Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Jos joku erottaa sen plussalehden erilleen iltasanomista tai räplää aikakauslehden niin vituralleen että etusivua ei löydy mistään. Prkl. Kuuppa himmenee samantien. Grrrrrr....;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihmiset ei osaa jonottaa.. Muunmuassa bussiin mentäessä pitää väkisin kiilata väliin jostain sivuvasemmalta.

Niin totta! Sama junassa, kun porukka tulee pois junasta nii tietenki joku papparainen yrittää änkee sinne junaan jostain kolosta. Tekis aina mieli sanoo ettei se juna siittä mihkä katoo, jos se ei oo vielä edes tyhjentynyt matkustajista.

Mua ainaki ärsyttää se, jos jollaki menee jokin koe huonosti ja selittelee sitä, että ei lukenu paljoa ja olis saanu paremman jos olis lukenu enemmän.
Ei vaan lukenut. :jahas:

Mua ainaki ärsyttää se, jos jollaki menee jokin koe huonosti ja selittelee sitä, että ei lukenu paljoa ja olis saanu paremman jos olis lukenu enemmän.
Ei vaan lukenut. :jahas:

Kai ne yrittää todistella itelleen, et "en ole tyhmä vaan laiska."

Ihmiset ei osaa jonottaa.. Muunmuassa bussiin mentäessä pitää väkisin kiilata väliin jostain sivuvasemmalta.

Häpeäkseni teen tätä joskus. Tuli asuttua Shanghaissa ja paha tapa tarttui. Joskus bussiin mennessä jos joku nuori tai keski-ikäinen tyyppi arpoo jotakin, ja miettii ovella pitäisikö kivuta sisään vai ei ja lopuksi nousee kyytiin madellen, niin huomaan painaneeni ohi. Vanhuksia sentään varon.

Hyvä puoli on se, että ei tee ikinä mieli Suomessa valittaa sitä, että ihmiset eivät päästäisi junasta tai metrosta ulos ennen kuin tulevat sisään. Koska kyllä siitä aina pääsee. Kiinassa vain törmäili niitä päin 90 kilon massalla. Kiinalaiset itse jotenkin luikahtelevat ja liukuvat toistensa ohi, sitä en koskaan oppinut. :)

Näin erään hamevähemmistöön kuuluvan kiilaavan törkeästi jonkun noin 90v mummon ohi. Mummo meni kyllä etuovesta ulos, koska istui etupenkillä sillä jalat ei kauhean hyvin kantanu. Mummeli meni vielä sitä puolta, missä ei olla sen lukulaitteen puolella vaan tavallaan sivussa. Tämän vähemmistön edustajan vaan piti väkisin päästä just siitä sisään bussiin ja tönäs mummeli ja huus "ETUOVESTA EI MENNÄ ULOS!" Siis voi herrajumala jotain suhteellisuuden tajua!!

Mua mannet ja muutkin kaikki tämmöset vierasta rotua edustavat yhteiskunnanloiset nyt vituttaa jo muutenkin, vaikka ei niiden kanssa tekemisissä olisikaan.

Erittäis ärsyttäviä asioita ruokailuun liittyen:

-Suu auki syöminen, kuten ylempänä hiiripäällikkö mainitsi.
-Suu täyteen ruokaa ja juomaa perään! pistää nii maan perkeleesti ärsyttään.
-Spagetin syöminen! onko se niin vaikeeta palotella se pieniin osiin ja syödä normaalisti? Ei, kun pitää imee niitä 2metrisiä nauhoja että kuuluu varmasti että syöt.

Junasta/ metrosta poistuminen. Viimeekski ku olin poistumassa junasta vastassa oli röykkiö apinoita rynnimässä sisään puoliympyrä muodostelmassa. Ei saatna voi olla niin vaikeeta odottaa junan sivuilla, päästää ihmiset ulos ja sitte tulla sisään. Useemmin ku kerran on joutunu karjasemaan, et päästäkää ihmiset ensin ulos täältä!

just tuo suu auki syöminen, puhuminen ruoka suussa tai kauhealla kiireellä syöminen (vaikkei olis kiire) ! hyi hitto, varsinkin jos aikuinen kyseessä.

ja toinen mikä saa minussa pienen raivottaren irti, on yli puolet kaikista muista autoilijoista.

Mua mannet ja muutkin kaikki tämmöset vierasta rotua edustavat yhteiskunnanloiset nyt vituttaa jo muutenkin, vaikka ei niiden kanssa tekemisissä olisikaan.

Aina sanotaan että kulttuurien monimuotoisuus on rikkaus ja ettei koko väestöä saa tuomita muutaman varastelevan mannen takia. Itse olen törmännyt vain yhteen kunnolliseen mustalaiseen. Tämä jamppa toimii järjestyksenvalvojana teinibileissä ja SM-tason lentopallotuomarina. Muut ei olekkaan olleet yhtä kunniallisissa tehtävissä..

Se kun menee bussiin, joka on täynnä kotimatkalla olevia koululaisia. Että osaa pitää sellaset yläasteikäiset tytöt hirveetä meteliä ja kikatusta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom