Kyllä aina välillä on moraalinen ongelma, kun joku tekee perusteellisesti päin vittua.
Pari päivää sitten sälli veti mavea aika hirveän näköisesti. Selkä niin kaarella kuin mahdollista. Tavallaan tekisi mieli mennä sanomaan, tavallaan oma asiansa.
Meidän salilla on nyt syntynyt joku rinnallevetobuumi. Kymmenkunta tyyppiä käy vääntämässä sitä joka kerta ku käyn salilla. Ja kaikki pitkin vittua. Tehdään puolittainen mave, pompautetaan polvilta (siis tanko osuu just polven yläpuolelle) ja vedetään hausikääntö. Ja kyynärpäitä ei tuoda eteen. Epäilys, että saattaapi pitemmän päälle paikka jos toinenkin paukahdella on aika kova. Mutta pitäskö siihen sit mennä sanomaan, et ei varmaan kannata?
Kyykyssä harva meildän salilla rikkoo itseään, kun kukaan ei juuri kymmentä senttiä enempää liikuta painoa. Mutta aina joskus joku rohkea vääntää syvempiä kyykkyjä polvet mutkalla ja selkä soikeena. Takis mieli aian joskus vinkata, mut onko se nyt mun asia?
Tämmösiä, mutta ei oo tullu neuvottua.
Multa on tultu kysymään kaikkea lisäravinteisiin liittyvää. Lisäravinteista kun valitettavasti mulla ei vaan mitään sanottavaa oo, kun niistä ei juurikaan oo kokemusta.
Itse oon kysyny neuvoo maveen liittyen. Sain aika asiallista opastusta.
Ja sitten mua on tultu neuvomaan. Penkissä tää perinteinen nosta persettä ja pompauta, nousee enemmän. Kato ku monet luulee et penkki on rinta ja ojentajaliike, mut selän ja jalkojen isot lihakset saa helposti mukaan ku on oikee tekniikka.