Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Se kun menee ottamaan perinteisen 250g annoksen rahkaa. Milbonaa kun syön, se on niissä 500g purkeissa eli puolet siitä. Sitten kun aion mennä herkuttelemaan, huomaan että joku perheenjäsen on mennyt ottamaan sieltä sellaisen 50g pois, jolloin oman annokseni rahka- ja sitä kautta proteiinimäärä on liian pieni. Suru.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Litran pahviset jogurttitölkit. Helvetti kun sinne seinille jää sitä jogurttia niissä aina jotain kaksi desilitraa. Sitten koitat saada ne jämät sieltä ulos, ravistelet tölkkiä ja odottelet se pönikkä kädessä jogurttikipposi äärellä, että ne tipat armollisesti suvaitsisivat valua ulos. Mikä siis ei koskaan tapahdu. Sitten epätoivoisena leikkaat purkin kahtia, jotta pääset kaapimaan sen seinät lusikalla. Tämä on hyvin sotkuista, sillä purkin seinille takertunut jogurtti tahrii sakset ja lusikanvarren ja sitä kautta kädet. Lopuksi pitää vielä huuhdella se pirun purkki miljoonaan kertaan, että sen saa puhtaaksi kaikista tahmeista kokkareista ja laitettua pahvijätteeseen. Vittu!

Mul on hyvä taktiikka miten saa purkin tyhjäks! Eli kun siel on enää jäljellä pohjat tai just se yks annos nii leikkaa veitsellä tai saksilla purkki kahtia. Sitten voi syödä ensin sen jogurtin siitä pohjapuoliskosta (ja säästyy muuten tiskiltäkin ku ei tartte mitään kulhoo) ja sitten kaapia vielä sen toisen puolen seinät lusikalla. Tollei ainakin ite teen ja purkit on kyllä aika autioita. :)

Hintamarkkailu. Ei nappaa yhtään. "Täähän maksaa 35 markkaa!" tai vielä pahempi "Muistan kun vuonna 83 essolta sai kahvin ja pullan vitosella." Älkää enää jaksako.

se vitutttaa kun pyöräparkissa oman pyörän kummallekin puolelle jotkut on mennyt laittamaan pyöränsä helvetin lähelle. Sitten kun yrität omaa pyörääsi ottaa niin eiköhän polkimet ja muut ulokkeet mene viereisten pyörien pinnojen ja ties minkä väliin ja siinä saa sitten yrittää avata sitä pyörien solmua..

Ihmiset tekee aina kaikki suurimmat ostokset jostain syystäklo 14:45-15:00 välillä. Ainakin vanhempi sakki. Kivaa se on katsella kun itsellä kiire bussiin ja se papparainen tajuaa että rahalla maksetaan vasta kun kaikki ostokset on jo laskettu yms. Sitten koko jono katsoo kun se papparainen alkaa etsimään sitä lompakkoa sieltä laukusta. Ja ettäkö maksaisi setelillä tai kortilla... EI! Vaan niillä helvetin kolikoilla... Maksoi 9.60€ ostokset ja näin sillä kympin setelin siinä niin sehän alkaa ottamaan kahden euron ja euron kolikoita, mutta silti joutuu viimeiset eurot maksamaan 20 senttisillä...

Paitojen kokoerot!! tilasin 2 salipaitaa XXL,XL perus koko mulla,pitää olla vähä runsaita salipaidat,toinen oliki sitte kauhee teltta ja toinen ihonmyötäinen..mutta kyllä tää toinenki pienenee vähä ku pesee :)

Paitojen kokoerot!! tilasin 2 salipaitaa XXL,XL perus koko mulla,pitää olla vähä runsaita salipaidat,toinen oliki sitte kauhee teltta ja toinen ihonmyötäinen..mutta kyllä tää toinenki pienenee vähä ku pesee :)

^^^^this

Itsellä on myös semmoinen ongelma kun olen lyhyt (n. 176cm) ja suht leveä, niin sopivien kauluspaitojen/puvun takkien/housujen löytäminen on tosi vaikeata. Aina pitää sit ostaa paita joka on mahasta liian iso.

Se kun kaupan kassalla ojennat pankkikortin ja ilmoitat että pankin puolelta suoritetaan maksu. Niin eikös 3 sekunnin päästä kassaneiti kysyy: "pankki vai luotto?" :wall:

Se kun kaupan kassalla ojennat pankkikortin ja ilmoitat että pankin puolelta suoritetaan maksu. Niin eikös 3 sekunnin päästä kassaneiti kysyy: "pankki vai luotto?" :wall:

Hervannan Subwayssa kävi aina niin, että kun leiväntekomuija laittoi leivän paahtumaan, se kysyi samalla mitä kasviksia tulee. Sit kun se otti leivän uunista niin se kysyi aina uudestaan sen "mitä kasviksia?". Vitutti aina huolella kun se muija otti mun tilauksen haltuun.

Löysät kalapuikot :( Voittaa jopa liian löysäksi keitetyn pastan.

Jaa niin, ja nykyaikaiset farkut kanssa. En tiedä mitä on tapahtunut, mutta tuntuu, että joka ikiset farkut on jotain matalalanteista mallia. Sitten, kun pikkasenkaan kumarrut, niin artturi paistaa. Varsinkin töissä ja ihmisten edessä helvetin kätevä..

No pari kolme desiä maitoa tai mehua sisään, peukalo/etusormiotteella tölkin suu kiinni ja ravistusta. Tulee oiva juoma ja liki kaikki jugurtti irtoo reunoilta. Ne ketkä ei maitoo tai mehua juo käyttää vettä, ei pöllömmän makuista sekään :)

Meillä kutsuttiin voimajuomaksi pienenä ;) Kaikkein paras kun 4-5 purkkia ja vielä eri makuisia jugurtteja esim. banaania, mansikkaa jne. sitten yhteen appelsiinimehua -> voimakkaat ravistukset -> juoma seuraavaan tötsään -> homma jatkuu kaikkien purkkien läpi. Sopii hyvin pieneen nälkään ja makuelämys on taattu!

Naama norsunvitulla kulkevat ihmiset, varsinkin vanhemmat naishenkilöt tässä kunnostautuu.

Just eilen todistin tilanteen jossa kaksi vanhempaa naista käveli vierekkäin (naama norsunvitulla) ja takaa tuli kolmas fillaria taluttaen (myös naama rutussa). Fillaria taluttanut nainen ei mahtunut edessä olevista ohi, joten hän vaan rysäytti ohi ja tönäisi toista naista. Kukaan ei sanonut sanaakaan, murhaavia katseita vaihdettiin. Huoh...

Miksi ei voi hymyillä, sanoa kiitos/anteeksi? Ja nuorisoa aina dissataan, paremmin tuntuu käytöstavat olevan nuorilla hallussa.

Se kun pysähdyt pyörällä ja alat laittamaan sitä lukkoon, niin 85% varmasti heijastin on lukon edessä. Joudut hieman siirtämään rengasta ja vòila saat pyörän lukkoon. Miksi se heijastimen täytyy osua just millilleen siihen lukon kohdalle? MIKSI?

Itseä ärsyttää nämä musagenreuskolliset eli "hevi on parasta ja räppi on paskaa"-ihmiset. Yhtä paljon kuin lökäpöksyiset räppärit jotka vieroksuvat raskaampaa musiikkia kuuntelevia "örisijöitä". Miksi täytyy puuttua toisen musiikkimakuun? Olen usein joutunut tilanteeseen, jossa keskustelen esimerkiksi jostakin artistista/bändistä ja väliin tulee joku toinen kertomaan kuinka hän kuuli kerran radiosta räppiä ja se oli paskaa.
Itse kuuntelen molempia ja lisäksi ainakin konemusiikkia ja suomirokkia. En siis ole hevari, räppäri enkä rokkari. Mikä minä olen, sekasikiökö?

En siis ole hevari, räppäri enkä rokkari. Mikä minä olen, sekasikiökö?

Etköhän sä ole vaan ihan normaali ihminen. Yleensä tuollainen ehdottomuus jää johonkin teini-ikään kun pitää kuulua johonkin jengiin, eikä uskalla diggailla "väärästä" musasta.

Kaikenmaailman heviautistit ja räppijäbät menettävät niin paljon jos jumahtavat vaan siihen tiettyyn genreen. Enkä nyt tarkoita että kaikesta pitäisi digata, mutta sellainen "minä en pidä -> kauheeta paskaa" asenne on naurettava.

Miksei nykyajan ihmiset osaa kulkea loogisesti kävely- ja pyöräteillä? Siis helvetti, ku ajan salille pyörällä tai salilta kotiin vähän kovempaa tai vaikka vaan kotoa kouluun ja toisin päin niin eikös tiet oo täynnä kaikissa maailman tetris-muodostelmissa kulkevia ihmisiä. Aamuisin on niitä ekaluokkalaisia, jotka poukkoilee tien toiselta puolelta toiselle tai kulkee vierekkäin 5 muun kaverinsa kanssa. Iltapäivällä sama juttu, kun nämä ovat päässeet koulusta, silloin myös tiellä on äitejä lasten rattaiden kanssa ja eikö ole pitänyt ottaa vielä se 3-vuotias toinen nappula mukaan ajamaan tuossa rinnalla jollain kolmipyöräisellä.
Sauvakävelevät mummot, joiden on pakko kulkea aina rinta rinnan pitää niitä keppejä sitten vielä niin leveästi kuin mahdollista. Pyöräilijät ja kävelijät, jotka ovat keskellä tietä eikä sitten mahdu kunnolla ohittamaan kummaltakaan puolelta. Hyvällä tuurilla nämä vielä menevät siksakkia tien toiselta puolelta toiselle niin ettei voi muuta kuin toivoa, ettei osu tähän ohimentäessä. Myös vastaan tulijat, jotka ovat väärällä puolella eivätkä sitten tajua väistää taikka pysyä sillä omalla puolellaan. Ei ole mukavaa, kun edestä viilettää alamäkeä itseään kohti joku henkilö x pyörällä eikä tämä ole sitten millään halukas väistämään. Sitten yrittää itse, ylämäkeä jo muutenkin painavana, hivuttautua pois tieltä...
Ja miten nämä kaikki edellämainitut tapaukset onnistuvatkin lähtemään liikkeelle juuri silloin kun itsekkin päätän lähteä pyöräilemään.

Miksei nykyajan ihmiset osaa kulkea loogisesti kävely- ja pyöräteillä? Siis helvetti, ku ajan salille pyörällä tai salilta kotiin vähän kovempaa tai vaikka vaan kotoa kouluun ja toisin päin niin eikös tiet oo täynnä kaikissa maailman tetris-muodostelmissa kulkevia ihmisiä. Aamuisin on niitä ekaluokkalaisia, jotka poukkoilee tien toiselta puolelta toiselle tai kulkee vierekkäin 5 muun kaverinsa kanssa. Iltapäivällä sama juttu, kun nämä ovat päässeet koulusta, silloin myös tiellä on äitejä lasten rattaiden kanssa ja eikö ole pitänyt ottaa vielä se 3-vuotias toinen nappula mukaan ajamaan tuossa rinnalla jollain kolmipyöräisellä.
Sauvakävelevät mummot, joiden on pakko kulkea aina rinta rinnan pitää niitä keppejä sitten vielä niin leveästi kuin mahdollista. Pyöräilijät ja kävelijät, jotka ovat keskellä tietä eikä sitten mahdu kunnolla ohittamaan kummaltakaan puolelta. Hyvällä tuurilla nämä vielä menevät siksakkia tien toiselta puolelta toiselle niin ettei voi muuta kuin toivoa, ettei osu tähän ohimentäessä. Myös vastaan tulijat, jotka ovat väärällä puolella eivätkä sitten tajua väistää taikka pysyä sillä omalla puolellaan. Ei ole mukavaa, kun edestä viilettää alamäkeä itseään kohti joku henkilö x pyörällä eikä tämä ole sitten millään halukas väistämään. Sitten yrittää itse, ylämäkeä jo muutenkin painavana, hivuttautua pois tieltä...
Ja miten nämä kaikki edellämainitut tapaukset onnistuvatkin lähtemään liikkeelle juuri silloin kun itsekkin päätän lähteä pyöräilemään.

Jos mua harmittais noin paljon pyöräillä yhdistetyllä pyörätie/jalkakäytävällä siirtyisin fillaroimaan kadun/tien puolelle :)

Kuulokkeet tai kuulokkeiden paikka on paskana ja sitten kun yrittää laittaa jotai tappomusiikkii soimaan, niin saa kädellä koko perkeleen ajan korjailla ja pyöritellä sitä kuulokkeiden johdon päätä siinä reiässä että rupeis toimimaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan:curs::curs::curs::curs:

Ja sitten kun ne lopulta toimii niin koko kone tiltissä ja romu kiinni ja auki.

Jos mua harmittais noin paljon pyöräillä yhdistetyllä pyörätie/jalkakäytävällä siirtyisin fillaroimaan kadun/tien puolelle :)
Sehän sitten vasta ärsyttääkin, kun kaikin eri tavoin porukka pyöräilee. Osa tekee sen oikein, osa leikkii hengellään.

Kannatan erillisiä pyöräilyteitä, mutta niissä on noi kävelijöiden ongelmat sitten.

Lose/lose situation.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom