Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Mua vitutti tänään tosi rajusti, kun lähdin koulusta ja n. sadan metrin päästä näin että bussi meni jo. Vaikka tietääkin että uus tulee 10 minsan päästä, teki silti mieli tappaa joku. Nyt mua vituttaa suhteettomasti että joku torspo naapuri kolistelee kännissä rappukäytävässä.
Mun verenpaine nousee myös siitä, että yks kusipää vetää röökiä omassa kämpässään, hississä ja rappukäytävässä, josta se perkeleen savu leviää koko taloon. Ihanaa kun tulet treeneistä niin saat haistella sitä vitun paskaa. Sitten KUN mä olen perkeleen iso ja kireä, menen ja tungen palavan soihdun se perseeseen.

Ai niin, ja se vitun TV-lupamaksu tuli tänään! Saatana miten kivaa. Maksa sitten jotain helvetin lupamaksuja, kun koko toosasta tulee kuitenkin pelkkää paskaa.

Joo, myönnetään, olen kärsimätön,äkkipikainen, sairas ja hullu.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tyhmät ihmiset ärsyttävät minua suunnattomasti! Myös sellaiset ihmiset jotka esim ovat tietävinään bodauksesta kaiken ja rupeavat puhumaan faktojen yli omia "kokemuksiaan" ainoana oikeana tietona, vaikka se olisi täyttä paskaa!
Siis sellaiset mukamas viisaat, mitkä ovat aina tietävinään kaikesta kaiken.
Myös ah niin ihanat naiset, jotka eivät osaa ajatella tippaakaan realistisesti vaan järkeilevät kaiken tunteella. :wall: Ei saamari että pistää hermoon

Minun Perjantain avautuminen....

pori1980 sanoi:
ja sit piki mitä on tullut kesällä asfalttihomojen tekosista :curs:
Tuota tuota..
Ajattelin helpottaa murhettasi.
Ne mainitsemasi "asfalttihomot" pitävät maamme asfalttitieverkkoa yllä,
Ilman heidän työtään saisit ajaa soratiellä ja luulenpa että
sitten sinä vasta kivenhakkaamista jotain tietäisitkin. ;)

Nyt ärsyttää kotona pörräävät piskuiset pylly roikkuen lentävät banaanikärpäset. Alussa niitä oli tiskialtaan ympäristössä muutama pörräämässä mutta nyt aamulla pelmahtaa hirmu parvi liikenteeseen kun tiskialtaalle menee. Parin päivän aikana oon läpsiny noita kuoliaaksi jotain 30-40 kappaletta mutta aina niitä jostain tulee lisää.
Protsku sekoittimeenkin niitä survoutuu lauma kaupalla vaikka ei varmana oo rakoa kuin millin verran jossain. (ilmeisesti tykkäävät XL protskun aromista ;) ) Voi jee, mistä noita sikiää, ei ne tunnu tulevan roskiksesta eikä viemäristä, hedelmätkin on kylmiössä bannattuna..

Manala sanoi:
Tyhmät ihmiset ärsyttävät minua suunnattomasti! Myös sellaiset ihmiset jotka esim ovat tietävinään bodauksesta kaiken ja rupeavat puhumaan faktojen yli omia "kokemuksiaan" ainoana oikeana tietona, vaikka se olisi täyttä paskaa!

Sama asia lähes joka aiheessa. Joku on tietävinään ko. aiheesta kaiken ja vielä enemmänkin. Samapa tuo, kunhan nyökyttelen niin eipä tarvitse alkaa selittelemään [ siis jos tiedän ko. aiheesta sen että asia ei näin ole ]

"Tässä on vain kaksi kaloria" "Saan päivässä 2000kaloria ruoasta" Perkele se on KILOkalori. Sama kuin jättäisi kilometri-sanasta tuon kilo-etuliitteen pois. Mitä siitäkin tulisi kun autokauppa ilmoittaisi autolla ajetun 30000m vaikka tarkoitushan oli puhua KILOmetreistä.

Sitäpaitsi energian SI-yksikkö on joule.

:curs: Nuo cd-r levyjen muovipäällysteet on suoraan saatanasta!! Kehittäkää nyt joku saatanan patentti ettei tarvi joka kerta kiroilla sen saatanan päällystemuovin kanssa!! :curs:

John R sanoi:
:curs: Nuo cd-r levyjen muovipäällysteet on suoraan saatanasta!! Kehittäkää nyt joku saatanan patentti ettei tarvi joka kerta kiroilla sen saatanan päällystemuovin kanssa!! :curs:

Hyväksi havaittu tekniikka on aukasta muovit kuulakärkikynällä, tunkee vaan kynänpään (se terävämpi) kotelossa oleviin reikiin ja vääntää. :david:

Jos matto on kurtussa ku käyn syömää, ei jumalauta voi syödä jos tietää, että se matto on kurtussa siinä tuolinjalan vieressä!!! Oon yrittäny, mut pakko se matto on suoristaa. Ja asioden unohtelu ja nimenomaa sellanen unohtelu, et joutuu ravaamaa edestakaisin jonkuu asia takia, ku ei vaa muista ottaa kaikkia tarvittavia tavaroita kerralla mukaa..?!??! esim. juuri syöminen, juokse paikasta toiseen, ku huomaat että jotain puuttuu.. haarukka, lasi, voi..yms ja kaikki haetaan yksi kerrallaan!!!

Tanu sanoi:
Jos matto on kurtussa ku käyn syömää, ei jumalauta voi syödä jos tietää, että se matto on kurtussa siinä tuolinjalan vieressä!!!

Todella ärsyttävää tuokin mutta vittumaisempaa on mielestäni se kun oven edessä oleva matto on salakavalasti mennyt kurttuun ja aukaiset oven mutta kappas vaan, ovi jumittuukin mattoon ja jää puolittain auki, jolloin törmäät oven reunaan.

Erityisesti aamulla riski on suuri. Olen ihan varma, että vielä jonain synkkänä talviaamuna onnistun aiheuttamaan itselleni mustan silmän tällä tavalla.

Ruutiukko sanoi:
Todella ärsyttävää tuokin mutta vittumaisempaa on mielestäni se kun oven edessä oleva matto on salakavalasti mennyt kurttuun ja aukaiset oven mutta kappas vaan, ovi jumittuukin mattoon ja jää puolittain auki, jolloin törmäät oven reunaan.
Ja kun avaat oven, niin se koko matto menee iha vituiks :D No ei muutaku uus yritys ja matto on taas iha vituillaan!!! Kyllä saa sellasen vitutuksen ettei pahemmasta väliä, ja viel noin pienestä asiasta.. :lol2:

unreal sanoi:
Hyväksi havaittu tekniikka on aukasta muovit kuulakärkikynällä, tunkee vaan kynänpään (se terävämpi) kotelossa oleviin reikiin ja vääntää. :david:

Kiitos, ongelma ratkaistu. Voiko kynä olla esim. lyijykynä, vai pitääkö olla kuulakärki? :david: ;)

No se että ihmiset kävelevät AINA keskellä tietä kun yritän ajaa pyörällä ja aina joku on mun edessä (pyörän kello ei toimi). Sekin ärsyttää jos mummot mulkoilee vihaisesti kun kiireessään huristelee punaisia päin pyörällä tai kävellen.

- Dupatut mainokset, sen tuntee jo äänen painosta millon ne äänet on puhuttu siihen päälle, ja sitten kun ne äänet on vielä tehty mahdollisimman imeliks, pää meinaa räjähtää pampers mainoksia kattoessa.
- Meidän yli 10v. kissa on alkanu pitämään raivostuttavaa maiskutusääntä nuollessaan itseään, aina pitää musiikki lyödä täysille, kun alkaa kuulumaan sellaista porsasmaista mässytystä.
- Neloselta ja kolmoselta tulee mainokset lähes aina samaan aikaan, sitten on pakko katsoa YLE:n kanavia joilta tulee taas vaihteeksi aivan uskomattoman mielenkiintoisia keskusteluohjelmia, ja ruotsiksi.

Stalwart sanoi:
No se että ihmiset kävelevät AINA keskellä tietä kun yritän ajaa pyörällä ja aina joku on mun edessä (pyörän kello ei toimi). Sekin ärsyttää jos mummot mulkoilee vihaisesti kun kiireessään huristelee punaisia päin pyörällä tai kävellen.

Luit mun ajatukseni.
Mullakaan ei kello toimi ja kaikki mummot kulkevat aina väärällä puolella tietä. :curs:

Ratu sanoi:
Vituttaa kun julkisissa kulkuneuvoissa roudataan pikkulapsia. Ne ei pysty koskaan olemaan hiljaa koko matkaa, vaan aina jossain vaiheessa alkaa hirveä huuto ja rääkyminen. Se vituttaa ankarasti varsinkin rankan duunipäivän jälkeen.

Puhumattakaan siitä että kun käyt kohmelosafkaa syömässä jossain hesellä niin eiköhän perkele niitä termiittejä vingu joka pöydässä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom