Neuvoja & mielipiteitä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pateez
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ihan huikeeta settiä, varsinki tää

WAKE UP 9:00 bowl of OATS/Porridge and any/or cereal and multivitamins
11:30 - Omelet with ham/bacon

12:30 weight gainer shake
----------------------------
13:00 (Get a ride to the gym
----------------------------

15:00 or 15:30 end of workout then go get a protein shake

15:30 or 16:00 Wholegrain rice, chicken and vegetables

18:00 Wholegrain rice, chicken and vegetables

20:00 greek yogurt with mysli

21:00 Pasta, tuna

22:30 Greek yogurt with mysli

before bed- weight gainer shake

Alun innostus on hienoa, mutta nyt tuntuu menevän vähän yli.

@Salijönssi ei ole takakyykyissä täysin kunnosa siksi en tee niitä varsinaisesti nyt, pakko saada se kuntoon niin ei polvet mee paskaks. Technique is everything :P
@Merkel En oo katellu Rich Pianan videoita enkä vedä mitää sen supplementsejä, ja onks mun nyt niin helvetin pakko tehä jotain strongliftsiä tai g6 ? En tee tuon ohjelman mukaan enää minkä mainitsin ajat sitten. Oon nyt vähentänyt treenin sisältöä järkevämmäksi ja enemmän raskaita liikkeitä, nykyään kestää itse TREENI 40-80min max suurinpiirtein. Polttaa näin vähemmän rasvaa ja vois saada jotain painoakin :P

Jep ja jatä kaikki trapsilikkeet pois, en ole nähnyt isoja ylä-epäkkäitä koskaan niillä, jotka tekevät jatkuvasti kohautuksia, mutta rakkivetäjillä, maastavetäjillä, raskaita soutuja ja vipunostoja tekevillä nitä kyllä näkyy jatkuvasti.

Zone-sarja -42%
Jos haluat tehdä asiat päin vittua tee sillä tavalla kun itsestäsi tuntuu

Jos haluat gainata ja kasvaa niin tee SS ja 1-2 kevyttä apuliikettä treenien päälle (leuat joka toinen kerta

Tässä tämä, mutta en laittanut nyt mitä teen kyynär/käsivarsille, tai
jos teen pohkeille muina kuin jalkapäivinä. Vatsoille teen oman
rutiinini joka toinen pvä.

Monday: Chest/Biceps
3 sets of push ups 40+ (warm up)
-----------------------------------
4 sets of Incline Dumbbell Press, 6-10 reps
4 sets of Bench Press
4 sets of Cable Crossovers 8-15 reps
3 sets of Barbell Curls, 6-10 reps
3 sets of Preacher Curls, 6-10 reps supersetted with hammer grip
preacher curls to failure (each hand)
3 sets of Standing alternating DB Curls 6-10 reps

Tuesday: Legs/Calves
Ton of calf raisers
4 sets of Squats
2 sets of Front Dumbell Squats 8-12 reps (each leg)
3 sets of single leg extensions 8-12 reps
3 sets of Leg Press 8-12 reps
3 sets of wall sits

Wednesday: Back & backdelts
6 sets of Lat Pulldowns 8-12 reps
3 sets of Hyperextensions 8-12 reps
--------------------------------
6 sets of shrugs
3 sets of DB/Cable Rows 8-12 reps
3 sets of Seated Rows 8-12 rep
3 sets of bent over rows

Thursday: Front and Side delts/Triceps

3 sets of front raises 8-10 reps
3-5 sets of Lateral Raises 8-10 reps
3 sets of Shoulder Press
3 sets of Close-Grip Bench Press
10 sets of Pulldowns 8-10 reps change grip and/or handle once
in a while
Dips to failure

+ en jaksa lisätä toho mitää skullcrushereita tai muuta hauskaa, ellen kaipaa uutta ärsykettä.

Saturday: Bit of everything
2 sets of pull ups
2 sets of chinups
5 sets of Deadlifts
3 sets of Squats + 2 sets of jump squats
3 sets of Sissy squats

Ajattelin pysyä tässä, tykkään :puntti:
Tosin toi takaolkapääjuttu ja etulkapäät erikseen menee ittelleni vähän jippoiluksi, ärsyttää kyllä ja teen varmaan jonkun muutoksen. Oon tehny takaolkapäille paria semmosta liikettä nyt mut en lisänny niitä tähän, ku se on ollut tuntumanmukaista. Nää rep rangetkaan ei oo aina satavarma juttu. mut 6-15 suurinpiirtein, sanoisin.

miksi poitää olla noin jääräpäinen? tee edelleen joku yksinkertainen toimivaksi todettu ohjelma esim. SS, se toimi itselläni aivan helvetin hyvin, sarjapainot nous älytöntä vauhtia ja kasvoin jokapuolelta ja paino nous, rasvaprosentti pysy samana ku söin fiksusti

SS tai G6, syö paljon terveellistä ruokaa, huolla lihaksia (tärkein on venytellä). Tätä parempia neuvoja täältä et tule saamaan ja uskon että suurin osa kävijöistä on aikalailla samaa mieltä.

Mietin asiaa.. mut en kyl sit voi tehä takakyykkyjä. Tein yhessä vaiheessa klopin ohjelmaa n. 2 vko mut en jaksais vaihella kokoajan.. ei oo mitään järkeä

Mietin asiaa.. mut en kyl sit voi tehä takakyykkyjä. Tein yhessä vaiheessa klopin ohjelmaa n. 2 vko mut en jaksais vaihella kokoajan.. ei oo mitään järkeä

Mikset muka voisi tehdä takakyykkyjä? Oikealla tekniikalla ei pitäis olla mitään ongelmia ellei sitten ole ihan oikeasti polvet paskana

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

No tee etukyykkyä, boksikyykkyä tai jotain muuta joka toimii. Tekniikka kuntoon niin aivan varmasti takakyykky onnistuu tai sitten ei onnistu kyllä mikään istumista rankempi muutenkaan jaloilla jolloin oikea asia olisi kuntoutus.

Koska mulla ei ole siinä vielä oikea tekniikka kuten mainitsin :D sen takia sitä harjoittelenkin nyt niin sais sen kuntoon ja mun polvet on nyt ihan kunnossa mutta niille pitäis ottaa aina vaan kunnon lämmöt että ei ottais yhtään niihi.

Pidä huoli ettei polvet käänny sisään ja että alaasennossa ulkoosa jalkateristä ei nouse, jota näkee usein tapahtuvan. Ja tietenkin kunnon kengät eli painonnosto/paljaat jalat/kova pohjaset kengät (esim converse) eikä mitään sisäpeli/juoksukenkiä

Koska mulla ei ole siinä vielä oikea tekniikka kuten mainitsin :D sen takia sitä harjoittelenkin nyt niin sais sen kuntoon ja mun polvet on nyt ihan kunnossa mutta niille pitäis ottaa aina vaan kunnon lämmöt että ei ottais yhtään niihi.

Niin, tekemällähän se tekniikka nimenomaan paranee.

Nyt kun sun juttuja seuraa niin lähinnä tuntuu että jaluat tehdä tuollaista netistä löydettyä, lääkkeillä sopivasti avitetun ammattibodarin ohjelmaa etkä mitään perusohjelmaa, koska ne perusjutut on sun mielestä tylsiä eikä niin cool kun nuo nettilöydökset. Ihan näin vinkkinä aika paljon vanhemmalta: tee niitä hyväksi todettuja treenejä kovaa, äläkä sovella. Sitten kun alla on vaikka vuosi niin voit alkaa soveltaa. Jos yksijakoinen tuntuu tylsältä niin tee kaksijakoista.

Täältäkin löytyy useita hyviä ohjelmia, joilla saat takuuvarmasti niitä sun gainsseja enemmän kun seuraamalla noita monijakoisia - yksinkertaisesti koska et osaa treenata riittävän kovaa niihin.

Katso netistä tekniikkaavideoit, kysy salilla kokeneemmilta apua jos uskallat ne auttavat mielellään nuoria, harjoittele sen tekemistä mutta tee kevyillä painoilla siihen asti että osaat tekniikan kunnolla

Okei kiitos, jätän tuon treenin mikä mulla tossa on mieleen että teen sitä sitten joskus myöhemmin, ja katon ittelleni jonkun uuen ohjelman. Joo katon para-aikaa kyykkyvideoita hyviltä lähteiltä niin näkis vähän miten se homma hoituu :) etin jonkun kaks- tai kolmijakosen varmaan kun tolla ohjelmalla mulle on kuitenkin vaikeata treenata noin kovaa ja sittän loppu vetää vielä ettei rekrytoida muita lihasryhmiä, esimerkiksi kuten puhuin että treenasin ennen niitä trapseja (tai no vähänaikaa sitten), niin nyt ne hermottuu itselläni niin helposti että meinaa tuntua hauiskäännöissä kun vetää viimesiä. Ja joo, kyllä ootte oikeassa ollut että turha mun noin paljon/kovaa treenata kun saa lihaskasvuakin vähemmällä ;) Niin mutta pointti on siinä että meinas tolla jaolla tulla overtrainattua tiettyjä lihasryhmiä.
Mut joo, postailen varmaan illemmalla jos löydäm jotain :puntti: ohjelmaa

Off-topic:

Miksi pitää puhua overtrainauksesta, supplementseista, gainsseista, bodybuildingista jne? Miksi ei voida puhua ylitreenaamisesta, lisäravinteista, lihaksen kehittymisestä ja kehonrakennuksesta? Ja miksi ohjelmat pitää laittaa englanniksi?

Olen opetellut asiat englanniksi, ja muutenkin oma enkku todistuksessa 10. Se tuntuu jotenkin luonteisemmalta ja järkevämmältä puhua englantia, ainakin mulle. Ja tykkään käyttää kaikenlaisia slangisanoja.
Katosku englanti on maailmanlaajuinen kieli ;)

Muuten, olen miettinyt miksi eräs kaverini painaa minua n. 8kg enemmän vaikka hänellä ei ole lihasta lähellekkään samoja määriä (vaikka ei itsellänikään ole paljoa toki mutta ihan vitusti enemmän) eikä hän ole muutenkaan tukevampi vaan näyttää heiveröisemmältä jne. Ei ole lihava tai ylipainoinen. Samanpituisia. Hän syö 3-5 ateriaa josta itse syön sen tuplat. Onko luuston rakenteella tai painon sijoituksella jotain tekemistä asian kanssa? Ei tullut mieleen mitään varmaa vastausta niin kysyn tässsä näin vähän off-topiccina. <-- Kuulostaa niin hölmöltä mutta totta, joku viisas voisi vastata

Olen opetellut asiat englanniksi, ja muutenkin oma enkku todistuksessa 10. Se tuntuu jotenkin luonteisemmalta ja järkevämmältä puhua englantia, ainakin mulle. Ja tykkään käyttää kaikenlaisia slangisanoja.
Katosku englanti on maailmanlaajuinen kieli ;)
Joo, on minullakin todistuksessa enkku 10. Mielestäni on kuitenkin luontevampaa käyttää suomalaisia sanoja, jos koko muu tekstikin on suomeksi. Saattaa tosin johtua siitä, että suomen kielen arvosanani oli myös 10 (kerskailua...). Miltähän suomi kuulostaa 20 vuoden päästä :) Varmaan enemmän englannista peräisin olevia sanoja kuin suomalaisia (aivan perisuomalaisia sanoja on olemassa todella vähän, lähes kaikki sanat ovat peräisim ruotsista).

Lopetan off-topicin omalta osaltani tähän, sorry.

Back
Ylös Bottom