Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Ei niin ärsyttävä asia, mutta ihmetellyt olen. Niin, salilla kun aikansa käy aina suunnilleen samaan aikaan, niin ne samat tyypithän siellä yleensä on ja niistä tulee ns. tuttuja, vaikka heitä ei tuntisikaan. No mä ainakin aina tervehdin näitä naamatuttuja kun itse menen salille tai kun he tulevat, kun olen siellä. Ja kun he eivät kuitenkaan mitään kalakavereita ole, niin tervehdys on lähinnä pään nyökäytys tai joku ynähdys. Joskus tulee vahingossa sanottua ihan, että "terve". Toi tervehtiminen edellyttää kuitenkin katsekontaktia, muuten se ynähtäminen tuntuu vähän hölmöltä.

Kaikkien miespuolisten treenareiden kanssa tässä tervehtimisessä ei ole mitään outoa. Se sujuu päivästä toiseen ihan luontevasti. Mutta se "ongelma" on siinä, että kukaan nainen ei koskaan tervehdi. Siis mä voin kyllä olla se aloitteentekijä ja nyökätä sille typylle, mutta koskaan se typy ei katso silmiin tai ole sen oloinen, että haluais tervehtiä. Katselee vaan aina johonkin seinille. Ja tämä koskee ihan kaikkia naisia, iästä riippumatta, ketkä samalla salilla käy.

Joten punttimimmit jotain selitystä. Mun mielestä kuuluu ihan peruskäytöstapoihin, että vastaavanlaisessa tilanteessa tervehditään, vaikka ei tuttuja ollakkaan.

Elämän on toki jatkuttava tästäkin huolimatta. ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En jaksanut lukea kaikkia posteja mutta yhdyn tohon jogurttipurkin kannen avaamiseen... Toinen asia on se kun tulee kaupasta ruokakassit käsissä ja alkaa etsimään kämpän avaimia kotiovella, niin se saatanan avain on aina siellä taskussa, joka tulee viimeiseksi tsekattua :evil:

Joskus ne maitotölkit on semmosia, et ku niit yrittää avata, ni ne taittuu sille jännästi taakse et niit saa sit kynsin ja hampain repiä auki... se on hankala selittää.

Juuston leikkaaminen loppumetreillä :curs: Sit ku juustopala on niin ohut, ettei voi leikata höylällä, mutta kuitenkin niin paksu, et maistuu pahalta leivän päällä :curs:

Huen sanoi:
Sama ongelma, saa olla tosi tarkka ravistellessa. On se varmaan helppoa olla pienimunainen.
Eikö pienimunaisten tarvi ravistella? Onko niillä joku venttiili vai? Nyt kaikki pakkiksen pienimunaiset antakaa informaatiota miten homma hoituu ja kalsarit pelastuu.

Lyhyempi putki, vähemmän tiputeltavaa jää matkan varrelle....?

Tai siis mistä mä nyt mistään pienimunaisista mitään tietäsin... :nolo:

Proteos sanoi:
Eikö pienimunaisten tarvi ravistella? Onko niillä joku venttiili vai? Nyt kaikki pakkiksen pienimunaiset antakaa informaatiota miten homma hoituu ja kalsarit pelastuu.
Joo, elikkä siis nenäliina kulkee aina taskussa mukana. Sillä sitten myötäkarvaan sipaisten pari kertaa ja ei kastu kalsarit.

BadHair sanoi:
Lyhyempi putki, vähemmän tiputeltavaa jää matkan varrelle....?

Tai siis mistä mä nyt mistään pienimunaisista mitään tietäsin... :nolo:
Gotcha! ;)
jarze sanoi:
Joo, elikkä siis nenäliina kulkee aina taskussa mukana. Sillä sitten myötäkarvaan sipaisten pari kertaa ja ei kastu kalsarit.
No ainahan nämä pyyhkimiset hoituu (mutta moni ei viitsi esim. baarissa kaivaa nessua taskusta ja kuivata vehjettä). Llähinnä jäi askarruttamaan miten pienimunaisilla ei kalsarit kastuisi kun on kyse ravistelusta. Putkea riittää käsittääkseni ihmisen sisäpuolellakin riittämiin(vrt. meissä jokaisessa asuu pieni johnholmes) joten kusen jäädessä putkeen se tuskin jää ainoastaan kehon ulkopuolella näkyvään ulokkeeseen. Toiseksi jos vehkeen pää on lähempänä kehoa (pieni munaiset), niin luulisi että siitä flirttaa kalsareillekin helpommin.

Heh.. menipä keskustelu mielenkiintoiseksi. Jostain syystä kun avaan tämän threadin, alkaa päässä soimaan välittömästi tunnari "...on mulla vehkeet heevoosen, taa-tirlan-tirlan-taa...".

pesin just auton ja voi vitun kivenhakkaamaat, joka pesukerran jälkeen vituttaa.. ja sit piki mitä on tullut kesällä asfalttihomojen tekosista :curs:

Banaanikärpäset - en tiedä mistä niitä on nyt yht'äkkiä siinnyt niin perkeleesti, mutta kyllä vituttaa, kun saa jatkuvasti olla läiskimässä käsiä yhteen. Ei meillä mielestäni niin paskaista pitänyt olla.

Mike sanoi:
Miksi ne muuten kysyy sitä plussakorttia? Ei kai se niiltä pois ole jos jollain ei sitä ole? Vai saako kaupat ite sitten jotain spesiaalia hintaa tukusta kun on tarpeeksi bonuksia käytetty?

Aika :wanha: viesti mutta pitänee kommentoida.
Aina kun vilauttaa plussakorttia jää tieto siitä mitä olet ostanut jonnekkin kaupan koneelle ja kauppaketju saa tietoa siitä mitkä tuotteet menee kaupaksi mihinkin vuoden aikaan. Tällä tavoin he voivat tilata sitä tiettyä tuotetta hieman enemmän kuin muina vuoden aikoina jne jne...

Kaupassa käydessä käy erittäin usein niin, että kun olen maksanut ostokseni ja siirryn sinne laarin päähän niitä lastaamaan, on edellinen asiakas vielä toisella puolella laaria lastaamassa omia kamojaan. Ei siinä mitään, mutta kassaneiti yrittää useimmiten tunkea seuraavan asiakkaan kamoja meikäläisen puolelle laaria vaikka siinä laarissa on kaksi sellaista liikuteltavaa väliseinää joilla sen voi jakaa jopa _kolmeen_ erilliseen osaan, mutta kassaneiti ei tätä tajua vaan jakaa sen aina vain kahtia ja yrittää vielä työntää kahden peräkkäisen asiakkaan tavarat samalle puolelle vaikka kaiken järjen mukaan niitä pitäisi koittaa änkeä sen puolelle joka on hidastellut kamojensa pakkaamista, eikä mun puolelle joka vasta on siirtynyt kassalta laarille. Ohokuntulipitkävirkemutkumunelämäonniiiiiiiinvaikeeta.

Tämä on varmaan jo ollut täällä, mut anyways: Mua ärsyttää suunnattomasti se miksi ruokatavaroissa yms. EI KOSKAAN ole sitä parasta ennen merkintää siinä kohti missä lukee "Parasta ennen" vaan aina pitää kääntää, vääntää ja pyörittää sitä ko. tavaraa, että sieltä jostakin kulman takaa löytää sen pienellä präntätyn merkinnän.

M.H sanoi:
Aina kun vilauttaa plussakorttia jää tieto siitä mitä olet ostanut jonnekkin kaupan koneelle ja kauppaketju saa tietoa siitä mitkä tuotteet menee kaupaksi mihinkin vuoden aikaan. Tällä tavoin he voivat tilata sitä tiettyä tuotetta hieman enemmän kuin muina vuoden aikoina jne jne...

Öööhh.. Eiköhän niillä jää joka asiakkaan kohdalta tieto mitä on ostettu ja kuinka paljon eikä ainoastaan plussa-asiakkailta. Loppupeleissä aika pieni osa asiakkaista on kanta-asiakkaita ja paljon kattavampaa on katsoa myynnit kaikkien asiakkaiden kohdalla.

Ja voipi aivan hyvin olla että kauppiaat saavat jotain hyötyä tuosta plussakortin sahaamisesta, kun ainakin k-kaupat saavat Keskolta bonuksia myydyistä pirkan tuotteista niin luulisi että siitäkin palkitaan kun paljon kanta-asiakkaita pyörii nurkissa.

juu sanoi:
Öööhh.. Eiköhän niillä jää joka asiakkaan kohdalta tieto mitä on ostettu ja kuinka paljon eikä ainoastaan plussa-asiakkailta. Loppupeleissä aika pieni osa asiakkaista on kanta-asiakkaita ja paljon kattavampaa on katsoa myynnit kaikkien asiakkaiden kohdalla.

Toki niinkin, mutta plussa-/bonuskortti nimenomaan erittelee sinut yksilönä.

Kappa(ketju) saa siis tykkänään spesifimpää tietoa kuin pelkkiä kokonaismyyntejä seuraamalla - saadaan yhdistettyä ne eri kauppareissusi keskenään ja näin saadaan henkilökohtaisia tilastoja yksittäisen ihmisen vaikka koko vuoden ostoksista.

Bonusasiakas siis tavallaan tekee ilmaiseksi ostokäyttäytymiskartoitusta jokaisella kauppareissullaan.

Ja näistä yksilöiden kokonaisostoksista voidaankin sitten jo parsia varsin mielenkiintoisia tilastoja, profiileita yms., joita voidaan sitten hyödyntää tuotteiden sijoittelussa, markkinoinnissa, tilauksissa jne. jne.

Joko nykyään bonus-asiakkaille lähetetään kohdennettuja kampanjoita kotiin, vai estikö joku Suomen laki tämän? Eli siis jos olet makkaran ja sinapin suurkuluttaja, niin alkaako tulla kotiin makkaramainoksia?

drone sanoi:
Banaanikärpäset - en tiedä mistä niitä on nyt yht'äkkiä siinnyt niin perkeleesti, mutta kyllä vituttaa, kun saa jatkuvasti olla läiskimässä käsiä yhteen. Ei meillä mielestäni niin paskaista pitänyt olla.
Ei se paska, vaan vesi. Jos laseissa on vettä, tai jätät likoamaan astioita pieneenkin vesimäärään, niin siitäkös nämä pikkuveijarit vaan innostuu sikiämään :)

Kimple sanoi:
Kaikkien miespuolisten treenareiden kanssa tässä tervehtimisessä ei ole mitään outoa. Se sujuu päivästä toiseen ihan luontevasti. Mutta se "ongelma" on siinä, että kukaan nainen ei koskaan tervehdi. Siis mä voin kyllä olla se aloitteentekijä ja nyökätä sille typylle, mutta koskaan se typy ei katso silmiin tai ole sen oloinen, että haluais tervehtiä. Katselee vaan aina johonkin seinille. Ja tämä koskee ihan kaikkia naisia, iästä riippumatta, ketkä samalla salilla käy.
Tunnustan, syyllistyn joskus tai aika useinkin tähän. Niitä, ketkä tulee vastaan ennen treenin aloittamista, tervehdin kyllä. Mutta jos treeni on jo menossa, niin silloin ajatukset on niin siinä treenissä ja mielikuvituslaput silmillä, enkä oikeesti nää ketään, enkä hae katsekontaktia tervehtiäkseni. En kyllä ole ajatellut olevani epäkohtelias, vaan ainoastaan keskittynyt siihen treeniin.

Olen ihmetellyt samaa asiaa. 95 % naisista salilla katselee seinille tai on muuten vain vaivaantuneita kun kävelee ohi. Samat naamat on melkein päivittäin siellä mutta tervehtimään ei opita/uskalleta.
Ja ei, jokainen nainen ei ole sen näköinen että mulla olisi "haluan tulla sun naamallesi" ilme päällä.

Mä yritän tervehtiä kaikkia tasapuolisesti salille mennessä. Useimmiten saan vastakaikua, mutta vähän nuoremmat pojat kääntää äkkiä pään pois ettei vaan tarvi sanoa mitään.
Ja tietysti uudet tyypit ensin vähän aikaa kattelee enneku alkaavat morjestella.
Treenin aikana en minäkään paljon muita huomaa kun on niin keskittynyt omiin tekemisiin, ymmärrän, että tuosta voi saada ylimielisen kuvan, mutta jos on asiaa niin saa tulla treenin jälkeen ihan rennosti juttelemaan ;)

Ai niin, yksi asia mikä vituttaa kroonisesti on ainainen rahapula ja tällä hetkellä aihetta sadattelemiseen antaa flunssa :curs:

yajo sanoi:
En tiedä onko tullu vielä, mutta itteä vituttaa jos ei saa sukkaa jalkaan. Esim. jos jalat on hikoillu tai suihkun jälkeen huonosti kuivattuihin jalkoihin yrittää laittaa sukka niin voi vittu sitä vitutusta.

Niin, tai yrität ottaa hiestä läpimärkää t-paitaa päältä pois. Miksi Oulussa ei oo nudistisalia?

suortti sanoi:
Tuli vielä mieleen, että ärsyttää, kun kuulokkeiden johto jää tuolin pyörien alle.
Mike sanoi:
Tuo on sitten muuten järin ärsyttävää kun se tapahtuu. Tässä hyvä esimerkki juuri suhteettomasta vitutuksesta, minkä voisi helposti estää, mutta kun vain jostain syystä ei tule tehtyä asialle mitään.

Tähän on ratkasuna langattomat kuulokkeet! :worship:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom