Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Aina sanotaan että kulttuurien monimuotoisuus on rikkaus ja ettei koko väestöä saa tuomita muutaman varastelevan mannen takia. Itse olen törmännyt vain yhteen kunnolliseen mustalaiseen. Tämä jamppa toimii järjestyksenvalvojana teinibileissä ja SM-tason lentopallotuomarina. Muut ei olekkaan olleet yhtä kunniallisissa tehtävissä..

mä en ookaan ikinä nähnyt kunnollista mustalaista. ne muutamatkin mitä olen joskus edes hiukan kunnollisempina pitänyt ovat lopulta osoittautuneet täysiksi kusipäiksi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Se kun jotkut ei osaa käydä siististi vessassa. Ihan sama millasen toimituksen siellä vessassa tekee, mut pitäis nyt sen verran viitsiä nähdä vaivaa et korjaa kaikki jälkensä. :urjo:

Kompataan täältä tuota aiemmin mainittua suu auki syömistä, olen varmaan aiemminkin siitä täällä avautunut mutta avaudutaan nyt lisää. Kahvitunnilla yksi työntekijä pupeltaa aina jotain vitun danone actimelia suu auki niin että oikein kunnolla mäsähtelee. Siitä kuuluu semmonen ärsyttävän tasainen lätsyminen (<-hieno sana!) ja voi vittu että mulla meinaa irrota naama vitutuksesta siihen paikkaan!:curs: Jos on hermot muutenkin kireällä niin joudun poistumaan paikalta etten sano rumasti tälle "hienolle" leidille. :curs: FFFFUUUUUUuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!

Kompataan täältä tuota aiemmin mainittua suu auki syömistä, olen varmaan aiemminkin siitä täällä avautunut mutta avaudutaan nyt lisää. Kahvitunnilla yksi työntekijä pupeltaa aina jotain vitun danone actimelia suu auki niin että oikein kunnolla mäsähtelee. Siitä kuuluu semmonen ärsyttävän tasainen lätsyminen (<-hieno sana!) ja voi vittu että mulla meinaa irrota naama vitutuksesta siihen paikkaan!:curs: Jos on hermot muutenkin kireällä niin joudun poistumaan paikalta etten sano rumasti tälle "hienolle" leidille. :curs: FFFFUUUUUUuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!

Sanoisit ihmeessä sille tuosta asiasta. Itse sanoisin ainakin. Mahtavaa näpäyttää jotain mukahienoa kermapersettä saaden hänet tuntemaan itsensä hienon leidin sijaan siaksi jonka syömätoimenpide kuvottaa kaikkia huoneessaolijoita. :rock:

Sanoisit ihmeessä sille tuosta asiasta. Itse sanoisin ainakin. Mahtavaa näpäyttää jotain mukahienoa kermapersettä saaden hänet tuntemaan itsensä hienon leidin sijaan siaksi jonka syömätoimenpide kuvottaa kaikkia huoneessaolijoita. :rock:

No ei nyssentäs, oma vika se on jos on antanut sen vituttaa itseään niin pitkään, asiasta mitään huomauttamatta, että räjähtää. Ja kun maiskutusta yleensä ei itse tiedosta, tai sitten se ei maiskuttajaa yhtään häiritse.

P.S. Muakin vituttaa maiskuttaminen melko runsaasti, mutta sanonkin siitä lähes heti kohteliaasti.

No ei nyssentäs, oma vika se on jos on antanut sen vituttaa itseään niin pitkään, asiasta mitään huomauttamatta, että räjähtää. Ja kun maiskutusta yleensä ei itse tiedosta, tai sitten se ei maiskuttajaa yhtään häiritse.

P.S. Muakin vituttaa maiskuttaminen melko runsaasti, mutta sanonkin siitä lähes heti kohteliaasti.

Minäkin olen kohteliaasti huomauttanut maiskuttajille, ja yleisesti vastakommenteissa keskityttiin haukkumaan minua natsilesboksi tai kertomaan että nyt eletään 2000-lukua. Gestapo ja pepsodent eivät kuulemma ole enää muodissa. (Onko edellämainitussa kommentissa jotain järkeä? Ei oikein jaksa ymmärtää..)
Ainoastaan kerran eräs iäkäs rouva pyysi anteeksi ja kertoi, että liian isot tekohampaat aiheuttivat maiskuttavan äänen. Silloin oli minun vuoroni hävetä ja pyytää rouvalta anteeksi... ison sherrylasillisen kera. =)

Ei vaan aina kehtaa heittää esimiehelle, appiukolle tms., että koitappa pitää suu kiinni kun syöt. Purukumin jauhaminen maiskutuksen kera aiheuttaa samat reaktiot, menee hermo ihan välittömästi.

Ihan samat fiilikset!

Mummot uimahallissa. Jos on erikseen radat "hitaille kuntouimareille" ja "nopeille kuntouimareille", niin miksi pitää mennä tukkimaan se nopeiden kuntouimareiden rata? Yksi mummo riittää radan tukkimiseen helposti, tosin totaalisen tukon varmistaa kaksi mummoa jotka uivat peräkkäin toisilla puolilla rataa. Ohi ei pääse, ali ei uskalla.

Lisäksi, mummoilla ei taida hajuaisti oikeen toimia, kun välillä se hajuvesi haisee siellä uima-altaassakin!

Vanhat ihmiset pilaavat elämäni. Ratkaisu: vanhat ihmiset eivät ole töissä, joten he voisivat käyttää palveluita öisin.

Mummot uimahallissa. Jos on erikseen radat "hitaille kuntouimareille" ja "nopeille kuntouimareille", niin miksi pitää mennä tukkimaan se nopeiden kuntouimareiden rata? Yksi mummo riittää radan tukkimiseen helposti, tosin totaalisen tukon varmistaa kaksi mummoa jotka uivat peräkkäin toisilla puolilla rataa. Ohi ei pääse, ali ei uskalla.

kompati komp! ja lisäks myös ne papat.

Mummot kaupassa. Ei vittu!!!!!

Eilen kävin ostamassa kaupasta raejuustoa tonnikalaa ja sokerittoman madcrocin.. edessä kassalla oli mummo, jolla oli ostoskärryt. Ostoskärryissä oli mummon 2 käsilaukkua ja 3 jugurttipurkkia. Mummo antoi kassalle yhen näistä jugurttipurkeista ja sanoi et niitä on kolme.. no maksutapahtuma tuli tietenkin yllätyksenä ja alkoi kassien kaivelu, lompakon etsintä ja se kolmen jugurttipurkin yhteishinta 95 senttiä kaivettiin 5 senttisinä sieltä kukkarosta. Tämän jälkeen alkoi operaatio kuitin taittelu ja lompakon sulkeminen ja takaisinlaitto kassiin.. ja tällä välin tietenkin mummo oli poikittain ostoskärryineen kassajonossa! Edessäni ollut toinen mamma joutui kiertämään mummon, että pääsi itse maksamaan ostoksensa.. ja vasta mun kohdalla mummo rupesi hiljaa liikkumaan pois siitä edestä.

No maksoin ja nappasin ostokset kassiin ja ohos! Siinä olikin jo toinen mummo levittämässä tavaroitaan poikittaisen ostoskärryn kanssa käytävällä! Piti vittu siirtää sitä sen kärryä pois eestä, että pääsi kulkemaan.

Busseissa:

-Ihmiset, jotka luulee, että bussikuski on joku reittiopas.fi. On ihan ok varmistaa kuskilta, että "meneehän tää sinne?", mut sit ku aletaan kysymään jotain tarkkoja ohjeita, että miten löydän sen ja sen paikan sieltä ku meen sinne ja pitääks mun vaihtaa bussia, millä pysäkillä jään jne. ja sit muut matkustajat odottaa.

-Sen matkakortin käyttämisen vaikeus. Pitää ensinnäkin kokeilla kaikki maholliset kohdat, missä sitä matkakorttia voi pitää laitteen lähettyvillä, paitsi tietenkin se oikee kohta. Ajoitus napin painamiselle ja matkakortin viemiselle siihen laitteen lähelle kans on todella vaikeeta joillekin. Siinä sitten tukitaan koko bussin sisäänkäynti ku puol minuuttia kokeillaan eri vaihtoehtoja, että miten sen sais toimimaan. Ehkei se matkakortti aina toimi ekalla yrityksellä, vaikka tekiskin kaiken oikein, mutta joillakin se on vaan semmosta hakuammuntaa.

On se matkakortinlukija kyllä maailman epäloogisin laite, kuka hitto tuollaisen voi suunnitella?

Ensinnäkin, ne numerot on ihan hölmösti aseteltu, eihän siinä ole mitään logiikkaa. Ja numeroista ei voi suoraan päätellä mitä mikäkin tarkoittaa, 0, 1 ja 2. Lisäksi selkeän näytön sijaan asioita ilmaistaan eri väreillä, miksi se laite ei voi kertoa koska kuukausilippuni menee vanhaksi ihan numeroilla digitaalinäytöllä kun vilautan sitä sille laitteelle? Jos siinä näytöllä vaikka lukisi, että lippu voimassa siihen ja siihen saakka? Miksi, MIKSI EI???

Eikö myös olisi parempi, että laite lukisi kortin vaikka sellaisesta kortin kokoisesta ja näköisestä paikasta, siinä vieressä voisi olla vaikka nuoli. Sitten se olisi aika loogista, että siihen se kortti pitää asettaa. Nyt se helvetin pömpeli on ihan oudon muotoinen, eikä siitä oikeen voi päätellä että mistä se sen kortin lukee.

Miksi tuokin on pitänyt toteuttaa niin mahdollisimman hankalaksi, puuh. Ajatus siitä miten paljon tuonkin pökäleen suunnittelusta on maksettu ärsyttää minua. Kyllähän tuota nyt on oppinut käyttämään tietty, mutta ei tuollaisen laitteen käyttöä pitäisi joutua opettelemaan.

On se matkakortinlukija kyllä maailman epäloogisin laite, kuka hitto tuollaisen voi suunnitella?

Ensinnäkin, ne numerot on ihan hölmösti aseteltu, eihän siinä ole mitään logiikkaa. Ja numeroista ei voi suoraan päätellä mitä mikäkin tarkoittaa, 0, 1 ja 2. Lisäksi selkeän näytön sijaan asioita ilmaistaan eri väreillä, miksi se laite ei voi kertoa koska kuukausilippuni menee vanhaksi ihan numeroilla digitaalinäytöllä kun vilautan sitä sille laitteelle? Jos siinä näytöllä vaikka lukisi, että lippu voimassa siihen ja siihen saakka? Miksi, MIKSI EI???
Tota noin, kertoohan se voimassaoloajan. Tai sitten mä olen aina ollut humalassa korttia leimatessani ja kuvittelen vain.

Laite kertoo kyllä kausilipun voimassaoloajan, kortilla olevan arvon, voimassa olevat arvoliput sekä vaihto-oikeuden päättymisajan. Laitteessa on 4 nuolta osoittamassa kohtaa jossa korttia tulee pitää, ja painikkeissa lukee niiden tarkoitukset (sisäinen, seutu jne). Ei voi olla niin vaikeaa.

leimauslaite_VERS_56994n.jpg

Windows XP:n päivityksiin liittyvä koneen uudelleenkäynnistysmuistutus. Kyllä sitä jumaliste muistaa että päivitykset tulee voimaan vasta bootin jälkeen, ei sitä tartte 10min välein muistuttaa popupilla joka tulee kaiken muun päälle ruudulla. Maailma räjähtää jos papua-uusiguinean aikavyöhykkeen osalta korjattu kesäajan ja talviajan muutos ei ole toiminnassa samana päivänä pätsin julkaisun kanssa.

Windows XP:n päivityksiin liittyvä koneen uudelleenkäynnistysmuistutus. Kyllä sitä jumaliste muistaa että päivitykset tulee voimaan vasta bootin jälkeen, ei sitä tartte 10min välein muistuttaa popupilla joka tulee kaiken muun päälle ruudulla. Maailma räjähtää jos papua-uusiguinean aikavyöhykkeen osalta korjattu kesäajan ja talviajan muutos ei ole toiminnassa samana päivänä pätsin julkaisun kanssa.

Kannattaa raahata se ikkuna jonnekkin piiloon niin, että siitä näkyy vain pieni pikseli jossain kulmassa. Säästää hermoja ;)

Olenko ainoa jota ottaa aivoon toi Laura Malmivaaran honotusnauru pyykinpesuaine-mainoksessa?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom