Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Vittu kun kyrsii mikropuuron teossa se, kun juuri sillä kriittisimmällä hetkellä käyt parikytä sekkaa pois mikron äärestä ja kun tuut takasi niin se saatana menee ja valuu kuin ankan paska pitkin astioita ja mikroa.

Tietenki vois pienemmällä teholla valmistaa, mut ei oo valmistu niin nopeaa :D

Mulla meni viimeksi niin totaalisesti hermo tohon, kun väsyneenä jouduin pesemään mikron seiniä myöten, et lopetin koko puuron syömisen. Syö rahkaa, ei oo tota ongelmaa. Hvyin pysyy kulhossa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla meni viimeksi niin totaalisesti hermo tohon, kun väsyneenä jouduin pesemään mikron seiniä myöten, et lopetin koko puuron syömisen. Syö rahkaa, ei oo tota ongelmaa. Hvyin pysyy kulhossa.

No oon jo suunnitellukki että vois vaihtaa joksiki aikaa johonkin mysli+rahka -linjaan tjsp. Tuo on kyllä niin perseestä että vähintä mitä tekis mieli tehdä on nakata mikro astioineen päivineen ikkunasta alas ja hakata seiniä pari minuuttia.. Mutta parilla puhalluksella ollaan toistaiseksi selvitty :)

E: niin joo tuosta tosin pääsee melkeinpä kokonaan sillä että laittaa puurot jo illalla maitoon/nesteeseen turpoamaan aamua varten, mutta eihän sitäkään aina muista

Venytteleminen on ihan saatanan ärsyttävää. Tylsää, epämukavaa ja inhoittavaa ja ennen kaikkea pakollista tällä rautakankikropalla. Tiskipöydällä odottavat tiskit on ärsyttäviä, samoin pesua odottava jääkaappi. Huoh.

No oon jo suunnitellukki että vois vaihtaa joksiki aikaa johonkin mysli+rahka -linjaan tjsp. Tuo on kyllä niin perseestä että vähintä mitä tekis mieli tehdä on nakata mikro astioineen päivineen ikkunasta alas ja hakata seiniä pari minuuttia.. Mutta parilla puhalluksella ollaan toistaiseksi selvitty :)

E: niin joo tuosta tosin pääsee melkeinpä kokonaan sillä että laittaa puurot jo illalla maitoon/nesteeseen turpoamaan aamua varten, mutta eihän sitäkään aina muista

Jos laitat illalla jo niin se on sementtiä aamulla.

Mun idioottivarma puuroresepti:

(keitä vedenkeittimellä vettä, ei pakollinen vaihe)

Mittaa lautaselle puuro, vesi ja HUOM. suola jo tässä vaiheessa
Sekoita
Anna turvota viitisen minuuttia, vähempikin riittää
Sekoita
Laita mikroon täydelle teholle 2,5 minuutiksi

En ole saanut kertaakaan tulemaan laitojen yli tällä reseptillä. Tärkeintä on laittaa suola etukäteen.

Mikään ei vituta enempää kuin sillä avausrenkaalla varustettu tonnikalapurkki josta avatessa jää se rengas käteen ja kansi on aina vain kiinni. Itse juuri sen takia ostan noita ei ihan halvimpia purkkeja mihin ei tarvitse purkinavaajaa kun ei sitä kuitenkaan löydy niin sitten tapahtuu jotain tuollaista...

Mikään ei vituta enempää kuin sillä avausrenkaalla varustettu tonnikalapurkki josta avatessa jää se rengas käteen ja kansi on aina vain kiinni. Itse juuri sen takia ostan noita ei ihan halvimpia purkkeja mihin ei tarvitse purkinavaajaa kun ei sitä kuitenkaan löydy niin sitten tapahtuu jotain tuollaista...
Itellä meni kans joskus noihin hermot ja vetelin moralla sen purkin auki. :D

Nappikuulokkeiden johdot, ei riitä keskivertomerimiehenkään osaaminen niiden solmujen selvittämiseen..

jos huomaa esim että jollain on asioiden suhteen putkinäkö eikä osaa ajatella itse. "kyllä se asia on nyt näin kun ne sanoo niin". koulu/työpaikka kiusaajat.. en yhtään ihmettele jos joltakin menee toimet hiukan yli noiden kanssa ja kilahtaavat.. tekeevät sitten typeriä ratkasuja.. ja sivulliset ja niiden läheiset kärsii niistä..:( (sellainenkin ketuttaa ihan älyttömästi ihmisten käytös toisiaan kohtaan)..

Huonosti irtoava kananmunan kuori.

Siis voi saatana! Sitä kun nyhrii siitä keitetystä kananmunasta irti millin palasina ja mukana lähtee koko ajan pintaa valkuaisesta... Meinas tänään lentää koko muna seinään kesken "kuorimisen"...

Tee niin, että mäjäytät sen kananmunan kuoren paskaksi keittämisen jälkeen siten, että myös se kuoren alla oleva kalvo menee puhki. Sitten kun laitat kananmunat jäähtymään viileään veteen, pääsee vettä sinne kalvon ja valkuaisen väliin, minkä jälkeen irtoaa kuoret hyvin. :)

Powerpöksy joskus taisi sanoa, että ennen keittämistä kannattaa kokeilla tehdä jollakin terävällä pieni reikä kananmunaan(?).

Isot finnit selässä! Ei niistä nyt mitään haittaa ole eikä niitä huomakaan oikein mut peilistä kun katsoo niin ois kiva joskus puristella niitä mut kun ei aan käsillä ylety. :nolo::rolleyes:

Kinkku yms. paketit joitten nurkassa lukee "avataan tästä" ja sitte ne lirpakkeet on kiinni toisissaan, nysväät aikas että pakkohan tämän nyt on aueta ja lopulta joudut ettimään sakset :curs:

Kinkku yms. paketit joitten nurkassa lukee "avataan tästä" ja sitte ne lirpakkeet on kiinni toisissaan, nysväät aikas että pakkohan tämän nyt on aueta ja lopulta joudut ettimään sakset :curs:

Joo, se on varma, että siitä kohdasta se paketti ei ainakaan aukea! Sitten olen miettinyt esim. tomaattimurskapaketteja, joissa on katkoviivat, ja lukee, että revi auki tästä. Kenellä riittää oikeasti voima siihen? En nyt ihan heikkona itseäni pidä, mutta tuollaisen repiminen vaatii samanlaiset sormivoimat kuin puhelinluettelon silppuaminen...

Joo, se on varma, että siitä kohdasta se paketti ei ainakaan aukea! Sitten olen miettinyt esim. tomaattimurskapaketteja, joissa on katkoviivat, ja lukee, että revi auki tästä. Kenellä riittää oikeasti voima siihen? En nyt ihan heikkona itseäni pidä, mutta tuollaisen repiminen vaatii samanlaiset sormivoimat kuin puhelinluettelon silppuaminen...
Tai sitten oikean tekniikan. Puhelinluettelonkin repiminen on täysin tekniikkalaji ja onnistuu ihan tavikseltakin. Mythbustersissa Jamie repi noita ihan urakalla, kun oppi tekniikan.

Parran leikkaaminen, voi vittu joka vitun päivä saa olla leikkaamassa.

Kaupassa vituttaa ihmiset jotka maleksii, eikä tiedä minne ne on menossa ja mitä ne ostaa ja tukkivat käytävät, etenkin lähikaupoissa ja muissa pienemmissä kaupoissa. Ei niinkään marketeissa.

Kaupassa vituttaa ihmiset jotka maleksii, eikä tiedä minne ne on menossa ja mitä ne ostaa ja tukkivat käytävät, etenkin lähikaupoissa ja muissa pienemmissä kaupoissa. Ei niinkään marketeissa.
Kantsun Prismassa joku pysähtyy aina porteille valitsemaan ostoskoriaan aivan tietämättömänä sille, että sulkee kulkuväylän. Täysin verrattavissa siihen, että pysähtyisin Kehä ykköselle miettimään, että "pitiköhän juustoa ostaa?". Olen tähän asti vastustanut tahtoani huutaa näille, että ne korit on kaikki samanlaisia. :curs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom