Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kaikki mahdolliset muovipussit ja kassit loppu koko huushollista, viskaanpa roskat sitten ikkunasta pihalle, kyllä joku vanhus ne sieltä kerää.

Jos täytyy korjata jotain (esim. moottoripyörää) ja irrottaa jotain osaa, niin eiköhän ole joko ruuvit/mutterit nuljaantuneet paskaksi tai sitten kierteet entiset. Se aina vituttaa.

Ihmiset jotka työpaikallaan purnaavat kuinka perseestä työ on. En nyt tarkoita mitään puh.myyjiä, vaan 25 vuotta raksaduunia tehneitä jannuja. Ja valitus jatkuu... Olisivat onnellisia että on töitä.

Sekin myös vituttaa jos joku homma menee perseelleen, etsitään heti syyllinen ja unohdetaan miettiä, miten korjata tilanne.

Ihmiset jotka työpaikallaan purnaavat kuinka perseestä työ on. En nyt tarkoita mitään puh.myyjiä, vaan 25 vuotta raksaduunia tehneitä jannuja. Ja valitus jatkuu...

Tämä on ihmeellistä. Olin opiskelijana monet kesät raksalla töissä ja joka aamu v...tti sinne mennä. Kauhea valitus kuinka työ on perseestä, ei jaksa, väsyttää ym. Ja joka aamu. Onneksi opiskelut maistu sitten syksyllä, kun muisti miksi sitä jaksoi lukea.

pakko kai tännekkin on jotain kirjoittaa. kun on vihdoinkin saanut suunsa auki. ei juuri nyt vituta mikään. krapula on ohi ja juon kahvia iso biitti huulessa. aika kivaa. suunnittelen salille lähtöä... eilen kyllä vitutti senkin edestä. oli kauhea krapula, heräsin onneksi yksin ja onneksi himasta. olin yöllä näköjään hakenut jotain takeaway safkaa mukaan, koska jotain hampurilaispapereita oli kämppä täynnä. kaikki valot oli aamusti päällä, samoin kaikki sähkölaitteet ja jääkaapin ovi auki. mahtavaa.

mutta toi meni ehkä vähän ohi aiheesta. jos niitä pieniä vitutuksen aiheita haetaan:
-vituttaa kun on niin pakkomielteinen tarkistamaan kaikki hellan levyt ja kahvinkeittimet pois päältä etc, että myöhästyn töistä usein sen takia. teen sen noin 20 kertaa ennen lähtöä.
- naapuri ei morjesta, vaikka yritän itse olla hyvin ystävällinen sille. se loppu nyt.
- kukaan ei hiero mun selkääni
- maito on aina loppu. minkä takia sitä ei voi tuoda koskaan enempää, kuin yhden purkin.
- ei ole pakastinta, ei edes pakastinlokeroa. mitä jos tulee joku piiritystilanne? kuolen nälkään...
- paino ei nouse ja viikonloppu sotkee mun ruokavalioni, kun tulee otettua häppää. vitun säälittävää.
- salilla on aina ruuhkaa.
- en ole muistanut maksaa thaiboxing maksua ja aina kun meinaan lähteä reeneihin, muistan sen vasta sitten. enkä kehtaa mennä sinne maksamatta. tänään maksan sen. jos löydän tiedot jostain...
- on liian pimeetä ja kylmää. suomen talvi on kamala.
- olen liian koukussa nettiin.

Ja koulussa vitutti kun joutui lukemaan, odotellen kuin lehmä kesää että pääsee tekemään välillä töitäkin.

Ei sitä koskaan oo tyytyväinen paikkaansa:D

Se kun huuhtelee esimerkiks jotain kippoa tiskialtaassa ja kääntää sitä vahingossa vähän väärään asentoon ja TADAA vesi lentää suoraan päälle ja lattialle. Samoin jos jossain kupissa on lusikka niin välillä veden suunta muuttuu aika radikaalisti siitä lusikasta. Sitte toi mun keittiön hana on vielä semmonen vähän jäykkä, ei aukea helposti ja sitte humpsahtaa täysille ku käyttää voimaa. Sattuu usein em. tilanteita, kun pitää kippoa valmiiks alla ja sitte pamauttaa sen hanan täysille.

Tuo lusikat tiskialtaassa on ihan perseestä. Satavarma että se vesihanan paine sattuu justiin siihen ja jo on paita märkänä.

Syksyisen muuton jälkeen tullut uusi ärsytys on vessan valo, joka syttyy aivan tajuttoman hitaasti. Mukava mennä sinne vessaan, räppäistä valot päälle ja vetää ovi kiinni, ja seisoa muutamia sekunteja yksin hiljaa pimeässä odotellen että se valo reagoi katkaisijaan. Toinen vaihtoehto on mennä vessaan, valot katkaisijasta päälle, seistä siinä oven äärellä (valoisassa) ne sekunnit yksin hiljaa ja laittaa ovi vasta sitten kiinni. Mikä on aivan yhtä tyhmää sekin.

Kananmunan rikkominen pannun reunaan. Joka vitun kerta sitä jostain valuu siihen hellalle vaikka kuin yrittäisi. Ja kaikesta huolimatta joka kerta pitää se muna rikkoa siihen pannun reunaan. Ja toki sitä ei ikinä viitsi pyyhkiä, vaan se sitten palaa siihen hellaan kii.

Olen tänään kävellyt himassa varmaan 10 kertaa saman pienen kiven päältä. Viimeisillä kerroilla yritin jo väistää kun sitä en pimeässä eteisessä nää. En ole jaksanut imuroida ja se kivi alkaa vituttamaan oikein huolella. Silti kohta kävelen taas eteisen läpitte ja saleen astun sen homon päälle.

Se vituttaa kun persee pienen muksun persausta käsisuihkulla. Ja sitten se suihku on liian kovalla. Ja vesi lentää persauksen ohi, ottaa paskaa mukaan, muuttaa suuntaa lavuaarin reunasta ja päätyy puoliksi seinille ja puoliksi mun päälle. Kaikki on paskassa eikä tiedä mitä tekisi.

Se vituttaa kun persee pienen muksun persausta käsisuihkulla. Ja sitten se suihku on liian kovalla. Ja vesi lentää persauksen ohi, ottaa paskaa mukaan, muuttaa suuntaa lavuaarin reunasta ja päätyy puoliksi seinille ja puoliksi mun päälle. Kaikki on paskassa eikä tiedä mitä tekisi.

Ihan loistavaa... ;)

Lidl lähikauppana: joka hemmetin kerta siellä on joku oleellinen tuote loppu. Tuleeko Lidlin kilpailuetu siitä että ostetaan alimittaiset varastot ja jos tuote loppuu kesken päivän niin sitten se loppuu, asiakkaan kannalta voivoi? Ja tietysti niitä puuttuvia tuotteita saa metsästää siellä oman aikansa kun tuotteet on a) sijoitettu ihan käsittämättömällä logiikalla ja b) ainoa "asiakaspalvelija" on ainoalla auki olevalla kassalla jumalatonta jonoa purkamassa.

Komppaan. Inhottavaa jos joku niin on tehnyt hetki sitten, meet avaamaan hanaa ja märkä tiskiharja hinkkaa sun kättä. Yök.
Näinhän sen just pitäiskin olla! Käytän sitä harjaa 2 kertaa vuodessa, mutta kun sitä tarviin en jaksa mitään kaappeja alkaa availemaan!
Naapurin paneskelunkirkumiseen autto ainaki itellä ku karjasin rappukäytävään, että nyt jos se kirkuminen ei lopu niin tuun ja tungen kyrvän suuhun!!!on todella vittumaista herätä tuommoseen!!
Jään odottelemaan hetkeä kun harrila postaa Mikä oli ensimmäinen postauksesi pakkikselle? -threadiin.

Näinhän sen just pitäiskin olla! Käytän sitä harjaa 2 kertaa vuodessa, mutta kun sitä tarviin en jaksa mitään kaappeja alkaa availemaan!
Meinasin sitä, et eikö sitä harjaa voi laittaa roikkuu vähän sivummalle eikä just tasan sen hanan päälle. :rolleyes:

Ärsyttävä asia = Sami Garam

Lohkolämmittimen pistokkeen suojakansi, joka aina unohtuu auki. Ei haittaa jos on lauhaa, mutta asia muistuu mieleen kun tulee pakkasta ja pistoke on jäässä. Ja johtoa ei saa kiinni.

Noloin osa onkin ton munauksen korjaaminen, joudut hiippailemaan hiustenkuivaajan kanssa pihalle ja sulattelemaan jäät pois ja näin todistat typeryytesi naapureillekin, kerta toisensa jälkeen. Vittu. Tää on jo kolmas kerta kun tänä talvena sulatan. Enkä vieläkään oo oppinu. Nyt kerään ensin asennetta ja sitte meen hoitamaan homman...

Meinasin sitä, et eikö sitä harjaa voi laittaa roikkuu vähän sivummalle eikä just tasan sen hanan päälle. :rolleyes:
Ai tollee... Joo tietenkin, töissä porukka harrastaa valitettavasti tota :( Yhdyn suruun.

Lohkolämmittimen pistokkeen suojakansi, joka aina unohtuu auki. Ei haittaa jos on lauhaa, mutta asia muistuu mieleen kun tulee pakkasta ja pistoke on jäässä. Ja johtoa ei saa kiinni.

Noloin osa onkin ton munauksen korjaaminen, joudut hiippailemaan hiustenkuivaajan kanssa pihalle ja sulattelemaan jäät pois ja näin todistat typeryytesi naapureillekin, kerta toisensa jälkeen. Vittu. Tää on jo kolmas kerta kun tänä talvena sulatan. Enkä vieläkään oo oppinu. Nyt kerään ensin asennetta ja sitte meen hoitamaan homman...

Komppaan tätä! Nyt kun joutuu autoa käyttämään viitenä päivänä viikossa niin alkaa pikkuhiljaa, ainakin joka toinen kerta, muistaa laittaa tuon kannen kiinni. Hiustenkuivaajaan en oo vielä turvautunu, tosin enpä edes omista moista. ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom