Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Kun ostoskassin laittaa lattialle, esim. seinää vasten estääkseen sen kaatumisen, niin eiköhän tule arvioineeksi just väärin päin miten se kannattaa asettaa. Eli kassi ei nojaakaan seinää vasten, vaan kaatuu levittäen sisällön maahan. :curs: Tosi turhauttavaa.

Sama käy usein roskapusseilla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kun ihmiset käyttää salilla sheikkeriä vesipullona. Ei se ole sitä varten perkele:curs:

Tunnustan syyllistyväni tähän. Sheikkeri sattuu olemaan juuri sopivan kokoinen (1 l), ja sen suuaukko on tarpeeksi iso. Ja onhan se hyvä näyttää penskoille että tämä karpaasi on asioinut lisäravinne kaupassa! :D

Reikä roskapussin pohjassa :curs: Varsinkin jos siellä on multaa/jotain muuta murua/nestettä ja kävelet ympäri kämppää roskapussi kädessä etsien avaimia..

Se, että ihmiset poraa intin ruuasta, kun ei muka ole nyt kaikkea ala cartea mukana menyyssä.

Tänäänkin eräs jannu jumalauta porasi siitä, että maastolounaalla ei ollu puolukkahilloo mustanmakkaran kanssa. Ei voi olla todellista, että joku jaksaa itkeä siitä, että ei äidin pikku poju saa sitä puolukkahilloo.

Joskus tuolla firmassa vituttaa muutenkin leireillä kylmyys esim. syödessä ja sitten joku vielä valittaa jostain aivan turhasta. Kyllä meillä on niin vahvat selkärangat omistavia nuoria!

Vituttaa ihmiset jotka purnaa siitä että jotkut purnaa turhista asioista intissä. :david:

Maitopurkissa on jäljellä vielä sen verran, että siitä saa yhteen kahvikupilliseen maitoa. Päivämäärää on huomiseen, joten tottakai sen pitäisi olla hyvää. Iloisena siinä sitten keität kahvia ja kaadat sinne maidon... joka on paakkuista ja paksua.

Mulle käy noin joka kerta ja aina se jaksaa ärsyttää yhtä paljon, vaikka pitäisi jo tietää.

Koitappa laskea jääkaapin lämpötilaa pykälän verran, kuluttaa enempi sähköä mutta säilyy ruuat paremmin.

Pikkusen mua vituttaa nuo kaupoissa olevat maksupäätteet joilla maksetaan kortilla. Jokainen on erilainen ja miks aina sen pitää ehdottaa kortilta luottopuolta. Visan ja Mastercardin suuri salajuoni. Kyllä EU on säätämässä kurkkujen käyryydestä mutta sitä ei olla voitu säätää että kaikki maksupäätteet toimisi samalla logiikalla.

Naapuri yläkerrassa jonka on JOKA IKINEN kerta ulos lähtiessään paiskattava ovi kiinni niin, että omassa kämpässä helisee taulut seinillä. Tämän jälkeen herra neropatti rynkyttää ovea varmistaakseen että se nyt varmasti on kiinni. Yksi kerta ei riitä eikä kaksi. Tottakai sitä kahvaa pitää vetää kolmeen neljään kertaa JOKA IKINEN kerta sellaisella voimalla että kuuluu kerrosta alemmas sisälle asti.

Vituttaa ihmiset jotka purnaa siitä että jotkut purnaa turhista asioista intissä. :david:
Vaikka en itse pidäkään siitä, että näissä topiceissa aletaan moralisoimaan, niin vastaan silti tähän. Eiköhän se turha purnaaminen kuitenkin ole suurimpia syitä ryhmähengen laskuun leireillä ja sitä kautta kaikkien motivaation heikkenemiseen. Jos yhtä vituttaa, niin kovin fiksua ei ole sitten ruikuttaa siitä asiasta ympäriinsä ja pilata kaikkien päivää - varsinkaan, jos kyse on puolukkahillosta, kuten tuossa tilanteessa oli.

Illalla väsyttää ihan jumalattomasti ja olen juuri saamassa unen päästä kiinni... JA VITUT! Pitää vielä nousta ja kävellä huoneen toiseen päätyyn laittamaan herätyskello soimaan. Tämä siis toistuu joka hel***** ilta:david:.

Vaikka en itse pidäkään siitä, että näissä topiceissa aletaan moralisoimaan, niin vastaan silti tähän. Eiköhän se turha purnaaminen kuitenkin ole suurimpia syitä ryhmähengen laskuun leireillä ja sitä kautta kaikkien motivaation heikkenemiseen. Jos yhtä vituttaa, niin kovin fiksua ei ole sitten ruikuttaa siitä asiasta ympäriinsä ja pilata kaikkien päivää - varsinkaan, jos kyse on puolukkahillosta, kuten tuossa tilanteessa oli.

Todennäköisesti kukaan ei tuolla edes oikeasti tosissaan valittanut. Mutta aina on joku joka tosikkona ottaa kaiken suurena avautumisena. Ja sitten varmistaa tosimiehen statuksen valittamalla kun kaikki valittaa. Sanoja "pullamössö" ja "äidin kulta" voi käyttää hyvin erottamaan oma miesmäinen olemus siitä toisesta lällykästä.

Aiheeseen: vitutti kun citymarketissa kysyin että koskeeko yksi puoleen-hintaan-lappu noita ale-laarissa olevia juttuja. Myyjä sanoi että ei, kun se ALE teksti on vaan niinku koriste niissä laareissa. Voi perkele. Tarkemmin kun aloin asiaa katsomaan niin niillä oli joka saatanan paikassa TARJOUS, ALE, HALVALLA laput. Eikö ole mitään lakia tämmöistä varten? Entä saako pistää PUOLEEN HINTAAN kyltin jonkun tavaran päälle, jos sitä ei kuitenkaan myydä puoleen hintaan. Kun se lappu on vaan niinq koriste ja silleen.

Todennäköisesti kukaan ei tuolla edes oikeasti tosissaan valittanut. Mutta aina on joku joka tosikkona ottaa kaiken suurena avautumisena. Ja sitten varmistaa tosimiehen statuksen valittamalla kun kaikki valittaa. Sanoja "pullamössö" ja "äidin kulta" voi käyttää hyvin erottamaan oma miesmäinen olemus siitä toisesta lällykästä.
Hyvä että kerroit, mistä olikaan kyse. Ilmeisesti siis olen ymmärtänyt tämän tiettyjen henkilöiden kohdalla ilmenevän jatkuvan pienistä asioista avautumisen avautumisena, mutta kyse onkin jonkinlaisesta "en mä edes oikeasti tosissaan valittanut"-avautumisesta. Sinänsä lohdutusta luo joskus sekin, että muutkin ovat huomanneet, että eräät henkilöt tapaavat avautua kaikista nakeista siten, että kaikki varmasti tietävät henkilön saaneen jonkun huonon tehtävän. Tästä eteenpäin kuitenkin osaan suhteutua asiaan eri tavalla, koska tiedän, etteivät he oikeasti edes avaudu, vaan esittävät avautuvansa.

Minun osaltani:piis:

Hyvä että kerroit, mistä olikaan kyse. Ilmeisesti siis olen ymmärtänyt tämän tiettyjen henkilöiden kohdalla ilmenevän jatkuvan pienistä asioista avautumisen avautumisena, mutta kyse onkin jonkinlaisesta "en mä edes oikeasti tosissaan valittanut"-avautumisesta. Sinänsä lohdutusta luo joskus sekin, että muutkin ovat huomanneet, että eräät henkilöt tapaavat avautua kaikista nakeista siten, että kaikki varmasti tietävät henkilön saaneen jonkun huonon tehtävän. Tästä eteenpäin kuitenkin osaan suhteutua asiaan eri tavalla, koska tiedän, etteivät he oikeasti edes avaudu, vaan esittävät avautuvansa.

Minun osaltani:piis:

Kyse on lähinnä siitä että intissä vitutti jonkunverran tyypit jotka just jossain leirillä toi kuuluvasti esille sen kuinka heitä vituttaa kun pullamössöpojat purnaa turhista asioista. Sellasia on aina vähintään pari joukkueessa.
Muistan kun alokasleirillä jotkut valitti kun on kylmä ja ei saa nukkua ja ettei oo vittu pannaria hernarin kanssa.
Huomasin etten itse hirveesti tollasista pikkujutuista, tai muustakaan valittanu, mutta en alkanut niille avautumaan jotka valitti. Ei mun mielestä se pikkujutuista valittaminen alenna pahasti ryhmähenkeä, vaan just ne jätkät jotka avautuu noille pikkujutuista valittajille.

Ja en nyt väitä että pezku^ olis just sellanen jätkä intissä, puolukkahillojutusta vaan tuli yleisesti mieleen sellaset rasittavat jannut. minunkin osaltani siis :piis:

Kynsitikku just sillon kun ei ole kynsileikkuria lähellä. Sitä nyprää ja nyprää niin kauan että iho on rikki, vereslihalla ja se stanan kynsitikku sojottaa edelleen siinä sormessa.

Niin siis toki on iso joukko ihmisiä joilla lasi on aina puolityhjä. Syntyneet narisemaan. Intissä ja töissä valittaminen toimii joskus myös yhdistävänä tekijänä. Kaikilla samaa skeidaa, samassa veneessä jne.

Pieni juttu, mutta ärsyttää kun osa porukasta jättää tiskirättejä ja -harjoja kuivausritilästä roikkumaan siten että ne ovat vesihanan kahvan edessä. Saa olla sitten aina siirtämässä pois tieltä.

sitä pitää vaan taitella enemmän päällekkäin. Tästä johtuen ihmettelen ja epäilen suuresti onko noiden halpis WC paperien käyttö muka edullisempaa kun sitä menee kuitenkin määrällisesti paljon enemmän.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom