Ei niin ärsyttävä asia, mutta ihmetellyt olen. Niin, salilla kun aikansa käy aina suunnilleen samaan aikaan, niin ne samat tyypithän siellä yleensä on ja niistä tulee ns. tuttuja, vaikka heitä ei tuntisikaan. No mä ainakin aina tervehdin näitä naamatuttuja kun itse menen salille tai kun he tulevat, kun olen siellä. Ja kun he eivät kuitenkaan mitään kalakavereita ole, niin tervehdys on lähinnä pään nyökäytys tai joku ynähdys. Joskus tulee vahingossa sanottua ihan, että "terve". Toi tervehtiminen edellyttää kuitenkin katsekontaktia, muuten se ynähtäminen tuntuu vähän hölmöltä.
Kaikkien miespuolisten treenareiden kanssa tässä tervehtimisessä ei ole mitään outoa. Se sujuu päivästä toiseen ihan luontevasti. Mutta se "ongelma" on siinä, että kukaan nainen ei koskaan tervehdi. Siis mä voin kyllä olla se aloitteentekijä ja nyökätä sille typylle, mutta koskaan se typy ei katso silmiin tai ole sen oloinen, että haluais tervehtiä. Katselee vaan aina johonkin seinille. Ja tämä koskee ihan kaikkia naisia, iästä riippumatta, ketkä samalla salilla käy.
Joten punttimimmit jotain selitystä. Mun mielestä kuuluu ihan peruskäytöstapoihin, että vastaavanlaisessa tilanteessa tervehditään, vaikka ei tuttuja ollakkaan.
Elämän on toki jatkuttava tästäkin huolimatta. ;)
Kaikkien miespuolisten treenareiden kanssa tässä tervehtimisessä ei ole mitään outoa. Se sujuu päivästä toiseen ihan luontevasti. Mutta se "ongelma" on siinä, että kukaan nainen ei koskaan tervehdi. Siis mä voin kyllä olla se aloitteentekijä ja nyökätä sille typylle, mutta koskaan se typy ei katso silmiin tai ole sen oloinen, että haluais tervehtiä. Katselee vaan aina johonkin seinille. Ja tämä koskee ihan kaikkia naisia, iästä riippumatta, ketkä samalla salilla käy.
Joten punttimimmit jotain selitystä. Mun mielestä kuuluu ihan peruskäytöstapoihin, että vastaavanlaisessa tilanteessa tervehditään, vaikka ei tuttuja ollakkaan.
Elämän on toki jatkuttava tästäkin huolimatta. ;)