Se on muuten harmi juttu että ne innokkaimmat neuvojat on niitä jotka treenaavat itse päin persettä, ja ne jotka oikeasti tietävät asioista ovat niin keskittyneitä omaan treeniinsä etteivät muuhun puutu. Itelle on kerran sattunut kohdalle järkevä neuvoja, tai siis vinkkaaja, ei korjannut mun juttua vaan ehdotti kokeiltavaksi toista (joka olikin parempi). Pari kertaa on sitten tullut näitä ihmeellisiä. Ja kerran on kysytty epäilevällä äänellä että mitäs sulla on tossa pullossa . Joo, vettä.
Tosi HYVÄ! Nestemäistä heroiiniako siellä olisi pitänyt olla... :D
En yleensä neuvo (enää nykyisin) ketään, mutta KATSON PAHALLA SILMÄLLÄ, jos joku rikkoo salietikettiä esim. menemällä aivan liian läheltä ohi juuri, kun on tekemässä sarjaa tai muuten häiriköimällä tai lorvimalla tai katsomalla mun tissejä... hehheh. En ole kertaakaan hyvää vinkkiä saanut (paitsi Espanjassa, missä joku paikallinen body-kisaaja/paikan omistaja tuli neuvomaan mua...tietenkin espanjaksi).
Ja jotenkin... ihmiset katsoi mua tosi karsaasti, kun neuvoin mun serkulle liikkeitä, vaihtoehtoisia liikkeitä ja kerroin niiden vaikutuksista ja päämääristä ja yritin saada sen saamaan tuntuman oikeeseen paikkaan. Huoh. En tiedä, kuvitteliko ne, että mä luulen olevani joku guru, kun opastan siellä, vai kuvitteliko ne sitten itse olevansa niin guruja, että opastettu kierros ärsytti. :wall: Olisi siellä muutamalle ollut ihan hyväksi kuunnellakin vähän niitä mun juttuja...
Joskus kyllä huomaan, että joku katsoo tosi tutkivasti liikerataa, mutta enhän mä voi itse mennä kysymään, että oliks jotain asiaa? Kai ne tulisi sanomaan, jos olisi.
Edit. Aikaisemmin aika paljonkin ihmiset tuli kysymään, lähes aina naiset, miten johonkin laitteeseen saa säädöt vaihdettua tai painoa lisää tms. Ehkä olen nykyisin treenatessa niin pelottavan punainen ja irvistelevä, ettei ne enää uskalla kysyä.