yhdys sana ihmiset. :curs: :curs: Ja, sitten, ne jotka päättävät, pistää vitun pilkkuja, sinne sun, tänne ilman mitään kielioppia.

- Kun joku kertoo jotain hyvää juttua ja pohjustaa samalla ummet ja lammet niin että lopulta parin minuutin juttu on vanunut jo vartin ja päässä kiehuu ja tekisi mieli karjua että koita nyt jo perkele päästä siihen asiaan, vittu.

(muut) Autoilijat:
- edellämainitut ryhmittyjät, jotka jäävät siihen keskelle tietä kääntyessään vasemmalle.

- autoilijat jotka tulevat vastaan kun yritän kääntyä vasemmalle esim. kaupan parkkikselle. Tulevat ensin viittäsataa kohti, ja kun ovat tarpeeksi lähellä niin jarrut pohjaan ja käännytään sinne samalle saatanan parkkikselle. Vilkku päälle aikaisintaan sitten kun rattia käännetään. :curs:

- V*tun valopäät, jotka pysähtyvät kiertoliittymään, jotta joku kävelijä pääsisi suojatien yli. Samaan aikaan jono kasvaa ko. auton takana. :thumbs:

- pyöräilijät (yleensä vanhemmat naiset), jotka pysähtyessään kadunkulmaan hyppäävät pois satulasta niin että pyörä ampaisee vielä metrin verran eteenpäin (=melkein tielle). Aina pelästyy, että meinaako se hullu alle vai mitä...

- 120-vuotiaat, jotka ajavat 25:ttä ja opiskelevat kaikki vastaantulevat liikennemerkit ulkoa, vittu.

Saatana. :wall:

Palataan asiaan.

pistää kyllä vituttamaan joka kerta kun metrosta poistuu niin siihen oven eteen tunkee ensimmäisenä kaikki vanhukset, äidit+lastenrattaat ja muut hitaat yksilöt, sitten ne jää jumittaa niihin saatanan rappusiin(ei rullaportaat) ja ylös pääsee etananvauhtia. En tajua kun on NIIN kiire päästä ulos ja sitten viim. rappusissa vauhti loppuu, ja muukin porukka änkee sen takia ja tulee yks saatanan kaaos.

Ikkunoiden rappaaminen autosta, lohko lämppärin johdon laittaminen/irroittaminen ja muutenkin kaikki ylimääräinen fyysinen homma jota joutuu sään vaihteluiden takia tekeen, renkaiden vaihdot yms :curs: ärsyttävää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom