Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
-Ihmiset, jotka jonottaa määrän x minuutteja bussiin/kaupan kassalle ja vasta siinä tiskillä aletaan kaivaa sitä lompakkoa sieltä hevonvitusta. Ja jos on mahdollisuus maksaa kolikoilla, sen parempi.

Ihmiset kassoilla jotka eivät laita "kapulaa" ostostensa taakse :curs:

Mua ei asia ennen vituttanut, ennen kuin joku valitti siitä pakkiksella. Nyt jos joku ei laita, niin tulee mieleen että vittu mikä kusipää.

Mua ei asia ennen vituttanut, ennen kuin joku valitti siitä pakkiksella. Nyt jos joku ei laita, niin tulee mieleen että vittu mikä kusipää.

Mä usein nautin siitä, jos joku unohtaa laittaa sen kapulan. Sitten laitan sen itse ja pääsen ajattelemaan taas kuinka paljon parempi ihminen olenkaan.

Se, kun naapurit eivät viitsi ilmoittaa remonteistaan kertomalla siitä esim. ilmoitustaululla, vaan ilmoittavat siitä alkamalla poramaan aamu seitsemältä!

Mä usein nautin siitä, jos joku unohtaa laittaa sen kapulan. Sitten laitan sen itse ja pääsen ajattelemaan taas kuinka paljon parempi ihminen olenkaan.

Mä teen toisinpäin. Alan kylmästi latomaan tavaraa sen edellisen perään. Yleensä tyyppi hädissään juoksee asentamaan kapulaa. Joskus tahtoo mennä omat kamat sen edellisen piikkiin, mutta sou not.

Nimimerkki J.. vähän jo avautukin näistä kevyen liikenteen ongelmista, mutta pitänee tehdä vielä pieni lisäys. Nyt kun oon olosuhteiden pakosta joutunut käyttämään kohtalaisen paljon kevyen liikenteen väyliä, niin yksi asia on ruvennut oikeen kunnolla ihmetyttämään. Nimittäin joidenkin naisten kyvyttömyys kulkea kevyen liikenteen väylän oikeata reunaa. Suurin osa ihmisistä toki kulkee enemmän tai vähemmän normien mukaisesti, mutta se 10%, joka ei näitä normeja noudata, on lähes poikkeuksetta naisia. Mistähän tämmönenkin mahtaa johtua? Jos on muutenkin ollut ärsyttävä päivä, niin tämmönenkin pikkuasia pistää veret kiehumaan.

Mun tekis mieli hakata jokainen ihminen, joka kulkee kevyenliikenteenväylää vasemmalla kaistalla. Vittu, siellä on oikeanpuoleinen liikenne! Saatana. Aina tekis mieli pyörällä ohi ajaessa läväyttää avari naamaan..

Mua ärsyttää ihmisten suhisevat ässät. Eniten vituttaa stadin ässä. Tällä hetkellä kuitenkin kovasti vituttaa sen Jenkki-biisikisan voittajaräppärin karmivan suhiseva ässänperkele.

Ihmiset kassoilla jotka eivät laita "kapulaa" ostostensa taakse :curs:

Itseäni ärsyttää tuo toisinaan aivan suunnattomasti. Oikein ärtynyt kun olen niin teen sen edeltäjän puolesta aika suurieleisesti, tahallaan siis. Esim nojaan etummaiseen henkilöön ja kurotan sen päälle/ohi niin että joutuu antamaan tilaa ja sitten asetan sen kapulan siihen. Toisinaan kun oikein vituttaa alan lätkiä omia ostoksia siihen toisen kanssa ihan samaan ilman mitään rakoa, ja kun saan tilaa niin nappaan sen kapulan ja länttään siihen väliin. Eniveis pyrin sen aika usein tekemään niin että edeltäjä tajuaisi olevansa vitun ääliö.

Ja tätä tapahtuu useita kertoja viikossa, rasittaa suunnattomasti koska muiden töppäily/hidastelu kassajonossa aiheuttaa turhaa ruuhkaa. Asioiden pitää edetä sujuvasti.

-ihmiset jotka ei väistä. varsinkin itäkeskuksessa. jos kävelen niin kaikki, siis ihan kaikki kävelee päin. ihan sama vaikka menisin seinän vieressä tai keskellä hallia, se toinen kävelee aina päin. sitte saat poukkoilla siellä puolelta toiselle.

- ihmiset jotka pitää kokousta keskellä tietä, suojatietä, tai jää siihen heti oven eteen kun mennään vaikka sisälle kauppaan, junaan, kioskiin, tai tullaan pois kaupasta tai junasta "AI MISSÄS ME NYT OLLAAN ?! JARKKO LAITA KENGÄN NAUHAT KIINNI HETI !" ja parkkiin keskelle ovea. siinä on hyvä varsinkin ostoskärryjen kanssa tai lastenrattaiden kanssa on hyvä olla siinä keskellä ovia..ei voi mennä sivummalle

-ihmiset jotka ei voi lähteä liikennevaloista "ripeästi". ai vihreä sytty..hmm..laittaa vaihteen..lähtee liikkeelle...ja sitte ku koitat mennä ohi ni se kaveri löytääkin lisää vauhtia jostain, joten se siitä ohituksesta..

- aika varkaat kassalla. "ai paljonko ?!!..tossa on 0,25..0,35..nii paljonko se oli..ai 7,35..tossa 1,50..paljonko" tai sitte jos on kärryllinen tavaraa ja puolet on punnaamatta.."joo ei täs oo hintaa..eikä tässä, eikä tässä..oho.."

-sauvakävelevät ihmiset. tullaan 7 kaveria rinnan kävelytietä ja kaikilla sauvat, et pääse mistään ohi, sitte ku pidät sitä omaa kaistaa vähän, ni mulkoillaan ja ihmetellään kovaan ääneen tätä nuorisoa..voi voi..koskee myös lastenrattaita.

-pihalla huutavat lapset, ikkunaan palloa potkivat lapset. tai välinpitämättömät vanhemmat. auto parkkiin oven eteen tavaroiden purun ajaksi. sillä aikaa yks lapsi hinkkaamassa itseään auton kylkeä vasten. ripitin sitä hetken ja muut pihan vanhemmat kattoo leikkipaikalta että mitä toi meiän lapselle huutaa...itse siis lapseton. en vain ehkä ymmärrä. noista lapsista sais ihan oman kirjankin tehtyä.

no ehkä tää tästä.

Jos sie tolla tavalla alat lähentelemään niin nehän suorastaan tarkoituksella jättää sen kapulan laittamati :D

90% näistä on varttuneempia rouvia tai selkeästi mummoja. Miehet ei juuri koskaan tee moista virhettä (paitsi jotkut naama norsunvitulla olevat nollatestoiset vaikeat tapaukset, nekin aina selkeästi iäkkäämpiä tyyppejä jotka luulevat etteivät käytössäännöt koske kuin heitä nuorempia ihmisiä).

Joillakin ihmisillä on ihan vitun ärsyttävä piirre tekonauraa ja puhua samaan aikaan kertoessaan jotain "hauskaa" juttua. Vittu että se on idiootin kuuloista kun tällainen henkilö kertoo omasta mielestään jonkun hauskan jutun ja lo HOH ppu haahah vaiheessahahaahaa alkaaahahahah seHEHEHEHH vitunhAHAHAH tekonauruhhuhuhahaha tuleHHAHmaan sinne vitunhhahaha jutun sekaaannhhahaha!

Ja vielä helvetin kovalla äänellä.

Ja nyt huomatkaa, tässä ei siis ole kyse siitä että tätä henkilöä oikeasti naurattaa se juttu, vaan tämä on sellaista sellaista väkisin tekonauramista.

Kapuloista tuli mieleen kaupan kassat, jotka jättää sen pitkän liukuhihnan ainoan vapaan kapulan sinne reunalle melkein kainaloonsa, eivätkä liu'uta pienellä vaudilla sinne missä sitä tarvitaan. Vois kai sen sitten laittaa juuri ennen maksajan vaihtumista, mutta ärsyttää silti. Jätetään vaikka saatana koko kapulat käyttämättä sitten jos niitä kerran pitää niin jemmata.

Eiköhän iskenyt taas tää helvatin torticollis kun tein vinopenkkiä tänään salilla.. milloinhan sitä oppis kysymään varmistajan spottaamaan niin ei tarvis tekniikan kustannuksella äheltää väkisin sitä viimeistä toistoa ylös?! :david: :curs: :wall:

Joillakin ihmisillä on ihan vitun ärsyttävä piirre tekonauraa ja puhua samaan aikaan kertoessaan jotain "hauskaa" juttua. Vittu että se on idiootin kuuloista kun tällainen henkilö kertoo omasta mielestään jonkun hauskan jutun ja lo HOH ppu haahah vaiheessahahaahaa alkaaahahahah seHEHEHEHH vitunhAHAHAH tekonauruhhuhuhahaha tuleHHAHmaan sinne vitunhhahaha jutun sekaaannhhahaha!

Ja vielä helvetin kovalla äänellä.

Ja nyt huomatkaa, tässä ei siis ole kyse siitä että tätä henkilöä oikeasti naurattaa se juttu, vaan tämä on sellaista sellaista väkisin tekonauramista.

Ei jumalauta... Sama homma.

Mulla on ollut nyt todella pahoja vaikeuksia kuunnella erään henkilön selostuksia ties mistä asiasta. Ne tarinat itsessään ovat ihan ok, jopa hyviä, mutta ne pilataan aivan perkeleen jaarittelevalla ja pitkäveteisellä tunnin selostuksella ja aiheen viereen poukkoilulla, samalla pyöritellään silmiä ja maiskutetaan suuta ja tekonauretaan ja hymyillään ja tauotetaan sitä tarinaa kun se on muka niin vitun hyvä juttu. Olen huomannut etten ole ainoa joka näin tuntee, vaan noita samoja fiiliksiä pystyy lukemaan toisten kuuntelijoiden ilmeistä. Alkaa olemaan suht hohhoijaa-fiilis kun tietää jo että siihen vitun pointtiin ei tulla pääsemään pitkään aikaan ja ei koskaan ilman jatkuvaa tekonaurua.

Itsekin tapaan selitellä ja kirjoitella liian pitkästi ja on muutama mies siitä huomauttanut (jännä ettei muuten yksikään nainen), mutta noin perkeleen jaaritteleva ja tekonaurava ei ole kukaan toinen koko planeetalla. Argh.

Oikein ärtynyt kun olen niin teen sen edeltäjän puolesta aika suurieleisesti, tahallaan siis. Esim nojaan etummaiseen henkilöön ja kurotan sen päälle/ohi niin että joutuu antamaan tilaa ja sitten asetan sen kapulan siihen. Toisinaan kun oikein vituttaa alan lätkiä omia ostoksia siihen toisen kanssa ihan samaan ilman mitään rakoa, ja kun saan tilaa niin nappaan sen kapulan ja länttään siihen väliin. Eniveis pyrin sen aika usein tekemään niin että edeltäjä tajuaisi olevansa vitun ääliö.

Ilahdut varmaan suuresti tästä, mutta minä en käytä kapulaa. En halua koskea siihen hikiseen kapulaan, jota kaikki käpälöivät. Sitä paitsi kun ostokset menee kassanauhaa pitkin niin et kuitenkaan ehdi laittamaan niitä ostoksia ennenkuin olen maksanut ostokset, jonka jälkeen sun ostokset lähtee rullaamaan kassalle. Huvittaa se miten ihmiset kuvittelee, että kapulan avulla säästyy aikaa tai mitä ne nyt kuvittelevatkaan. Ehkä parhaimmillaan pari sekuntia. Mutta ihmiset haluavat aina varsinkin julkisissa paikoissa "osoittaa", että heillä on kiire, koska he ovat tärkeitä ihmisiä. Sitten törmäillään vihaisesti muihin (no, totta puhuen voisit nojata kyllä minuun kertomallasi tavalla..) ja hypitään raivosta jos joku ei osaa käyttää kapulaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom