Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Ärsyttää kun tervehtii toista ihmistä ja molemmat esittelevät itsensä yhtä aikaa. Jää siinä omaa nimeä tavatessa sen toisen nimi kuulematta eikä kehtaa kysyäkään sitä uudestaan.
Tämä asia on taas tapetilla kun eilen aloitin uudessa työpaikassa jossa "tutustun" koko ajan uusiin ihmisiin. Eikö tuohon ole mitään sääntöä kuka sanoo nimensä ekana? Vanhempi? Pidempi? Rumempi?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
HITB sanoi:
Yleensä jos pyörällä olen liikkeellä ja tie taas kerran tukittu, niin olen havainnut hyväksi keinoksi hieman jarruttaa etujarrulla (mulla ne jarrupalat vinkuu aika hyvin), niin mummot aina hyppii tien sivuun ja ite pääsee sopivasti jatkamaan matkaa. :D
Kokeile teeveestä tuttua 'Jaffat tulloo!' sotahuutoa, saattaa toimia.

Sellainen ilmiö kuin: istut bussissa jossa on yli puolet paikoista tyhjillään/lähes tyhjillään, sitten tulee pappa "hieman iäkkäämpi mies" bussiin ja käskee luovuttamaan paikkansa hänelle ja joka suunnassa vapaa paikka, sittenkun kysyy että miksei voi istua vaikka siihen viereen niin tulee käsky.huuto.kilju.potku.tärinä.vapina.kommentti: JO ON NYKYNUORISO KUMMALLISTA !!! jne. jne. jne... .. . ei ehkä kuulosta niin ärsyttävältä koska en löydä sanoja tälle tarinalle, mutta ne jotka ovat kyseisen ilmiön kokeneet, tietävät
upto.gif

GynoTissi sanoi:
Ärsyttää kun tervehtii toista ihmistä ja molemmat esittelevät itsensä yhtä aikaa. Jää siinä omaa nimeä tavatessa sen toisen nimi kuulematta eikä kehtaa kysyäkään sitä uudestaan.
Tämä asia on taas tapetilla kun eilen aloitin uudessa työpaikassa jossa "tutustun" koko ajan uusiin ihmisiin. Eikö tuohon ole mitään sääntöä kuka sanoo nimensä ekana? Vanhempi? Pidempi? Rumempi?
Etiketti: "Hyvien tapojen mukaan esitellään ensin mies naiselle, nuorempi tai alemmassa virka-asemassa oleva vanhemmalle tai ylemmässä virka-asemassa olevalle. "

Liekö jo joku sanonut. Se on ärsyttävää kun meinaa tulla aivastus, mutta ei sitten tulekaan ;)

GynoTissi sanoi:

Ihan sama kuka esittelee ja milloin. Jos ihmisiä on enemmän, kuin yksi, niin varmasti unohtaa noin kolmen sekunnin kuluttua kaikkien nimet.

Meidän firmassa tätä ensimmäistä esittelykierrosta kutsutaan "apina-kierrokseksi": "Kaikki muistaa apinan, mutta apina ei muista ketään." :)

Zener sanoi:
Ihan sama kuka esittelee ja milloin. Jos ihmisiä on enemmän, kuin yksi, niin varmasti unohtaa noin kolmen sekunnin kuluttua kaikkien nimet.

Tää on muuten niin helvatan tosi. Itselle käy jatkuvasti niin, että nimet unohtuu ja siitä tulee kohtuullisen noloja tilanteita. Noh, nyt pyytelen anteeksi ja kysyn nimen uudestaan. En mä sille voi mitään, että omaan hyvän mutta totta tosiaan hieman lyhyen muistin :D

Ihana threadi löytyi! :D Pääsee purnaamaan.

Mua ärsyttää:
-vihannes/hedelmähyllyjen pussit, joita ei saa auki
-jos on leffassa ja takana olija potkii mun tuolia
-sana: lihoaminen. Se on lihominen!!
-purkan jauhaminen suu auki
-mustalaiset (minäkö rasisti??)
-jos bussipysäkillä on kymmenen ihmistä ja bussi tulee niin kaikki menee huitomaan että se varmasti pysähtyy
-iltapäivälehtien lööpit
-tuntemattomat ihmiset, jotka tulee tarpeettomasti liian lähelle
:curs: (noille kaikille yhteisesti)

tällaisia tuli mieleen.

Minua vituttaa tällä hetkellä se, että pitää lähteä juoksemaan ja ulkona sataa vettä pieninä, partaveitsen terävinä kusipääpisaroina. Vittu. Mutta menen, vaikka sitten kuolisin vitutukseen.

Jotkut karkkupussit on sellasia että niissä ei oo semmosta viiltokohtaa mistä sen sais helposti auki vaan se pitää avata joillakin muilla menetelmillä niin mun on aina loppujen lopuks avattava se pussi sillai vanhan aikasesti repäsemällä ja tiedän että seurauksena kolmasosa mässyistä lentää lattialle niin silti on pakko tehdä niin ja ainahan ne karkit lentää sieltä.

Toinen samanlainen on uuden riisipaketin avaaminen. Niissähän on nykyään sivulla semmonen sydeemi mikä pitää painaa sisään tms ja sit sieltä kaadetaan sitä riisiä niin aina siinä avaamisessa lentää muutamat riisin jyväset joka puolelle lattiaa.

Aina kun on ottanut täyden roskapussin pois ja sitonut sen ja laittanut seinää vasten nojaamaan se kaatuu aina poikkeuksetta ja hyvässä lykyssä sieltä lentää jotain vastenmielistä mömmöä matolle.

Jimbe sanoi:
Jotkut karkkupussit on sellasia että niissä ei oo semmosta viiltokohtaa mistä sen sais helposti auki vaan se pitää avata joillakin muilla menetelmillä niin mun on aina loppujen lopuks avattava se pussi sillai vanhan aikasesti repäsemällä ja tiedän että seurauksena kolmasosa mässyistä lentää lattialle niin silti on pakko tehdä niin ja ainahan ne karkit lentää sieltä.

Toinen samanlainen on uuden riisipaketin avaaminen. Niissähän on nykyään sivulla semmonen sydeemi mikä pitää painaa sisään tms ja sit sieltä kaadetaan sitä riisiä niin aina siinä avaamisessa lentää muutamat riisin jyväset joka puolelle lattiaa.

Aina kun on ottanut täyden roskapussin pois ja sitonut sen ja laittanut seinää vasten nojaamaan se kaatuu aina poikkeuksetta ja hyvässä lykyssä sieltä lentää jotain vastenmielistä mömmöä matolle.

Mä olen huomannut että mitä enemmän tuote mainostaa olevansa light-dieettituote, sitä vaikeampi on avata koko pakkaus. No, näin ainakin jää koko paska syömättä.

Mocca81 sanoi:
-tuntemattomat ihmiset, jotka tulee tarpeettomasti liian lähelle
Tämä on niin kulttuurisidonnainen juttu. New Yorkin metrossa esim. oli hyvä tapaus kun lihava 50 v. nainen halusi istumaan ja tilaa oli kahden miehen välissä n. 30 cm. Nainen vaan istumaan siihen rakoon ja "vetkutti" persettään, jotta pääsi penkkiin asti. Miehet siinä vieressä eivät olleet huomaavinaan.

Suomalainen olisi tässä tapauksessa jo vaihtanut vihaisena paikkaa. :)

Todella pieni, mutta niin pienesti ärsyttävä kuitenkin... Tuo pakkiksen ylälaidan mainosbanneri on noin 2mm liian leveä ja sen takia on nyt selaimen alalaidassa vaakatasoinen skrollauspalkki. Näin siis 1024x768 resolla.

Ihmisten tyhmät kysymykset. :wall:

"Mitä sä täällä teet"
Kysytty parikertaa baarissa ja kerran kuntosalilla. Siis mitä helvettiä. Miltä näyttää. Mitä noissa paikoissa yleensä tehdään, poimitaan marjoja vai.

ja toinen

"Mix sä et dokaa"
Kysytty montakertaa ja kysyjänä "kaverit" jotka itse dokaa duunikseen joka viikonloppu. Aina ei vaan jaksa selittää ettei nyt kiinnosta.

Sitten vielä ihmiset jotka luulevat, että auto kulkee ilman bensaa. On se nyt ainakin kohteliasta kysyä, että haluaako sitä bensarahaa, aikin jos ollaan pitenmällä reissulla.

Tulipa avauduttua ja kyllä helpotti. :lol2:

unreal sanoi:
Ihmisten tyhmät kysymykset. :wall:

"Mitä sä täällä teet"
Kysytty parikertaa baarissa ja kerran kuntosalilla. Siis mitä helvettiä. Miltä näyttää. Mitä noissa paikoissa yleensä tehdään, poimitaan marjoja vai.

ja toinen

"Mix sä et dokaa"
Kysytty montakertaa ja kysyjänä "kaverit" jotka itse dokaa duunikseen joka viikonloppu. Aina ei vaan jaksa selittää ettei nyt kiinnosta.

Sitten vielä ihmiset jotka luulevat, että auto kulkee ilman bensaa. On se nyt ainakin kohteliasta kysyä, että haluaako sitä bensarahaa, aikin jos ollaan pitenmällä reissulla.

Tulipa avauduttua ja kyllä helpotti. :lol2:

Varsinkin tuo viiminen juu perkele! Parasta on kun kuskaa naispuolisia ihmisiä ja bensamittari näyttää lähemmäs nollaa, kun pyytää kuskattavilta (joita ilman olisin varmaan ollut kotona nukkumassa enkä tuhlannut 25l bensaa) lahjoitusta bensiiniä varten, tulee sieltä peräti 1€/kuskattava ja vielä "missä sä muuten meinasit kolikoilla tankata" Nii-i tiedä sitten perkele mihin sitä menisi tankkaamaan. Kun sitten nämä kyseiset henkilöt täytyy viedä kotiovelle asti niin auton ovia ei edes voi laittaa kiinni, eikä kiitosta paljoa heru. Enpä toista kertaa kuskannut, vieläkin varmaan ihmettelevät että minkä takia se nyt silla ja miksi sitä piti baarista kotiin kävellä.

BadTaste sanoi:
Todella pieni, mutta niin pienesti ärsyttävä kuitenkin... Tuo pakkiksen ylälaidan mainosbanneri on noin 2mm liian leveä ja sen takia on nyt selaimen alalaidassa vaakatasoinen skrollauspalkki. Näin siis 1024x768 resolla.

:lol2: :lol2: :lol2: :lol2:

en olis ees huomannut :lol2:

Zip! Ylöös!
Tuli jostain syystä tää thread mieleen, kun etsin kaukosäädintä kämpästä. Jumalllauta, että voi muuten olla raivostuttavaa, jos kapula ei ole käytettävissä vaan piilossa esimerkiksi maastoutuneena sängyn alle.:jahas:

Ihmiset, jotka soittaa 5 min ennen sovittua tapaamista kysyäkseen, että "missäs oot".
:wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall::wall: :wall: :wall: :wall:

Suositut

Back
Ylös Bottom