Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Öiset liikennevalot 60 ja 70km/h alueella jotka näyttää punaista joka suuntaan, ja jotka vaihtuu vihreäksi vasta kun oot ehtinyt hiljentää vauhdin johonkin 20km/h ja takana tuleva taksi hengittää niskaan. Toinen vaihtoehto on posottaa vaan ja luottaa siihen että vaihtuu; mutta paskat, se ei toimi aina ja tuloksena äkkijarrutus jonka perään kiihdytys kun ne valot sittenkin vaihtui.

Miksei voi vilkuttaa keltaista, tai vaikka kokonaan pimeänä?

Täyttä vittuilua. Ja aiheuttaa semmosta haitariliikettä / äkkinäisiä tilanteita ettei paremmasta väliä. Ja bensaakin kuluu kun ei voi rullailla kuutosvaihteella 1000RPM pintakaasulla vaan pitää vekslailla ees taas.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
-perkeleen windows järjestelee pikakuvakkeet 4 kertaa päivässä uudelleen, niin hyvä siinä löytää mitään
-juuri päässy paskalle, niin eikö siinä kohta ole jo joku koputtelemessa, että toistenkin pitäis päästä
-maitotölkit, piru kun on välillä vaikea avata
-teippien keskeltä repeäminen, helvatan ärsyttävää
-se, että shampoo-tölkkeihin ei voida isolla kirjoittaa että SAMPOO, vaan saa aina suihkussa 10 min tutkailla purnukoita
-ihmiset, jotka sulkevat vyönsä vasta vessasta tultuaan (tosin itsekkin taidan harrastaa tätä välillä)
-ärsyttää myös se, että ihmiset jotka käyttävät pillusuihkua, eivät vaivaudu kuivaamaan jälkiään

ärsyttää hieman ihmiset jotka lähettelevät tekstiviestejä kokoajan joihin pitäisi sitten vastata hirveellä tarinalla, stna saisivat opetella soittamaan:curs:

Jos ja kun nyt paskalla käynnistä puhutaan, niin yleisissä vessoissa se nyppii. Meinaan se että kun menet vessaan missän on jostain syystä lukitsematon ovi käsienpesutilaan + lukittava särmiovi missä pytty. Menet sinne tortulle (kauheaa pieretystä) niin eiköhän joku tule heti tsekkaamaan että onko vessa vapaa. Ja kun ei ole, niin sitten se jää siihen oven ulkopuolelle odottamaan! Koita siinä sitten vääntää pierupaskat kun suurin piirtein odottajan kengänkärjet näkyy loossin alta. Ihme etteivät kurki yläkautta.

Menis sinne vessan ulkopuolelle kyttäämään prkl.

No väännät oikein kunnon sinappikaasut ilmoille, niin eiköhän se tajua siirtyä vähän kauemmaksi venailemaan. :D

Emäntä ja isäntä sanojen käyttö, puhuttaessa omasta kumppanista.

Miks? Mä sanon välillä isäntä tai äijä ("täytyy kysyä äijän mielipidettä") ja se sanoo mua välillä akaksi. (Akka! Valitte sanas tarkkaan!) Noi on lähinnä sellasta kiusoittelua kun kettuillaan toisillemme isommassa seurueessa. Ja osaltaan osottaa myös sellasta jo vanha pari-asetelmaa.

Tai mies kirjottaa tekstarin loppuun "terveisin äijäs karvakäsien maasta!" Jonkinlaista hellittelyä toikin. Vähäsen rujompaa vaan must mun mielestä tosi herttasta.

Pieni avautuminen Maltalaisista ihmisistä:

- Kävellään kadulla rivissä...vittu rivissä! Silleen että siitä ei varmasti kukaan pääse ohi. Kävelytiet on myös helvetin kapeita ja siinä jos sattuu joku Maltalainen patsastelemaan edessä niin niiden aivot ei lähetä signaalia kropalle että pitäs varmaan väistää, muuten kolahtaa päät yhteen.

- Asioidessa esim. kaupan lihatiskillä kiilataan häikäilemättömästi. Eilen kyseiseessä tilanteessa karvaranne kiilas eteen. Minun ja jo tiskillä asioivan asiakkaan välissä oli normi metrin hajurako, niin eiköhän se apina survonu siihen väliin. Varmaan joutuu tappituntumalle vetää seuraavan kerran jonossa, oli edessä mies tai nainen.

Muutenkin tältä vajaamieliseltä kansalta tuntuu puuttuvan käytöstavat täysin, toki poikkeuksia löytyy, mutta muuten näitten käytös on suorastaan törkeen primitiivistä.

Kiitos ja anteeks.

Joka tredis missä kysytään apua yläkropan treenaamiseen joku heittää aina "MISSÄ JALAT??!1:hyper:"
Saatana ne jalat liity mitenkä yläkropan reenaamiseen :D Se on vissiin vaa aina pakko sanoa.

Joka tredis missä kysytään apua yläkropan treenaamiseen joku heittää aina "MISSÄ JALAT??!1:hyper:"
Saatana ne jalat liity mitenkä yläkropan reenaamiseen :D Se on vissiin vaa aina pakko sanoa.
Niimpä, ja jalkojen treenaaminen on muutenkin niin pieni, mutta ai niin ärsyttävä asia elämässä.

Kun ostoskassin laittaa lattialle, esim. seinää vasten estääkseen sen kaatumisen, niin eiköhän tule arvioineeksi just väärin päin miten se kannattaa asettaa. Eli kassi ei nojaakaan seinää vasten, vaan kaatuu levittäen sisällön maahan. :curs: Tosi turhauttavaa.

Kun ostoskassin laittaa lattialle, esim. seinää vasten estääkseen sen kaatumisen, niin eiköhän tule arvioineeksi just väärin päin miten se kannattaa asettaa. Eli kassi ei nojaakaan seinää vasten, vaan kaatuu levittäen sisällön maahan. :curs: Tosi turhauttavaa.
Turhankin tuttua :curs:

Kun ihmiset käyttää salilla sheikkeriä vesipullona. Ei se ole sitä varten perkele:curs:

Tunnustan! Ei mun treenikassiin mahdu sheikkeriä ja vesipulloa.

Mua ärsyttää kun kahvikeittimen suodatinpussi menee ryttyyn just sinä aamuna kun on extra väsy ja kiire duuniin ja sitten onkin puoli kuppia laihaa kahvia. Grrr.

Tunnustan! Ei mun treenikassiin mahdu sheikkeriä ja vesipulloa.

Mua ärsyttää kun kahvikeittimen suodatinpussi menee ryttyyn just sinä aamuna kun on extra väsy ja kiire duuniin ja sitten onkin puoli kuppia laihaa kahvia. Grrr.

Mun kahvinkeittimen suodatinsäiliö (?) aukeaa joskus itekseen, yleensä hyvin alkuvaiheessa. Tänks. Välttääkseni vitutuksen, juon nykyään aamulla teetä.

Talvella lenkkeily on ihan syvältä. Pakkanen huurruttaa ripset, ja hetkistä myöhemmin ripsivärit ovat kaikkialla muualla, paitsi niissä ripsissä. Pandasilmät...

Mua ärsyttää kun kahvikeittimen suodatinpussi menee ryttyyn just sinä aamuna kun on extra väsy ja kiire duuniin ja sitten onkin puoli kuppia laihaa kahvia. Grrr.[/QUOTE]

Just tämä:curs:

Mun kahvinkeittimen suodatinsäiliö (?) aukeaa joskus itekseen, yleensä hyvin alkuvaiheessa. Tänks. Välttääkseni vitutuksen, juon nykyään aamulla teetä.

Talvella lenkkeily on ihan syvältä. Pakkanen huurruttaa ripset, ja hetkistä myöhemmin ripsivärit ovat kaikkialla muualla, paitsi niissä ripsissä. Pandasilmät...

Ostin uuden moccamasterin ja olen onnistunut keittämään sillä kahvia kolme kertaa ilman pannua :D

Että semmosta.

Se, että ihmiset poraa intin ruuasta, kun ei muka ole nyt kaikkea ala cartea mukana menyyssä.

Tänäänkin eräs jannu jumalauta porasi siitä, että maastolounaalla ei ollu puolukkahilloo mustanmakkaran kanssa. Ei voi olla todellista, että joku jaksaa itkeä siitä, että ei äidin pikku poju saa sitä puolukkahilloo.

Joskus tuolla firmassa vituttaa muutenkin leireillä kylmyys esim. syödessä ja sitten joku vielä valittaa jostain aivan turhasta. Kyllä meillä on niin vahvat selkärangat omistavia nuoria!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom