Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Olenko ainoa jota ottaa aivoon toi Laura Malmivaaran honotusnauru pyykinpesuaine-mainoksessa?

Vaimo kuulemma vihaa mainosta yli kaiken... Oli niin pitkä litania juttuja mitkä ärsyttää etten edes muista mutta koko Malmivaaran tekopirteä esitys oli yksi.

Pikkusen ärsyttää papat autopesulassa. Yksi hyväkäs puolisokea ensin antaa auton olla siellä 10 min pesun jälkeen, sitten vielä tutkii ja ruuvailee antenneja paikalleen pesupaikalla. Ei jumalauta. Ajokortti tollaisilta dementikoilta pitäisi takavarikoida. Turha sanoakkaan että jonoa oli pesulaan ihan ilman sen vetkuttelujakin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jep mulla kanssa meinaa palaa hihat vetkuttelijoiden kanssa. Erityisesti kaupassa, baarissa, ruokapaikassa tai vastaavassa. Jonossa seistessä ei tehdä elettäkään, että kaivettaisiin lompakko esiin jne. Sitten kun oma vuoro tulee, aletaan kaivaa rahoja yksi kerrallaan ja liikkeet on kuin hidastetusta elokuvasta. Tai baarissa/ruokapaikassa alkaa ööööööö mitähän mä ottasin, kun oma vuoro tulee. Siinä jonottaessahan nimenomaan sitä aikaa on niin perkeleesti eikä mitään muutakaan tekemistä samalla!!!!! Ja jos joku heittää vasta-argumenttina, että voiko olla kymmenistä sekunneista kiinni niin vastaan, että kyllä voi! Eri juttu, jos viivytys johtuu järkevistä syistä, mutta pienikin viivytys tuollaisen tyhmyyden takia vituttaa.

Laite kertoo kyllä kausilipun voimassaoloajan, kortilla olevan arvon, voimassa olevat arvoliput sekä vaihto-oikeuden päättymisajan. Laitteessa on 4 nuolta osoittamassa kohtaa jossa korttia tulee pitää, ja painikkeissa lukee niiden tarkoitukset (sisäinen, seutu jne). Ei voi olla niin vaikeaa.

Ok, muistelin sitten väärin. Onko se aina näyttänyt jäljellä olevan ajan?

On se silti äärimmäisen epälooginen ja huono laite, pysyn kannassani!

Olenko ainoa jota ottaa aivoon toi Laura Malmivaaran honotusnauru pyykinpesuaine-mainoksessa?

Kyllä. Todella paljon. Toinen samanlainen on Tuuli Matinsalo Danonino-mainoksessa. "Meidän neiti tykkää aprikoosista." Tekisi mieli särkeä jotain joka kerta kun tuon kuulee.

Kyllä mainoksista kauheimmat on ne pizza-perjantai rallatukset. Se heviversio oli jo liikaa, saati se uudempi.

Mainoksissa ärsyttää eniten se, että äänenvoimakkuus on korkeampi kun sen ohjelman aikana jota seuraa. Itse otan äänet aina pois mainosten ajaksi, ärsyttävää kun mainosrallatukset raikaa täysillä.

Kyllä mainoksista kauheimmat on ne pizza-perjantai rallatukset. Se heviversio oli jo liikaa, saati se uudempi.

Mainoksissa ärsyttää eniten se, että äänenvoimakkuus on korkeampi kun sen ohjelman aikana jota seuraa. Itse otan äänet aina pois mainosten ajaksi, ärsyttävää kun mainosrallatukset raikaa täysillä.

Useassa uudemmassa tv:ssä on ääniasetuksissa "normalizer". Eli käytännössä kun mainokset alkavat huutaa niin äänenvoimakkuus menee pienemmälle automaattisesti pienemmälle. Tosin vaikuttaa myös esim sotaleffojen räiskintäkohtauksissakin...kun kaikki äänet tulevat tasapaksusti.

Mummot uimahallissa. Jos on erikseen radat "hitaille kuntouimareille" ja "nopeille kuntouimareille", niin miksi pitää mennä tukkimaan se nopeiden kuntouimareiden rata? Yksi mummo riittää radan tukkimiseen helposti, tosin totaalisen tukon varmistaa kaksi mummoa jotka uivat peräkkäin toisilla puolilla rataa. Ohi ei pääse, ali ei uskalla.

Lisäksi, mummoilla ei taida hajuaisti oikeen toimia, kun välillä se hajuvesi haisee siellä uima-altaassakin!

Vanhat ihmiset pilaavat elämäni. Ratkaisu: vanhat ihmiset eivät ole töissä, joten he voisivat käyttää palveluita öisin.

Tämä on niin ärsyttävä asia. Olen muutaman kerran valvojille huomauttanut asiasta, ilman tulosta. Kerran myös kysyin yhdeltä mieheltä joka kellui nopeempien radalla, että oletko mielestäsi nopea uimari.. Hän mielestään oli nopea uimari. Vituttaa ku laiskat valvojat lässyttää paskaa keskenään eikä tee mitään.

Urpot, jotka tunkee seuraava asiakas-kylttiä kaupan kassalla sen mun ensimmäisen maitopurkin jälkeen vaikka kärryssä odottelee vielä kahden viikon einekset hihnalle lastaamista.

Mikä vittu siinä on että ennen riitti ku mikro kerran teki sellasen "ding" äänen, mutta nykyään niiden pitää huutaa puolen minuutin välein "BEEEB BEEEB BEEEB" niin kauan et sen oven käy avaamas!

Onkin tavaksi muodostunut sammuttaa mikro sekuntia ennenkuin laskuri on nollassa. Wanhemmilla mikroillahan se ääni oli väistämätön jos oli semmonen "munakello" pyöräytyshommeli siinä ajastimena. Tosin kyseinen kilahdus ei ollut niin paha, kuin tuo kolme pitkää ja erittäin äänekästä piippausta.

Mikä vittu siinä on että ennen riitti ku mikro kerran teki sellasen "ding" äänen, mutta nykyään niiden pitää huutaa puolen minuutin välein "BEEEB BEEEB BEEEB" niin kauan et sen oven käy avaamas!

Sitten kun vielä pointtina on se, että kun mikrossa on 3min lämmittänyt jotain safkaa, niin sen pitäisi antaa olla siellä vielä pari minuuttia tasaantumassa. Mutta nyt pitää turhaan kävellä mikrolle, painaa jotain cancel nappulaa, palata sohvalle ja sitten tulla uudestaan parin minuutin päästä.

Kaikki piippaa nykyään. Pyykkikonekin huutaa vartin putkeen, että nyt on pesty ja tule heti tyhjentämään. Auto alkaa heti piippaamaan kun sen sammuttaa, ilmeisesti haluaa kertoa mulle että avaimet ovat edelleen lukossa. No shit sherlock. Hellakin piippaa kun se menee meikällä aina käytön jälkeen error-tilaan. Miten vitussa joku hella voi piipata ja crashata??

Aaargh. Jostai syystä tuo ärsyttää joka kerta suunnattomasti. Nykyään säntään välittömästi avaamaan mikron luukun, ettei vaan tarvi sitä PIIIIP PIIIIPP PIIIIP! -huutoa kuunnella. Kunhan tuo meidän mikro joskus hajoaa, pääasiallinen kriteeri uuden ostossa tulee olemaan se, ettei se kitise minulle.

Onneksi suurimassa osassa koneita sen piipin saa pois päältä tai maltilliseksi. Tai sitten mulla on vaan käynyt konevalinnoissa hyvä tuuri.

Yleensäkin nuo kaikenlaiset digitaali säätimet ärsyttää tuollaisissa muuten simppeleissä laitteissa.

Btw kuka muistaa kun monissa kannettavissa oli vielä erillinen voluumipyörylä. Mulla oli ekassa koneessa, kyllä oli kätevä. Nyt ei taida löytyä juuri mistään, ärsyttävää tällainen kehityksen taaksepäin meno...

Btw kuka muistaa kun monissa kannettavissa oli vielä erillinen voluumipyörylä. Mulla oli ekassa koneessa, kyllä oli kätevä. Nyt ei taida löytyä juuri mistään, ärsyttävää tällainen kehityksen taaksepäin meno...

Acerin läppärissä on. Mutta toimivaa hiirtä siinä ei ole. Oikeastaan se volymipyöryläkin on paska. Paska kone kokonaisuudessa. Zero poäng.

Islannin tuhkapilvest

Mikä vittu on manipuloitu kuva?! Ollaan taitavasti juttelemalla saatu kuva näyttämään joltain muulta kuin alkuperäiseltä? :jahas: Oonko nyt ihan fossiili kun mun mielestä manipulointi ei nyt liity mitenkään kuvien MUOKKAAMISEEN? Ei ole ensimmäinen kerta kun tulee vastaan ja onkin kohta hyvä ylikeittämisen aihe enään -sanan ohella :curs:

Islannin tuhkapilvest

Mikä vittu on manipuloitu kuva?! Ollaan taitavasti juttelemalla saatu kuva näyttämään joltain muulta kuin alkuperäiseltä? :jahas: Oonko nyt ihan fossiili kun mun mielestä manipulointi ei nyt liity mitenkään kuvien MUOKKAAMISEEN? Ei ole ensimmäinen kerta kun tulee vastaan ja onkin kohta hyvä ylikeittämisen aihe enään -sanan ohella :curs:

Wikipediasta: "Manipulointi termi tarkoittaa käsittelyä ja se tulee latinan sanasta manus, joka tarkoittaa kättä. Jos manipulointi-sanaa käytetään Suomen kielessä abstraktissa merkityksessä, niin sillä on usein hieman negatiivinen sävy ja se mielletään tarkoitukselliseksi harhaan johtamiseksi tai todisteiden väärentämiseksi. Manipulointi voi tarkoittaa myös konkreettista käsittelyä."

Mulla on päärynöihin viha-rakkaussuhde. Ne maistuu ihan helvetin hyvälle, mutta se kuoriminen ja syöminen on yhtä sotkemista kun se on niin vetinen hedelmä. Kun on päärynän syönyt niin joka paikka on siinä saatanan tahmamehussa ja alkaa vituttamaan, siinä vaiheessa sitä aina tulee mietittyä että oliko tämä nyt taas tämän arvoista.:(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom