Niinpä, kun on olemassa neuvomista ja "neuvomista"...
Mä en oo saanut salilla neuvoja muilta kun kuntosaliohjaajalta. Eikä sekään oo tullut kaikkitietävällä asenteella mitään sanomaan, vaan heitellyt vinkkejä, miten samaa lihasta vois treenata vähän eri tavalla ja jopa tehokkaammin!
Muutaman kerran on ensikertalaiset tulleet neuvoja kyselemään laitteiden toimivuudesta, tankojen painoista ja siitä, millä painoilla mitäkin kannattaisi treenata. Siinä sitten yrittäny jotain fiksua näkemystä selittää ja arvioida, mikähän paino sitä nyt sitten olisi sopivin...

Kaikki, ketkä on neuvoja kysellyt, on ollut naisia. Oon huomannut muutaman kerran salilla sellasia miehiä, jotka on selvästi vähän epävarmoja jonkun laitteen toimivuudesta tai "säädöistä", mutta en oo uskaltanut mennä mitään sanomaan. Neuvon kuitenkin tosi mielelläni, kun kysymään tullaan, vaikka joissakin asioissa tuntuu että oon ihan alkutekijöissä vielä itsekin.;)
Mä kyllä toivoisin, että mulle tultais sanomaan, jos joku mitä teen ei mene yhtään sinne päinkään kun kuuluis. Etenkin silloin kun aloitti salitreenin ja oli ekoja kertoja salilla ja joku kattoi vähän pidempään, niin tuli aina sellanen olo, että teen varmasti tässäkin nyt ihan väärin.