Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Mulla on päärynöihin viha-rakkaussuhde. Ne maistuu ihan helvetin hyvälle, mutta se kuoriminen ja syöminen on yhtä sotkemista kun se on niin vetinen hedelmä. Kun on päärynän syönyt niin joka paikka on siinä saatanan tahmamehussa ja alkaa vituttamaan, siinä vaiheessa sitä aina tulee mietittyä että oliko tämä nyt taas tämän arvoista.:(

tuohon kyrpiinnyn myös ite aina.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla on päärynöihin viha-rakkaussuhde. Ne maistuu ihan helvetin hyvälle, mutta se kuoriminen ja syöminen on yhtä sotkemista kun se on niin vetinen hedelmä. Kun on päärynän syönyt niin joka paikka on siinä saatanan tahmamehussa ja alkaa vituttamaan, siinä vaiheessa sitä aina tulee mietittyä että oliko tämä nyt taas tämän arvoista.:(

Miks pitää kuoria se päärynä?

No kyllä mä aina oon kuorinu, jätkät vetää varmaan appelsiinit ja perunatkin kuorineen? :D Kaikenmaailman poimija-apinat niitä käpälöiny ja tuholaismyrkkyjä spruutattu hirmu määrät niin eipä tee kyllä kuorineen mieli vetää naamariin.

No kyllä mä aina oon kuorinu, jätkät vetää varmaan appelsiinit ja perunatkin kuorineen? :D Kaikenmaailman poimija-apinat niitä käpälöiny ja tuholaismyrkkyjä spruutattu hirmu määrät niin eipä tee kyllä kuorineen mieli vetää naamariin.

No varmasti oot syönyt tai juonut paljon pahempaa terveydelle kuin päärynän kuoret, pesee vaan kunnolla niin ei niistä mitään haittaa oo.. perunat ja appelsiinit o juttu erikseen.. harvemmin nyt esim viinirypäleitääkän tulee kuorittua.. :D

Jos kävelet kadulla jonkun sellaisen läheisyydessä, joka sattuu suunnilleen kävelemään samaa tahtia kuin ite. Eli jos kävelet normaalisti, niin sitten meet jatkuvasti toisen peesissä. Sitten jos haluat mennä ohi, niin sitten pitää taasen kävellä luonnottoman nopeasti ja se paitsi näyttää tyhmältä, on myös erittäin hikoiluttavaa toimintaa. Kolmas vaihtoehto on sitten himmailla omaa askellustaan, mutta sekin näyttää tyhmältä ja matkaan kuluu enempi aikaa. Tänään viimeks oli vastaava tilanne.

Verkkarit joissa ei ole taskuja.

Tiedän että tätä on käsitelty jo moneen kertaan, mutta mikä vittu siellä pankkiautomaateilla maksaa ??? Joku kaunis päivä potkasen vielä jonkun hidastelijan pää edellä siihen näyttöön. Ehkä sen jälkeen tajuaa että maailmassa on muitakin ihmisiä.

Kusihätä. Voi perkele miksei ihmisen rakko voi olla ainakin tuplasti suurempi. Mielummin kusis kerralla vähän kauemmin kun että jatkuvasti sellanen vittumainen tunne ja TAAS mentävä heittää kepillinen vettä. Se on kanssa ihana bonus kun sit vaivaudut heiluttelee sitä penistä pöntölle ni sit se kusisuihku lähtee jossain ihan jäätävän jyrkässä kulmassa vasemmalle takaviistoon ja lattiat ja vessapaperit kusesta kosteena. Ryää!

Jos kävelet kadulla jonkun sellaisen läheisyydessä, joka sattuu suunnilleen kävelemään samaa tahtia kuin ite. Eli jos kävelet normaalisti, niin sitten meet jatkuvasti toisen peesissä. Sitten jos haluat mennä ohi, niin sitten pitää taasen kävellä luonnottoman nopeasti ja se paitsi näyttää tyhmältä, on myös erittäin hikoiluttavaa toimintaa. Kolmas vaihtoehto on sitten himmailla omaa askellustaan, mutta sekin näyttää tyhmältä ja matkaan kuluu enempi aikaa. Tänään viimeks oli vastaava tilanne.
YouTube - Ihmebantu - Samaan tahtiin kävelijät

Kusihätä. Voi perkele miksei ihmisen rakko voi olla ainakin tuplasti suurempi. Mielummin kusis kerralla vähän kauemmin kun että jatkuvasti sellanen vittumainen tunne ja TAAS mentävä heittää kepillinen vettä. Se on kanssa ihana bonus kun sit vaivaudut heiluttelee sitä penistä pöntölle ni sit se kusisuihku lähtee jossain ihan jäätävän jyrkässä kulmassa vasemmalle takaviistoon ja lattiat ja vessapaperit kusesta kosteena. Ryää!

Mulla on mennyt lopullisesti hermot tuohon, että kusi lentää enemmän pitkin seiniä ja lattioita, kun sinne pönttöön.
Käynkin epätavallisen usein istumakusella :D Oli se sitten kuinka neitimäistä tahansa, niin ei kiinnosta. Eipähän tarvii siivota.

Sama, ja verkkarit joissa on vetoketjulliset taskut.

Verkkarit, joissa on vetoketjuttomat taskut :( Aina kun istuu sohvalle tai auton rattiin lompsa&känny&avaimet tippuvat mikä minnekkin...

Totta toikin, mulla oli mielessä semmoset parin euron verkkarit joissa on sellanen tosi ohut takerteleva vetoketju. No, riippuu verkkareista.

Mä en ymmärrä noiden tekijöiden ajatusmaailmaa kun tekevät naisille enimmäkseen just tollasia kaikenmaailman verkkareita joissa ei ole mitään taskuja. Ne on epäkäytännöllisiä, etenkin salilla, kun sinne taskuun haluis sen mp3-soittimen laittaa (puhumattakaan treenihanskoista ja treeniohjelmalappusesta). Luuleeko ne että kaiken ton voi nainen tunkea liiveihinsä. ..tana...kele!

Sama juttu mulla (päärynät syön kyllä kuorineen), mut esim. kiivien ja appelsiinien kanssa! Ihan helvetin hyviä mut hitto mitä sotkemista.

Sen takia kova jätkä vetääkin reteät istumapissat :D

Sama juttu mulla (päärynät syön kyllä kuorineen), mut esim. kiivien ja appelsiinien kanssa! Ihan helvetin hyviä mut hitto mitä sotkemista.

Koitappa syödä granaattiomenaa, vittu se vasta sotkemista on. Lyöt lusikan siihen hetelmään, nii kaikki nesteet seinillä. Siksi syönkin banaania, jossa on taas on näitä vittumaisia "nauhoja", jotka tulee siittä kuoresta. Ja taas omena, jos sen syö kuorineen, niin ne jää hampaitten koloihin ja kuoriminen on muuten vaan ihan perseestä. Kotimaiset omenat on myös ihan perseestä, kun niissä on aina puolen omenan kokoinen lommo tai muuten vaan puoliks mätä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom