Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Miksei nykyajan ihmiset osaa kulkea loogisesti kävely- ja pyöräteillä? Siis helvetti, ku ajan salille pyörällä tai salilta kotiin vähän kovempaa tai vaikka vaan kotoa kouluun ja toisin päin niin eikös tiet oo täynnä kaikissa maailman tetris-muodostelmissa kulkevia ihmisiä. Aamuisin on niitä ekaluokkalaisia, jotka poukkoilee tien toiselta puolelta toiselle

Olen joskus ajatellut, että aikuisten ihmisten kohdalla voisi hankkia jonkun alppitorven ja töräyttää sillä latua. Onhan tuo muuten jännä ilmiö sinänsä tuo liikennetapojen löystyminen, kaipa se tuli sen myötä kun pyörätiet yleistyi eikä tarvitse enää pelätä hengen menettämistä jos törttöilee väärällä tavalla ajokaistalla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kattoo vaikka autojen kuvia ja laittaa kuvia uusin välilehtiin ja jää vielä selaamaan "pääsivua", eikä näin ollen vielä nää välilehtiä, niin sit jossakin välilehdessä käynnistyy äänet täysillä joku saatanan automainos ja menee paskat housuun.:jahas::curs:

Astianpesukonetta tyhjentäessä johonkin kippoon on jäänyt vettä. Eihän sitä tietenkään huomaa ja lopulta vedet on lattialla.

Sellainen pikku asia ärsyttää aika paljon, kun meillä on töissä neljä kappaletta 4-5 metrisiä johtoja, joita joutuu käsittelemään päivittäin. Käytön jälkeen ne keritään nätisti ja laitetaan naulaan roikkumaan. Työkaverilla on tapana tehdä homma niin, että se kerii sen pituussuunnassa kyynärvarren ympäri. Siis kämmenen ja kyynärpään ympäri, tiedätte varmaan. Tästä seuraa se, että johto jää jännitykselle ja kun sen seuraavan kerran avaa, se on ihan vitun kierroksella ja sitä pitää kieritellä suoraksi. Olen siitä kerran nätisti sanonut, mutta ei auttanut. En viitsi toista kertaa sanoa ja toivon, että se itsekin kyllästyisi siihen, että ne on vaikea avata.

Itse teen niin, että pidän vain johtoa kädessä roikkumassa ja pyöräytän ihan siinä ilmassa lenkkejä siitä johdosta samalla poistaen siitä jännitykset. Hieman hitaampaa, mutta nyt johdon voi purkaa ihan vain ottamalla toisesta päästä kiinni ja heittämällä. Ei jää kierrokselle.

Pitkästä aikaa avasin pleikkarin ja vielä pidemmästä aikaa ajattelin pelata GT5:sta niin eiköhän toi oo ladannu ja asennellu jotain päivityksiä itse peliin ja konsoliin jo vissiin toista tuntia :jahas:

eilen kaksi 10-12 vuotiasta ajeli pyörätiellä vierekkäin, minä perässä. Jantterit keulivat ja mutkittelivat pyörillään. Pirautin kelloa aikeena mennä ohi, he kyllä käänsivät päätään mutteivat tehneet elettäkään väistääkseen. Minä sitten ajoin varsin pienestä raosta poikien välistä, toinen poika huudahtaa toiselle "saatana, mikä hullu". Vittu että laitto vituttamaan, haistatin siis vitut pojille. Sitten olinkin vittuuntunut itselleni :jahas: haistattaa nyt vitut kymmenvuotiaille :wall:

Äänekäs syöminen. :curs:

Hoegaarden 33cl maksaa yli 3 euroa Alkossa.

Monet vanhat hienostoämmät haisee ihan ripulilta. Joko ne käyttää jotain sellaista hajuvettä tai sitten se on niiden ominaishaju. Vtun ällöttävää kuitenkin.

"Haisee ihan ripulilta"

Ei helevetti, että repesin tolle:lol2: Mä kuulin n viikko sitten radiossa, että mummot haisee ja se on kuulema niitten ominaishaju. Vissiin kuoleman haju tms.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom