Ryssät ja virolaiset.
Silloin kun ne härdelöi Suomalaisilla rakennustyömailla. Vituttaa syödäkkin jos on yhteiset jääkaapit ja ruokatilat. "Toppahousut" korkkailee niitä lasipurkkejaan ja mikroilee. Ne soosit haisee pirun pahalle :(
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ryssät ja virolaiset.
Äänekäs syöminen. :curs:
Ihmiset kassoilla jotka eivät laita "kapulaa" ostostensa taakse :curs:
Mua ei asia ennen vituttanut, ennen kuin joku valitti siitä pakkiksella. Nyt jos joku ei laita, niin tulee mieleen että vittu mikä kusipää.
Mä usein nautin siitä, jos joku unohtaa laittaa sen kapulan. Sitten laitan sen itse ja pääsen ajattelemaan taas kuinka paljon parempi ihminen olenkaan.
Ihmiset kassoilla jotka eivät laita "kapulaa" ostostensa taakse :curs:
Jos sie tolla tavalla alat lähentelemään niin nehän suorastaan tarkoituksella jättää sen kapulan laittamati :D
Joillakin ihmisillä on ihan vitun ärsyttävä piirre tekonauraa ja puhua samaan aikaan kertoessaan jotain "hauskaa" juttua. Vittu että se on idiootin kuuloista kun tällainen henkilö kertoo omasta mielestään jonkun hauskan jutun ja lo HOH ppu haahah vaiheessahahaahaa alkaaahahahah seHEHEHEHH vitunhAHAHAH tekonauruhhuhuhahaha tuleHHAHmaan sinne vitunhhahaha jutun sekaaannhhahaha!
Ja vielä helvetin kovalla äänellä.
Ja nyt huomatkaa, tässä ei siis ole kyse siitä että tätä henkilöä oikeasti naurattaa se juttu, vaan tämä on sellaista sellaista väkisin tekonauramista.
Oikein ärtynyt kun olen niin teen sen edeltäjän puolesta aika suurieleisesti, tahallaan siis. Esim nojaan etummaiseen henkilöön ja kurotan sen päälle/ohi niin että joutuu antamaan tilaa ja sitten asetan sen kapulan siihen. Toisinaan kun oikein vituttaa alan lätkiä omia ostoksia siihen toisen kanssa ihan samaan ilman mitään rakoa, ja kun saan tilaa niin nappaan sen kapulan ja länttään siihen väliin. Eniveis pyrin sen aika usein tekemään niin että edeltäjä tajuaisi olevansa vitun ääliö.