Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Kyllä kai suurimmalla osalla mun ikäisistä naisista löytyy vähintään se yks, mutta mä en oikein lämpene sille (maannut ostohetkestä asti laatikossaan sängyn alla) eikä se ole sama asia. Omat kivat on omia kivoja vaan ei vaan ole sama asia.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
no kyl tääl varmaa on vapaaehtosia avustajia :D :haart:

Kyllä kai suurimmalla osalla mun ikäisistä naisista löytyy vähintään se yks, mutta mä en oikein lämpene sille (maannut ostohetkestä asti laatikossaan sängyn alla) eikä se ole sama asia. Omat kivat on omia kivoja vaan ei vaan ole sama asia.

Oot toisella kierroksella.

Mä itse määrittelen toisen kierroksen muun kuin iän perusteella. Eihän mulla ole edes yhtään avoliittoa takana, saati avioliittoa.

Siis helvetti, todella ärsyttävää mutta toki omasta huolimattomuudesta johtuvaa. Eli kun käy kusella ja kun on laskemas boksereita sillee sopivan verran niin se vyötäröä ympäröivä kuminauha lipeää otteesta ja pamahtaa kulkusille. Siin hetken saa aina keräillä itteään riippuen siitä kuinka pitkälle on kerenny sitä bokserin reunaa venyttämään :D
En tiedä tajusko kukaan nyt tätä loistavaa selitystä mutta paremminkaan en osaa asiaa ilmaista.

I Agree! Dildolta ei saa lälää (läheisyys ja lämpö) mikä seksissä on oleellinen ulottuvuus.

Kun työvuoro on 7-1430 ja työt on aloitettu kasilta ja saatu valmiiksi 0930, alkaa vähän nakertaa. Vaikka kuinka olis kirjaa sun muuta tekemistä mukana, se aika ei vaan kulu.

Kun työvuoro on 7-1430 ja työt on aloitettu kasilta ja saatu valmiiksi 0930, alkaa vähän nakertaa. Vaikka kuinka olis kirjaa sun muuta tekemistä mukana, se aika ei vaan kulu.
Missä sä Jepu oot töissä? Minkä takia teillä ei oo hommia? Jos on tylsää, niin tuu meille siivoomaan :D

Maitopurkissa on jäljellä vielä sen verran, että siitä saa yhteen kahvikupilliseen maitoa. Päivämäärää on huomiseen, joten tottakai sen pitäisi olla hyvää. Iloisena siinä sitten keität kahvia ja kaadat sinne maidon... joka on paakkuista ja paksua.

Mulle käy noin joka kerta ja aina se jaksaa ärsyttää yhtä paljon, vaikka pitäisi jo tietää.

Maitopurkissa on jäljellä vielä sen verran, että siitä saa yhteen kahvikupilliseen maitoa. Päivämäärää on huomiseen, joten tottakai sen pitäisi olla hyvää. Iloisena siinä sitten keität kahvia ja kaadat sinne maidon... joka on paakkuista ja paksua.

Mulle käy noin joka kerta ja aina se jaksaa ärsyttää yhtä paljon, vaikka pitäisi jo tietää.

Mä käytän maitoa vaan kahvissa, joten ostan laktoositonta kevytmaitoa, jossa on pitkät päiväykset, ja säilyy paakuttomana pari viikkoa päiväyksen jälkeenkin. Mutta kuitenkin joskus ehtii mennä vanhaksi, joka ärsyttää. Tai sitten kaupassa ei ole tuota oikeaa maitoa, niin ei viitsi mitään muutakaan ostaa. Rasvatonta myytäisiin 0,5l tölkeissäkin, mutta se ei säily niin pitkään, eikä maistu yhtä hyvältä kahvissa...

ostakaa oikeaa kermaa? Säilyy vähintään päiväykseen asti ja maku ihan eri planeetalta verrattuna rasvattomiin maitoihin. Lisäksi pakkaus on pienempi.

ostakaa oikeaa kermaa? Säilyy vähintään päiväykseen asti ja maku ihan eri planeetalta verrattuna rasvattomiin maitoihin. Lisäksi pakkaus on pienempi.

Välillä ostankin, mutta mun mielestä se paakkuuntuu jopa helpommin kuin kevytmaito. Käytän aika harvoin, joten se tippa purkin pohjalla voi olla siellä parikin päivää helposti ja sen jälkeen se on jo pilalla, vaikka päiväystä olisi vielä.

Laktoosittomat on kyllä ihan jees, niitä voi jemmata kaappiinkin.

Missä sä Jepu oot töissä? Minkä takia teillä ei oo hommia? Jos on tylsää, niin tuu meille siivoomaan :D

Kotihoidossa ja siks, kun kaikki meidän mammat on taas sairaalassa tai jossain :D

Välillä ostankin, mutta mun mielestä se paakkuuntuu jopa helpommin kuin kevytmaito. Käytän aika harvoin, joten se tippa purkin pohjalla voi olla siellä parikin päivää helposti ja sen jälkeen se on jo pilalla, vaikka päiväystä olisi vielä.

Laktoosittomat on kyllä ihan jees, niitä voi jemmata kaappiinkin.
ite aina ostan niitä korkillisia hyla-pakkauksia ja ei ole kertaakaan vielä paakkuuntunutta kamaa tullut vastaan vaikka välillä mennään viikonkin verran yli päiväyksen.

e: ja jos kerma ei kelpaa kahvissa niin mitäpä jos suoraan jatkaisitte kahvinne vedellä? :dance::dance2:;)

Kun sanotaan kuinka vanha on tyyliin:

19 mutta täytän 20 neljän kuukauden päästä.

Muutamaa poikkeusta lukuunottamatta on kulutettu kaikkien aikaa täysin turhanpäiväisen faktan kertomiseen.

EDIT: Alkaa mennä jo aika pieneksi.

Voishan sen sanoa vaikka 19 2/3 vuotta , 19vuotta ja 8 kuukautta jos nyt pitää noin tarkkoja olla.
Muakin välillä ärsyttää kun kerrotaan kaikkea turhaa esim. jonkin ikää kysyessä tyyliin "Se oli silloin samana vuonna kun x ja y siellä ja siellä teki sitä ja tätä. Se oli sateinen vuosi, olisko ollut nyt sitten 1995, muistan kun Jaana oli sinä vuonna sitä ja tätä...":zzzz:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom