Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä kai suurimmalla osalla mun ikäisistä naisista löytyy vähintään se yks, mutta mä en oikein lämpene sille (maannut ostohetkestä asti laatikossaan sängyn alla) eikä se ole sama asia. Omat kivat on omia kivoja vaan ei vaan ole sama asia.
Kyllä kai suurimmalla osalla mun ikäisistä naisista löytyy vähintään se yks, mutta mä en oikein lämpene sille (maannut ostohetkestä asti laatikossaan sängyn alla) eikä se ole sama asia. Omat kivat on omia kivoja vaan ei vaan ole sama asia.
Mua saa käyttää vapaasti.Mä tarvin kyllä oikeasti miehen, tää seksinpuute on hyvin turhauttavaa.
Missä sä Jepu oot töissä? Minkä takia teillä ei oo hommia? Jos on tylsää, niin tuu meille siivoomaan :DKun työvuoro on 7-1430 ja työt on aloitettu kasilta ja saatu valmiiksi 0930, alkaa vähän nakertaa. Vaikka kuinka olis kirjaa sun muuta tekemistä mukana, se aika ei vaan kulu.
Maitopurkissa on jäljellä vielä sen verran, että siitä saa yhteen kahvikupilliseen maitoa. Päivämäärää on huomiseen, joten tottakai sen pitäisi olla hyvää. Iloisena siinä sitten keität kahvia ja kaadat sinne maidon... joka on paakkuista ja paksua.
Mulle käy noin joka kerta ja aina se jaksaa ärsyttää yhtä paljon, vaikka pitäisi jo tietää.
ostakaa oikeaa kermaa? Säilyy vähintään päiväykseen asti ja maku ihan eri planeetalta verrattuna rasvattomiin maitoihin. Lisäksi pakkaus on pienempi.
Missä sä Jepu oot töissä? Minkä takia teillä ei oo hommia? Jos on tylsää, niin tuu meille siivoomaan :D
ite aina ostan niitä korkillisia hyla-pakkauksia ja ei ole kertaakaan vielä paakkuuntunutta kamaa tullut vastaan vaikka välillä mennään viikonkin verran yli päiväyksen.Välillä ostankin, mutta mun mielestä se paakkuuntuu jopa helpommin kuin kevytmaito. Käytän aika harvoin, joten se tippa purkin pohjalla voi olla siellä parikin päivää helposti ja sen jälkeen se on jo pilalla, vaikka päiväystä olisi vielä.
Laktoosittomat on kyllä ihan jees, niitä voi jemmata kaappiinkin.